Bazooka na nożu
Ranny Ptaszek
07.02.2012
Cześć
Mógłby ktoś zrobić, aby bazooka była na nożu?
Z góry dziękuję i obiecuję plusy!
Mógłby ktoś zrobić, aby bazooka była na nożu?
Z góry dziękuję i obiecuję plusy!
Załączone pliki
FetaGreen
07.02.2012
W public plugin_init:
Znajdź:
Zamień na:
Znajdź:
Zamień na:
W public CmdStart:
Znajdź:
Zamień na:
Znajdź:
Zamień na:
Powinno dzialać a potem ponownie skompiluj
Znajdź:
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_p228", "Weapon_Deploy", 1);
Zamień na:
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "Weapon_Deploy", 1);
Znajdź:
RegisterHam(Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_p228", "Weapon_WeaponIdle");
Zamień na:
RegisterHam(Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_knife", "Weapon_WeaponIdle");
W public CmdStart:
Znajdź:
new ent = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228", id);
Zamień na:
new ent = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_knife", id);
Znajdź:
new entwpn = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228", id)
Zamień na:
new entwpn = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_knife", id)
Powinno dzialać a potem ponownie skompiluj
Ranny Ptaszek
07.02.2012
Pozmieniałem i pododawałem i coś chyba nie tak, bo tak jakby nie ma w ogóle żadnych naboi w tej bazuce
Użytkownik Ranny Ptaszek edytował ten post 07.02.2012 16:03
Załączone pliki
Użytkownik Ranny Ptaszek edytował ten post 07.02.2012 16:03
Cypis'
07.02.2012
wiadomo nóż nie ma naboi
ale weź jeszcze zmień to:
na:
może zadziała
Użytkownik Cypis' edytował ten post 07.02.2012 16:35
ale weź jeszcze zmień to:
if(ent)
cs_set_weapon_ammo(ent, -1);
cs_set_user_bpammo(id, 1, rockets[id]);
}
else if(weapon != 1 && has_weapon[id])
idle[id] = 0.0;
na:
if(ent)
cs_set_weapon_ammo(ent, -1);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_KNIFE, rockets[id]);
}
else if(weapon != CSW_KNIFE && has_weapon[id])
idle[id] = 0.0;
może zadziała
Użytkownik Cypis' edytował ten post 07.02.2012 16:35
Ranny Ptaszek
11.02.2012
Nic to nie dało.
Użytkownik Ranny Ptaszek edytował ten post 11.02.2012 09:37
Załączone pliki
Użytkownik Ranny Ptaszek edytował ten post 11.02.2012 09:37