←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

BattleField2
Ustawienie szansy na dostanie HE w modzie BF2

albino's Photo albino 12.02.2012

Witam,
chciałem dodać sznase na darmowe HE w moim 24 odznakowym modzie BF2. Skorzystałęm z tej opcji którą znalazlem w wersji 32 odznakowej od MisieQ.

Do badgepowers.inl w odpowiednim miejscu dodałem:

new explosionlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_EXPLOSIVES];

if ( explosionlevel )
{
  if ( random_num(1, (4-explosionlevel)) == 1 )
  {
   fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
   givenitem = true;
  }
}

W oryginale było (5-explosionlevel) ale pomyśałem że to zależy od ilości poziomów tam był jeszcze profesjonalista to odjelem 1. NIby działa na serwie bo raz daje he raz nie, losowo.

Ale teraz pytanie jak można określić szansę na dostanie tego HE, np ile % szans na HE mając odznakę Podstawowową, Weteran lub Expert?
Edited by albino, 12.02.2012 12:04.
Quote

  • +
  • -
Misiaczek ;c's Photo Misiaczek ;c 12.02.2012

if ( random_num(1, (4-explosionlevel)) == 1 ) 


z tego co sie orientuje to chyba masz 3 poziomego moda wiec tak jest

Podstawa
if ( random_num(1, (4-1)) == 1 ) 

co w rezultacie daje
if ( random_num(1, 3) == 1 ) 

czyli 33% szansy
Zaawansowany
if ( random_num(1, (4-2)) == 1 ) 

co w rezultacie daje
if ( random_num(1, 2) == 1 ) 

czyli 50% szansy
Expert
if ( random_num(1, (4-3)) == 1 ) 

co w rezultacie daje
if ( random_num(1, 1) == 1 ) 

czyli 100% szansy

aby zwiększyć prawdopodobieństwo nie dostania zmieniasz w
if ( random_num(1, (4-explosionlevel)) == 1 )

liczbe 4 na większą ;P
Quote

  • +
  • -
Misiaczek ;c's Photo Misiaczek ;c 12.02.2012

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting AMXXPluginy
do
ModyPsychostatsPytania

Quote

  • +
  • -
Hiroshima's Photo Hiroshima 12.02.2012

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
ModyPsychostatsPytania
do
ModyInne modyPytania

Quote