←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] [HUD] Info po śmierci

Zablokowany

  • +
  • -
Prospect - zdjęcie Prospect 10.02.2012

Wydaje mi się, że widziałem już taki plugin. Gdy gracz zginie to do czasu aż będzie żywy pokazywana będzie jakaś informacja w HUD.
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 10.02.2012

Wydaje mi się, że widziałem już taki plugin. Gdy gracz zginie to do czasu aż będzie żywy pokazywana będzie jakaś informacja w HUD.


To powinno wystarczyć

#include <amxmodx>
#include <engine>

new bool:go[33]=false;
new HudGo;

public plugin_init() HudGo = CreateHudSyncObj();

public client_authorized(id) go[id]=true;
public client_disconnect(id) go[id]=false;

public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return false;

if(go[id]==true)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.50);
ShowSyncHudMsg(id, HudGo, "Jakis tekst tylko dla zywych");
}
else return false;

return true;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
QuahodronN - zdjęcie QuahodronN 10.02.2012

tekst mial byc tylko dla nie zywych
jesli tak zrobisz to chetnie tez skorzystam
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 10.02.2012

ohohoho Mój błąd :) Zbytnio się rozczytałem :)


#include <amxmodx>
#include <engine>

new bool:go[33]=false;
new HudGo;

public plugin_init() HudGo = CreateHudSyncObj();

public client_authorized(id) go[id]=true;
public client_disconnect(id) go[id]=false;

public client_PreThink(id)
{
if(is_user_alive(id)) return false;

if(go[id]==true)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.50);
ShowSyncHudMsg(id, HudGo, "Jakis tekst tylko dla zywych");
}
else return false;

return true;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
QuahodronN - zdjęcie QuahodronN 10.02.2012

ee czym to się rózni :P
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 10.02.2012

hehe ^^ if(is_user_alive(id)) return false;

ale mniejsza z tym
patrz niżej

#include <amxmodx>
#include <engine>

public client_PreThink(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.20);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Zyjesz!");
}
else
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.20);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Nie zyjesz!");
}
return true;

}


warunek jesli(jest_gracz_zywy(id)){ cos tam } lub { cos tam };
prosty warunek się robi ;)
Użytkownik hardbot edytował ten post 11.02.2012 00:00
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 11.02.2012

return true;
całkowicie niepotrzebne
Odpowiedz

  • +
  • -
QuahodronN - zdjęcie QuahodronN 11.02.2012

to w końcu czego mam uzyć aby wyświetlić wiadomość w hud tylko nie zywym
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 11.02.2012

return true;
całkowicie niepotrzebne

Wiem wiem :) ale jakoś zostało niech będzie ;P

Najprostszym skryptem na twoje pytanie jest:
#include <amxmodx>
#include <engine>

public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.20);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Nie zyjesz!");
}
}

Użytkownik hardbot edytował ten post 11.02.2012 00:11
Odpowiedz

  • +
  • -
QuahodronN - zdjęcie QuahodronN 11.02.2012

czyli gdy tego uzyje to gdy gracz jest nie zywy to caly czas wyswietla mu sie ta wiadomosc?
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 11.02.2012

najprostszym i zarazem najglupszym lepiej zrobic taska co kilka sekund usuwać go przy spawnie/smierci i robic nowego bo raczej nikt nie ginie i sie nie odradza 100 razy na sekunde
Odpowiedz

  • +
  • -
Prospect - zdjęcie Prospect 12.02.2012

Hardbot ty żyjesz O.o

Dzięki, to jest to. Można zamknąć.
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 12.02.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany