Jak zrobić expa dla danej klasy?
Próbowałem zrobić tak
Spoiler
public eDeath(){
new attacker = read_data(1);
new victim = read_data(2);
new hs = read_data(3);
new weapon = get_user_weapon(attacker);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(victim) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new doswiadczenia_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
new nowe_doswiadczenie = 0;
if(attacker == victim){
Punkty[attacker] = 0
return PLUGIN_HANDLED;
}
else{
Punkty[attacker]++;
}
if(hs && klasa_gracza[attacker] == Komandos){
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
ColorChat(attacker, GREEN, "[COD]^x01 Dostales^x03 2^x01 doswiadczenia za trafienie w glowe.");
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);
return PLUGIN_HANDLED;
if(klasa_gracza[attacker] != Komandos){
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
if(Punkty[attacker] >= 2 && klasa_gracza[attacker] == Snajper && weapon == CSW_AWP){
doswiadczenie_gracza[attacker] += 5
ColorChat(attacker, GREEN, "[COD]^x01 Dostales^x03 5^x01 doswiadczenia za %d z AWP", Punkty[attacker]);
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(!is_user_alive(attacker)){
Punkty[attacker] = 0
}
else{
return PLUGIN_HANDLED
}
SprawdzPoziom(attacker)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Niby to działa, ale każde zabicie zalicza podwójnie.
Cały kod jakby co:
Wklejka 13284447528212 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Odświeżam.
Proszę o pomoc.