[ROZWIĄZANE] Ograniczenie obrażeń w pluginie
matti9410
03.02.2012
Witam mam taki kod i chciałbym aby ktoś tam dodał aby mina nie brała więcej HP niż 450 taką blokade która będzie działać nawet gdy damy wiecej punktów w inteligencje.
refresz
refresz
public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } }
refresz
refresz
Jak się nazwać
03.02.2012
nie pamiętam jak wyglądają ify z float ale powinno działać
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
new Float:zadaj_dmg = 70.0 + (cod_get_user_inteligence(attacker, 1, 1, 1)*0.7)
if(zadaj_dmg > 450.0) zadaj_dmg = 450.0
cod_inflict_damage(attacker, pid, zadaj_dmg, 0.0, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
matti9410
04.02.2012
Nie chce się skompilować
Próbowałem zmienić cod_get_user_inteligence na inteligencja, inteligencje, ale nic niedawało.
chyba sobie poradziłem powinno być tak cod_get_user_intelligence o ile się niemyle i wtedy się kompiluje.
codclass_saper.sma(110) : error 017: undefined symbol "cod_get_user_inteligencja"
Próbowałem zmienić cod_get_user_inteligence na inteligencja, inteligencje, ale nic niedawało.
chyba sobie poradziłem powinno być tak cod_get_user_intelligence o ile się niemyle i wtedy się kompiluje.
DarkGL
04.02.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL