Zdobycie poziomu w tutorze
synek``
10.02.2012
Autor tutora: DarkGL
Temat: http://amxx.pl/topic...condition-zero/
Zamiast informacji w HUD wyświetla się tzw. Tutor z informacją
Na początku dodajemy
w public plugin_init() { dodajemy na końcu
W public plugin_precache(){ dopisujemy
Znajdujemy public SprawdzPoziom(id)
podmieniamy na
Jeśli chcemy aby informacja wyświetlała się wszystkich (nie testowane) wykorzystujemy to
Jeżeli chcesz zmienić kolor tutora w
zmieniasz TUTOR_GREEN na jeden z dostępnych kolorów (RED, BLUE, GREEN, YELLOW)
Mała rzecz na cieszy
@edit
zapomniałem dodać cstrike.rar - trzeba to wrzucić na serwer
Więcej informacji nt. edycji tutora znajdziecie w temacie DarkGL'a
Użytkownik synek`` edytował ten post 10.02.2012 10:56
Temat: http://amxx.pl/topic...condition-zero/
Zamiast informacji w HUD wyświetla się tzw. Tutor z informacją
Na początku dodajemy
#include <tutor>
w public plugin_init() { dodajemy na końcu
tutorInit();
W public plugin_precache(){ dopisujemy
tutorPrecache()
Znajdujemy public SprawdzPoziom(id)
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
podmieniamy na
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
tutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
Jeśli chcemy aby informacja wyświetlała się wszystkich (nie testowane) wykorzystujemy to
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Gracz %s awansowal do %i poziomu!", get_user_name(id), poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
Jeżeli chcesz zmienić kolor tutora w
tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Gracz %s awansowal do %i poziomu!", get_user_name(id), poziom_gracza[id]);
zmieniasz TUTOR_GREEN na jeden z dostępnych kolorów (RED, BLUE, GREEN, YELLOW)
Mała rzecz na cieszy
@edit
zapomniałem dodać cstrike.rar - trzeba to wrzucić na serwer
Więcej informacji nt. edycji tutora znajdziecie w temacie DarkGL'a
Załączone pliki
Użytkownik synek`` edytował ten post 10.02.2012 10:56
mlekowita 10.02.2012
a nie bedzie niezgodnosci z colorchatem ?
Sprawdź, mi się wydaję, że nie powinno.
________
Pomysłowe masz
Użytkownik mlekowita edytował ten post 10.02.2012 11:23
synek``
10.02.2012
muszę przyznać że nie zbyt się znam ale u mnie teges ;-)
za chwilkę zarzucę screenshota (dajcie mi 10 minut)
za chwilkę zarzucę screenshota (dajcie mi 10 minut)
master.
10.02.2012
a nie bedzie niezgodnosci z colorchatem ?
Oczywiście że będą Przerabiałem to jakiś czas temu i nie znalazłem rozwiązania...a nie bedzie niezgodnosci z colorchatem ?
synek``
10.02.2012
to niestety Ci nie odpowiem bo nie wiem o czym mówisz (aż tak się nie znam )
Kolar`. 10.02.2012
Jest niezgodność z colorchatem, np. YELLOW nie działa jeśli nie edytujesz pliku tutor.inc.a nie bedzie niezgodnosci z colorchatem ?
Intex
11.02.2012
Jak dodam to:
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Gracz %s awansowal do %i poziomu!", get_user_name(id), poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
To się nie kompiluje
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Gracz %s awansowal do %i poziomu!", get_user_name(id), poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
To się nie kompiluje
Intex
11.02.2012
Zaznacza mi na czerwono to: tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Gracz %s awansowal do %i poziomu!", get_user_name(id), poziom_gracza[id]);
i mam: Error: Number of arguments does not match definition on line 1224
i mam: Error: Number of arguments does not match definition on line 1224
synek``
11.02.2012
@UP
Mówiłem że nie testowane i własnie sobie zdałem sprawę że to nie działa także użyj wersji dla jednego gracza.
Mówiłem że nie testowane i własnie sobie zdałem sprawę że to nie działa także użyj wersji dla jednego gracza.
TheProCeK 01.06.2013
Jakby ktoś nie mógł znaleźc czy coś to link do tutor.inc w załączniku