←  Bugi

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Bug przy edycji silnika

  • +
  • -
Retsel's Photo Retsel 09.02.2012

Witam.
Na serwerze mam starego CoDa, bez .sma działającego silnika. Jakiś czas temu zgadałem się z autorem paczki żeby udostępnił mi .sma, i zrobił to, z tym, że nie miał on sma odpowiadającego mojemu plikowi .amxx (znalazł na dysku jedynie lekko zmieniony, z paroma nowymi itemami) - Ale większość zawartości była taka sama. Ja, jako jeden z największych nieogarów w historii tworzenia CoDów, zamiast skopiować i edytować kopię, zacząłem grzebać w oryginale ;>
Dodałem nową klasę, zapisałem, skompilowałem (Może to dziwne, ale nie było ani jednego errora), i wgrałem na serwer.
I co się dzieje na serwerze: są wszystkie klasy i frakcje, łącznie z klasą dodaną przeze mnie, zmiana nazwy frakcji też była możliwa. Ale gdyby było tak kolorowo, jak się może wydawać nie pisałbym tego tematu, więc przejdę do bugów :)

Na oryginalnym, dobrze działającym silniku w lewym górnym rogu była ramka z lvlem, expem, itemkiem, życiem, kondycją, wytrzymałością itepe.
Oprócz tego komendy /sklep, /klasa, /daj, itd. działały jak należy.

Na silniku zmienionym przeze mnie klasę da się wybrać tylko po wejściu na serwer, komendy /klasy, /klasa, /sklep, /daj - nie działają.
Podobnie jest z tą "ramką", o której wspomniałem już wcześniej - nie ma jej.
Do tego nie działają komendy cod_killxp, cod_bombxp, cod_dajlvl itp.

I tu nasuwa się moje pytanie: Na 100% jest to wina silnika. Ale czy wie ktoś, jak to naprawić ?

.sma i .amxx (jakby ktoś chciał sprawdzić jak to wygląda w grze) w załączniku ;)
Attached File  modcodd.sma   118.08KB   56 downloads
Attached File  modcodd.amxx   110.74KB   2 downloads
Quote