[ROZWIĄZANE COD NOWY] Zrobienie klasy (dok...
TakiJedenPan
10.02.2012
Witajcie drodzy forumowicze ,
Mam własny server cs 1.6 [COD MOD] . Posiadam na nim klasę "Master" 5+int obrażeń z Famasa.
Jednakże przy wyższym lvl kiedy dodamy już dużo pkt w inteligencje ta klasa staję się za dobra.
Chciałbym aby ktoś z was zrobił mi klasę taką jaką wam poniżej opiszę .
Mianowicie chciałbym aby klasa posiadała takie rzeczy jak:
Nazwa: "Master"
Bronie: Famas / FiveSeven
Życie : 30
Inteligencja 10
Kondycja : 40
Wytrzymałość :10
Klasa "NIE PREMIUM"
Opis: Aby int zwiększał obrażenia zadawane graczom jednak aby 3 pkt inteligencji dawało 1 dmg .
Dziękuję z góry ;d
Mam własny server cs 1.6 [COD MOD] . Posiadam na nim klasę "Master" 5+int obrażeń z Famasa.
Jednakże przy wyższym lvl kiedy dodamy już dużo pkt w inteligencje ta klasa staję się za dobra.
Chciałbym aby ktoś z was zrobił mi klasę taką jaką wam poniżej opiszę .
Mianowicie chciałbym aby klasa posiadała takie rzeczy jak:
Nazwa: "Master"
Bronie: Famas / FiveSeven
Życie : 30
Inteligencja 10
Kondycja : 40
Wytrzymałość :10
Klasa "NIE PREMIUM"
Opis: Aby int zwiększał obrażenia zadawane graczom jednak aby 3 pkt inteligencji dawało 1 dmg .
Dziękuję z góry ;d
adek209
11.02.2012
Jak masz np.
Czyli
Edited by adek209, 11.02.2012 12:38.
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.9, idinflictor, damagebits);To zamiast 0.9 bo to jest wartosc jaką dodaje po 1 int zmieniasz na 0.34
Czyli
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.34, idinflictor, damagebits);
Edited by adek209, 11.02.2012 12:38.
Jerem96 11.02.2012
adek209, Ty chyba nie mądry jesteś...
On prosi o zrobienie a nie jak zrobić.
On prosi o zrobienie a nie jak zrobić.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Master";
new const opis[] = "Większ dmg z famasa + int";
new const bronie = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.34, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Jerem96 11.02.2012
nie o zrobnie a o przerobienie !!
Nie płacz...
Przerobienie by było wtedy jakby dał .sma więc się nie kłóć i idź tam do piaskownicy się mądrować.
TakiJedenPan
13.02.2012
Dobra spokojnie ;d
klasę która ma 5 obrażen + int mam bo sam ją napisałem , nie wiem tylko jak zrobić aby np 3/4 inta dawało 1 dmg ; d O to mi chodzi
Jeszcze mam jedno pytanko ;d
Jak pisałeś to :
0.34- oznacza ile obrażeń dostajemy od jednego inta a co oznacza to "5.0" ?
klasę która ma 5 obrażen + int mam bo sam ją napisałem , nie wiem tylko jak zrobić aby np 3/4 inta dawało 1 dmg ; d O to mi chodzi
Jeszcze mam jedno pytanko ;d
Jak pisałeś to :
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.34, idinflictor, damagebits);
0.34- oznacza ile obrażeń dostajemy od jednego inta a co oznacza to "5.0" ?
adek209
13.02.2012
5.0 oznacza + ile inta czyli "Master" 5+int obrażeń z Famasa czyli jak napiszesz 10 to dostajesz +10 inta
cewix
14.07.2012
adek ,ale żeś się pipisał znowu wprowadasz w błąd te "5.0" to dodatkowy damage do famasa a 0.34 to dodatkowy damage za każdy 1 int...
Gość_21977_* 14.07.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL