sma:
/* TurboDymoMan Plugin by Harsay */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> #include <fun> #define PLUGIN "TurboDymoMan!" #define VERSION "0.7" #define AUTHOR "Harsay" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("turbodymoman", 2, "1=Round_Start") register_cvar("amx_tdm_health", "300"); register_cvar("amx_tdm_armor", "300"); register_clcmd("say /turbodymoman", "info"); set_task(10.0, "informacja") } public plugin_precache() { precache_sound("sound/turbodymoman1.mp3") precache_sound("sound/turbodymoman2.mp3") precache_sound("sound/turbodymoman3.mp3") } public informacja() { client_print(0, print_chat, "Chcesz sie cos dowiedziec o TurboDymoManie? Wpisz /turbodymoman") } public info(id) { new z = get_cvar_num("amx_tdm_health") new a = get_cvar_num("amx_tdm_armor") client_print(id, print_chat, "Aby zostac TurboDymoManem musisz miec farta."); client_print(id, print_chat, "TurboDymoMan dostaje: %i zycia, %i armoru, 0.60 grawitacji oraz 1440.0 szybkosci.", z, a); } public turbodymoman() { new zycie = get_cvar_num("amx_tdm_health") new armor = get_cvar_num("amx_tdm_armor") new ilu_losowac = 1 new players[32], num, jest new bool: wylosowany[33] get_players(players, num) if(num >= ilu_losowac) { while(jest<ilu_losowac){ new id = players[random_num(0, num)] if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)){ wylosowany[id] = true; jest++; } } for(new id=0; id<num; id++) { new i = players[id]; if(wylosowany[i]) { set_user_health(i, zycie); set_user_armor(i, armor); strip_user_weapons(i); give_item(i, "weapon_m4a1") give_item (i, "ammo_556nato") give_item (i, "ammo_556nato") give_item (i, "ammo_556nato") set_user_maxspeed(i, 1440.0); set_user_gravity(i, 0.50); ColorChat(i, GREEN, "Jestes TurboDymoManem, idz i zawstydzaj wszystkich!") } } } }
Z góry dziękuję