Witam,
Zrobiłem plugin, który dodaje entity o ustalonym modelu i mam problem, ponieważ model ten jest w połowie w ziemi. Postanowiłem odtworzyć ten model w programie HF Model Viewer i tam również ten model jest częściowo w ziemi. Jak temu zaradzić? Jakieś pomysły?
Na serwerze wygląda to tak samo jak w programie. Zdjęcie w załączniku.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Entity w ziemi
Temat rozp. karololo, 09.02.2012 18:09
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.02.2012 18:09
#2
Napisano 15.02.2012 19:35
zespawnuj go wyżej (origin)
#3
Napisano 16.02.2012 19:15
Spróbuj tak tylko musisz pobrać numer kości głowy w HLMV
poprawModel(iEnt, iKosc){
new Float:fKoscOri[0x3], fKoscAngle[0x3];
engfunc(EngFunc_GetBonePosition, iEnt, iKosc, fKoscOri, fKoscAngle);
fKoscOri[0x2] *= 0.80; //tak na oko, mysle ze 80% bedzie ok
set_pev(iEnt, pev_origin, fKoscOri);
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych