[ROZWIĄZANE] Sklep pod stary cod
master522
31.01.2012
Czy mógłby ktoś przerobić ten kod aby po pomyślnym zakupie sklep się zamykał?
Wiem, że pewnie można było lepiej to napisać lecz nie znam się na tym
Wiem, że pewnie można było lepiej to napisać lecz nie znam się na tym
public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
new kasa = cs_get_user_money(id);
new zdrowie_gracza = get_user_health(id);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item)
{
case 0:
{
new cena = 2500;
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (zdrowie_gracza >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz pelne zdrowie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
new wartosc_leczenia = 50;
new nowe_zdrowie = (zdrowie_gracza + wartosc_leczenia < maksymalne_zdrowie_gracza[id])? zdrowie_gracza + wartosc_leczenia: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Zakupiles slaby zastrzyk zdrowia");
}
case 1:
{
new cena = 5000;
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (zdrowie_gracza >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz pelne zdrowie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
new wartosc_leczenia = 120;
new nowe_zdrowie = (zdrowie_gracza + wartosc_leczenia < maksymalne_zdrowie_gracza[id])? zdrowie_gracza + wartosc_leczenia: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Zakupiles mocny zastrzyk zdrowia");
}
case 2:
{
new cena = 10000;
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (zdrowie_gracza >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz pelne zdrowie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
new wartosc_leczenia = 280;
new nowe_zdrowie = (zdrowie_gracza + wartosc_leczenia < maksymalne_zdrowie_gracza[id])? zdrowie_gracza + wartosc_leczenia: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Zakupiles extremalny zastrzyk zdrowia");
}
case 3:
{
new cena = 500;
if(get_user_team(id) == 1)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes terrorysta. Nie mozesz kupic defa");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
if(get_user_team(id) == 2)
{
give_item(id, "item_thighpack");
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Zakupiles defa");
}
}
case 4:
{
new cena = 4000;
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (ilosc_rakiet_gracza[id] >= 1 || ilosc_dynamitow_gracza[id] >= 1 || ilosc_min_gracza[id] >= 1 )
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Masz Juz rakiete, albo dynamit, lub mine. Zuzyj rakiety, albo dynamity, lub miny i dopiero kup. Nie mozesz miec wszystkiego na raz");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
ilosc_rakiet_gracza[id] += 2;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 2 Rakiety");
}
}
case 5:
{
new cena = 4000;
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (ilosc_rakiet_gracza[id] >= 1 || ilosc_dynamitow_gracza[id] >= 1 || ilosc_min_gracza[id] >= 1 )
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Masz Juz rakiete, albo dynamit, lub mine. Zuzyj rakiety, albo dynamity, lub miny i dopiero kup. Nie mozesz miec wszystkiego na raz");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
ilosc_min_gracza[id] += 2;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 2 Miny");
}
}
case 6:
{
new cena = 4000;
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (ilosc_rakiet_gracza[id] >= 1 || ilosc_dynamitow_gracza[id] >= 1 || ilosc_min_gracza[id] >= 1 )
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Masz Juz rakiete, albo dynamit, lub mine. Zuzyj rakiety, albo dynamity, lub miny i dopiero kup. Nie mozesz miec wszystkiego na raz");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
ilosc_dynamitow_gracza[id] += 2;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 2 Dynamity");
}
}
case 7:
{
new cena = 5000;
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Posiadasz juz jakis item, wyrzuc go przed zakupem innego");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
DajPrzedmiot(id, random_num(1,30));
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Zakupiles przedmiot");
}
case 8:
{
new cena = 16000;
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (poziom_gracza[id] == 201)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Posiadasz juz maksymalny lvl");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
new wartosc_doswiadczenia = random_num(25, 150);
doswiadczenie_gracza[id] += wartosc_doswiadczenia;
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Zakupiles %i expa", wartosc_doswiadczenia);
SprawdzPoziom(id);
}
case 9:
{
new cena = 10000;
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (wytrzymalosc_itemu[id] == 100)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Twoj przedmiot nie potrzebuje naprawy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
new wartosc_naprawy = 20;
new nowa_wytrzymalosc_itemu = (wytrzymalosc_itemu[id] + wartosc_naprawy < 100)? wytrzymalosc_itemu[id] + wartosc_naprawy: 100;
new naprawa;
if (100 - wytrzymalosc_itemu[id] < wartosc_naprawy)
naprawa = 100 - wytrzymalosc_itemu[id];
else
naprawa = 20;
wytrzymalosc_itemu[id] = nowa_wytrzymalosc_itemu;
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Naprawiono przedmiot o %i teraz ma %i", naprawa, wytrzymalosc_itemu[id]);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Oporowiec 01.02.2012
podmien to
na to
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
na to
}
menu_display(id,menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
master522
01.02.2012
Niestety nic się nie zmieniło.
//edit
Zamyka się ale po ponownym kliknięciu w kupowaną pozycję.
Edytowałem trochę menu korzystając z innego sklepu i już wszystko działa.
Użytkownik master522 edytował ten post 01.02.2012 15:56
//edit
Zamyka się ale po ponownym kliknięciu w kupowaną pozycję.
Edytowałem trochę menu korzystając z innego sklepu i już wszystko działa.
Użytkownik master522 edytował ten post 01.02.2012 15:56
DarkGL
01.02.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL