25 hp tylko dla CT
silversurfer
14.02.2009
Witam czy jest ktoś w stanie napisać taki plugin, który ustala, że cała drużyna CT ma 25 hp? Przez wszystkie rundy, cała grę.
Żeby przez reconnecta nie oszukał ani nic.
Żeby przez reconnecta nie oszukał ani nic.
Miczu
14.02.2009
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> public plugin_init() { register_plugin("HP Plugin", "0.1", "Miczu") register_event("TeamInfo","Team","a") } public Team() { new id=read_data(1) new team[16] read_data(2, team, 15) if(equal(team,"CT") && is_user_alive(id)) entity_set_float(id,EV_FL_health,25.0) }mniej lub bardziej
wizu
14.02.2009
Spróbuj tego:
Ehh, byłeś szybszy Ja tam musiałem grzebać po funcwiki hehe
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("zmiana hp dla ct", "1.0", "wizu") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1) } public player_spawn(id) { new CsTeams:name name = cs_get_user_team(id) if ( name == CS_TEAM_CT ) set_user_health(id, 25) }
Ehh, byłeś szybszy Ja tam musiałem grzebać po funcwiki hehe
Miczu
14.02.2009
Juz poprawilem swoj.
wizu:
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
Nie zal na taki maly cod tyle modulow?
wizu:
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
Nie zal na taki maly cod tyle modulow?
silversurfer
14.02.2009
Miczu, Mam włączone te modułu, potrzebuje to do moda deathrun hmm, czyli który lepszy Micza czy Wiza?
Miczu
14.02.2009
silversurfer, sprawdz moj jest optymlniejszy, zrobiony troche sprytniej, a jakby nie dziala to wez wiza bo jest bardziej ksiazkowo, pewniej (mniej optymalny za to).
silversurfer
14.02.2009
Miczu, Hm, tak Twój zmienia gdy gracz żyje ale gdy się odrodzi albo zrobi reconnecta to może zawieźć :>
darkman
14.02.2009
ostatni raz w zyciu uzywam tej fakemety, pozornie robie wszystko dobrze tak jak sie powinno robic a nigdy to nie dziala, a znow w engine wszystko mi wychodzi.
tego nie da sie ominac, a miczu ten event twoj nie wiem jak sie zachowa. wybierz miedzy tym a jego.
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <engine> //#define DEBUG public plugin_init() { register_plugin("CT spawn hp", "1.0", "darkman"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1); } public player_spawn(id) { set_task(1.0, "delayed_player_spawn", id); } public delayed_player_spawn(id) { if(entity_get_int(id,EV_INT_team) == 2) entity_set_float(id, EV_FL_health, 25.0); #if defined DEBUG client_print(id, print_chat, "%d", entity_get_int(id,EV_INT_team)); client_print(id, print_chat, "%f", entity_set_float(id, EV_FL_health, 25.0)); #endif }
tego nie da sie ominac, a miczu ten event twoj nie wiem jak sie zachowa. wybierz miedzy tym a jego.
Miczu
14.02.2009
Sa powody dla ktorych pracuje w engine - nigdy* mnie nie zawiódł ;-)
TeamInfo - jest wywolywany przy wyborze/zmianie teamu (player dead) i przy spawnie. Przy okazji daje ze soba info o teamie "za darmo" wiec jedyny wysilek dla amxx'a to zmiania hp.
Hmm... Jak sadzicie EV_FL_max_health - to powinno ustalic ilosc hp przy spawnie?
TeamInfo - jest wywolywany przy wyborze/zmianie teamu (player dead) i przy spawnie. Przy okazji daje ze soba info o teamie "za darmo" wiec jedyny wysilek dla amxx'a to zmiania hp.
Hmm... Jak sadzicie EV_FL_max_health - to powinno ustalic ilosc hp przy spawnie?
darkman
14.02.2009
chodzi ci o ustawienie tego jednorazowo podczas czasu przebywania clienta na serwerze?
btw.
wypadalo by postawic
btw.
TeamInfo - jest wywolywany przy wyborze/zmianie teamu (player dead) i przy spawnie. Przy okazji daje ze soba info o teamie "za darmo" wiec jedyny wysilek dla amxx'a to zmiania hp.
wypadalo by postawic
if(is_user_alive(id) && entity_get_int(id, EN_INT_team) == 2)
Miczu
14.02.2009
Nie tez przy moim evencie bo jak admin cie nawe przekieruje to on sie wywola A tak poza tym powinno byc "bezpieczniej" (tj. 110%)