←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Ograniczenie obrażeń w pluginie

Zablokowany

  • +
  • -
matti9410 - zdjęcie matti9410 03.02.2012

Witam mam taki kod i chciałbym aby ktoś tam dodał aby mina nie brała więcej HP niż 450 taką blokade która będzie działać nawet gdy damy wiecej punktów w inteligencje.

public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
  return;
 
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
  new Float:fOrigin[3];
  entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

  new iOrigin[3];
  for(new i=0;i<3;i++)
   iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
  message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  write_byte(TE_EXPLOSION);
  write_coord(iOrigin[0]);
  write_coord(iOrigin[1]);
  write_coord(iOrigin[2]);
  write_short(sprite_blast);
  write_byte(32);
  write_byte(20);
  write_byte(0);
  message_end();
 
  new entlist[33];
  new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
 
  for (new i=0; i < numfound; i++)
  { 
   new pid = entlist[i];
  
   if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
    continue;
   
   cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
  }
  remove_entity(ent);
}
}

refresz

refresz
Odpowiedz

  • +
  • -
Jak się nazwać - zdjęcie Jak się nazwać 03.02.2012

nie pamiętam jak wyglądają ify z float ale powinno działać
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

new Float:zadaj_dmg = 70.0 + (cod_get_user_inteligence(attacker, 1, 1, 1)*0.7)
if(zadaj_dmg > 450.0) zadaj_dmg = 450.0
cod_inflict_damage(attacker, pid, zadaj_dmg, 0.0, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
matti9410 - zdjęcie matti9410 04.02.2012

Nie chce się skompilować
codclass_saper.sma(110) : error 017: undefined symbol "cod_get_user_inteligencja"

Próbowałem zmienić cod_get_user_inteligence na inteligencja, inteligencje, ale nic niedawało.

chyba sobie poradziłem powinno być tak cod_get_user_intelligence o ile się niemyle i wtedy się kompiluje.
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 04.02.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany