[ROZWIĄZANE] Zliczanie Zabójstw Drużyny
AurissPL
08.02.2012
Siemka.
Na google nie znalazłem więc proszę Was o napisanie małego pluginu który na koniec mapy zliczył by Fragi i Deady oby dwóch drużyn, odjął Od Fragów Deady oraz na koniec mapy sprawdził która drużyna zdobyła więcej punktów.
Na google nie znalazłem więc proszę Was o napisanie małego pluginu który na koniec mapy zliczył by Fragi i Deady oby dwóch drużyn, odjął Od Fragów Deady oraz na koniec mapy sprawdził która drużyna zdobyła więcej punktów.
FetaGreen
08.02.2012
W evencie smierci:
A na koniec zliczaj wszystko i odejmuj
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara){ TUTAJ DODAWAJ PUNKT ATAKUJACEMU TUTAJ DODAWAJ PUNKT OFIARZE }
A na koniec zliczaj wszystko i odejmuj
AurissPL
11.02.2012
Nie wiele mi to wytlumaczylo:F
krystek jak masz taki plugin który zlicza sumę fragów drużyn to możesz dać. JA sobie już go pozmieniam:)
Coś wymyśliłem ale wyskakują mi jakieś śmieszne błędy... Pomoże ktoś bo ja nie wiem co jest źle:(
refresh
krystek jak masz taki plugin który zlicza sumę fragów drużyn to możesz dać. JA sobie już go pozmieniam:)
Coś wymyśliłem ale wyskakują mi jakieś śmieszne błędy... Pomoże ktoś bo ja nie wiem co jest źle:(
/* Script generated by Pawn Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "WygranaDruzyny"
#define AUTHOR "Auriss"
#define VERSION "1.0"
new FragiCT;
new FragiTT;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_logevent("Sprawdz", 2, "1=Round_Start");
register_message(SVC_INTERMISSION, "Sprawdz1");
}
public DeathMsg()
{
new zabojca = read_data(1);
new vid = read_data(2);
if(get_user_team(vid) == get_user_team(zabojca) || vid == zabojca)
return;
if(get_user_team(zabojca) == 2)
{
FragiCT += 1;
}
else if(get_user_team(zabojca) == 1)
{
FragiTT += 1;
}
Sprawdz();
}
public Sprawdz()
{
if(FragiCT > FragiTT)
{
ColorChat(id, RED, "[PlayIt]^x04 Prowadzi Druzyna^x04 CT!");
}
if(FragiTT > FragiCT)
{
ColorChat(id, RED, "[PlayIt]^x01 Prowadzi Druzyna^x04 TT!");
}
}
public Sprawdz1()
{
if(FragiCT > FragiTT)
{
ColorChat(id, RED, "[PlayIt]^x04 Druzyna^x04 CT wygrala Mape! GRATULACJE");
}
if(FragiTT > FragiCT)
{
ColorChat(id, RED, "[PlayIt]^x04 Druzyna^x04 TT wygrala Mape! GRATULACJE");
}
}
public client_connect(id)
{
set_task(1.0, "Pokaz", id, _, _, "b");
}
public Pokaz(id)
{
if(FragiCT > FragiTT)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.69, 0.29, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(0, "[PlayIt]^nCT: %d / ^nTT: %d", FragiCT, FragiTT);
}
}
refresh
Nakupenda.
11.02.2012
bez sensu zliczać deady i fragi bo zabicie = +1 kill dla gruzyny zabojcy i -1 kill dla drużyny zabijanego
wystarczy zliczac fragi
łap, zmieniłem też kolorowanie w colorchacie na przyjazne dla oka i zależne od drużyny
wystarczy zliczac fragi
łap, zmieniłem też kolorowanie w colorchacie na przyjazne dla oka i zależne od drużyny
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "WygranaDruzyny"
#define AUTHOR "Auriss & Nakupenda."
#define VERSION "1.3"
new CT, TT;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_logevent("Sprawdz", 2, "1=Round_Start");
register_message(SVC_INTERMISSION, "Sprawdz_mapa");
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1);
new vid = read_data(2);
new Kteam = get_user_team(kid)
new Vteam = get_user_team(vid)
if(Kteam == Vteam)
{
if(Vteam == 2)
CT--
else if(Vteam == 1)
TT--
}
else if(Kteam == 2)
CT++
else if(Kteam == 1)
TT++
Sprawdz_runda(vid);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Sprawdz_runda(id)
{
if(CT==TT)
ColorChat(id, GREEN, "[PlayIt]^x01 Remis!")
else
{
new win = CT > TT ? CT : TT // wygrywa
win == CT ? ColorChat(id, BLUE, "^x04[PlayIt]^x01 Prowadzi Druzyna^x03 CT!") : ColorChat(id, RED, "^x04[PlayIt]^x01 Prowadzi Druzyna^x03 TT!")
}
}
public Sprawdz_mapa()
{
if(CT==TT)
ColorChat(0, RED, "[PlayIt]^x01 Remis wsrod druzyn!")
else
{
new win = CT > TT ? CT : TT // wygrywa
win == CT ? ColorChat(0, BLUE, "^x04[PlayIt]^x01 Druzyna^x03 CT^x01 wygrala Mape! GRATULACJE") : ColorChat(0, RED, "^x04[PlayIt]^x01 Druzyna^x03 TT^x01 wygrala Mape! GRATULACJE")
}
}
public client_connect(id)
set_task(1.0, "Pokaz", id, _, _, "b");
public Pokaz(id)
{
if(CT == TT)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.69, 0.29, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(0, "[PlayIt]^nCT: %d / TT: %d", CT, TT)
}
new winning = CT > TT ? 1 : 0
set_hudmessage(winning ? 0 : 255, 0, winning ? 255 : 0, 0.69, 0.29, 0, 6.0, 1.0)
winning ? show_hudmessage(0, "[PlayIt]^nCT:%d ^nTT: %d", CT, TT) : show_hudmessage(0, "[PlayIt]^nTT:%d ^nCT: %d", TT, CT);
}
Hiroshima
12.02.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL