Najlepszy gracz rundy
ExTaza?!
11.02.2012
Próbuję przerobić plugin i bez skutku. Ma on pokazywać najlepszego gracza rundy dla poszczegolnego teamu:
CT i TT kod poniżej , nie działa. Brak innych pomysłów wiec zakladam temat
Prosiłbym o szybką odpowiedź
CT i TT kod poniżej , nie działa. Brak innych pomysłów wiec zakladam temat
#include <amxmodx> #include <csx> #include <ColorChat> new RoundDmg[32] public plugin_init() { register_plugin("Best Player (Round)", "1.0", "MarWit") register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") register_logevent("Koniec_Rundy_TT", 2, "1=Round_End"); register_logevent("Koniec_Rundy_CT", 2, "1=Round_End"); register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0") } public Poczatek_Rundy() { new num, players[32] get_players(players, num, "ch") for(new i=0; i<num; i++) { RoundDmg[i] = 0 } } public Damage(id) { new kid = get_user_attacker(id) RoundDmg[kid] += read_data(2) } public Koniec_Rundy_TT(id) { new stats[8], bodyhits[8], players[32], bestscore = 0, bestplayer, besths, num, i, bestdmg, bestdmgplayer if(get_user_team(id) == 1) { get_players(players, num, "h") for(i=0; i<num; i++) { get_user_rstats(players[i], stats, bodyhits) if(stats[0] > bestscore) { bestscore = stats[0] bestplayer = players[i] besths = stats[2] } if(RoundDmg[i] > bestdmg) { bestdmg = RoundDmg[i] bestdmgplayer = players[i] } } new nick[33], dmg_nick[33] get_user_name(bestplayer, nick, 32) get_user_name(bestdmgplayer, dmg_nick, 32) ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[ZOMBIE]^x01 Najwiecej: Obrazen: ^x04%s ^x01%d ^x03dmg! Zabic: ^x04%s ^x01%d ^x03HS!", nick, besths, bestdmgplayer, bestdmg) } } public Koniec_Rundy_CT(id) { new stats[8], bodyhits[8], players[32], bestscore = 0, bestplayer, besths, num, i, bestdmg, bestdmgplayer if(get_user_team(id) == 2) { get_players(players, num, "h") for(i=0; i<num; i++) { get_user_rstats(players[i], stats, bodyhits) if(stats[0] > bestscore) { bestscore = stats[0] bestplayer = players[i] besths = stats[2] } if(RoundDmg[i] > bestdmg) { bestdmg = RoundDmg[i] bestdmgplayer = players[i] } } new nick[33], dmg_nick[33] get_user_name(bestplayer, nick, 32) get_user_name(bestdmgplayer, dmg_nick, 32) ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[HUMAN]^x01 Najwiecej: Obrazen: ^x04%s ^x01%d ^x03dmg! Zabic: ^x04%s ^x01%d ^x03HS!", nick, besths, bestdmgplayer, bestdmg) } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1036\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Prosiłbym o szybką odpowiedź
ExTaza?!
23.02.2012
NIe , serwer nie dziala....A tak na prawde to nie pokazuje. Nie wywoluje. Po drugie gdy zobaczylem na drugi dzien ten kod to odechcialo mi sie na nowo go pisac Bo byl pisany okolo 3 w nocy na pol przytomny
Nenczoks 28.02.2012
register_logevent("Koniec_Rundy_TT", 2, "1=Round_End"); register_logevent("Koniec_Rundy_CT", 2, "1=Round_End");
Nie mogą być takie same dwa eventy, użyj to w jednym.
Misiaczek ;c
28.02.2012
register_logevent("Koniec_Rundy_TT", 2, "1=Round_End"); register_logevent("Koniec_Rundy_CT", 2, "1=Round_End");
Nie mogą być takie same dwa eventy, użyj to w jednym.
co ty gadasz?
w zombie sa calkiem ine eventy konca rund, wiec mozliwe ze dlatego to nie działa
Nenczoks 28.02.2012
Tzn. może źle to napisałem.
Lepiej jest użyć to w 1, bo jeżeli rozbijemy na dwie to błędy mogą się pojawić i niepoprawności.
I jeszcze coś. Jeżeli mówisz o plague to być może, ale biohazard na pewno nie ma innych
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 28.02.2012 17:25
Lepiej jest użyć to w 1, bo jeżeli rozbijemy na dwie to błędy mogą się pojawić i niepoprawności.
I jeszcze coś. Jeżeli mówisz o plague to być może, ale biohazard na pewno nie ma innych
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 28.02.2012 17:25
Nakupenda.
28.02.2012
miałeś sporo błędów merytorycznych, na przykład złe argumenty w colorchacie (ostatnie linijki w kodzie)
powinno działać:
@edit: jbc poprawiłem troche
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 28.02.2012 19:02
powinno działać:
#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <ColorChat>
new RoundDmg[32]
public plugin_init() {
register_plugin("Best Player (Round)", "1.0", "MarWit")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0")
}
public Poczatek_Rundy()
{
new num, players[32]
get_players(players, num, "ch")
for(new i=0; i<num; i++)
{
RoundDmg[i] = 0
}
}
public Damage(id)
{
new kid = get_user_attacker(id)
RoundDmg[kid] += read_data(2)
}
public Koniec_Rundy(id)
{
new stats[8], bodyhits[8], bestscore[2], players[32], bestplayer[2], besths[2], num, i, bestdmg[2], bestdmgplayer[2]
get_players(players, num, "h")
for( new i=0; i<num; i++)
{
new id2=players[i]
get_user_rstats(id2, stats, bodyhits)
if(get_user_team(id2) == 1)
{
if(stats[0] > bestscore[0])
{
bestscore[0] = stats[0]
bestplayer[0] = players[id2]
besths[0] = stats[2]
}
if(RoundDmg[id2] > bestdmg[0])
{
bestdmg[0] = RoundDmg[id2]
bestdmgplayer[0] = players[id2]
}
}
else if(get_user_team(id2) == 2)
{
if(stats[0] > bestscore[1])
{
bestscore[1] = stats[0]
bestplayer[1] = players[id2]
besths[1] = stats[2]
}
if(RoundDmg[id2] > bestdmg[1])
{
bestdmg[1] = RoundDmg[id2]
bestdmgplayer[1] = players[id2]
}
}
}
new nick[33], dmg_nick[33], nick2[33], dmg_nick2[33]
get_user_name(bestplayer[0], nick, 32)
get_user_name(bestdmgplayer[0], dmg_nick, 32)
get_user_name(bestplayer[1], nick2, 32)
get_user_name(bestdmgplayer[1], dmg_nick2, 32)
if(get_user_team(id) == 1)
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[ZOMBIE]^x01 Najwiecej w^x03 TT^x01: Obrazen: ^x04%s ^x01%d ^x03dmg! Zabic: ^x04%s ^x01%d ^x03HS!", nick, besths[0], dmg_nick, bestdmg[0])
else if(get_user_team(id) == 2)
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[ZOMBIE]^x01 Najwiecej w^x03 CT^x01: Obrazen: ^x04%s ^x01%d ^x03dmg! Zabic: ^x04%s ^x01%d ^x03HS!", nick2, besths[1], dmg_nick2, bestdmg[1])
}
@edit: jbc poprawiłem troche
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 28.02.2012 19:02