Zmiana ilości naboi w magazynku
mierzwi 29.01.2012
Kod wycięty i sklejony w całość z pluginu Soccdoodcss, trochę zedytowany przeze mnie, w którym można zmienić maksymalną ilość naboi w magazynku danej broni.
Aby zmienić naboje znajdź funkcję max_clip i zmień liczbę przypisaną do danej broni:
Użytkownik maslo edytował ten post 31.01.2012 22:13
Aby zmienić naboje znajdź funkcję max_clip i zmień liczbę przypisaną do danej broni:
max_clip(WeapID) /* Tu zwiekszamy naboje */ { new MaxClip = 0; switch(WeapID) { case CSW_P228 : MaxClip = 13; case CSW_SCOUT : MaxClip = 10; case CSW_HEGRENADE : MaxClip = 1; case CSW_XM1014 : MaxClip = 7; case CSW_C4 : MaxClip = 1; case CSW_MAC10 : MaxClip = 30; case CSW_AUG : MaxClip = 30; case CSW_SMOKEGRENADE : MaxClip = 1; case CSW_ELITE : MaxClip = 30; case CSW_FIVESEVEN : MaxClip = 20; case CSW_UMP45 : MaxClip = 25; case CSW_SG550 : MaxClip = 30; case CSW_GALI : MaxClip = 35; case CSW_FAMAS : MaxClip = 25; case CSW_USP : MaxClip = 12; case CSW_GLOCK18 : MaxClip = 20; case CSW_AWP : MaxClip = 10; case CSW_MP5NAVY : MaxClip = 30; case CSW_M249 : MaxClip = 100; case CSW_M3 : MaxClip = 8; case CSW_M4A1 : MaxClip = 30; case CSW_TMP : MaxClip = 30; case CSW_G3SG1 : MaxClip = 20; case CSW_FLASHBANG : MaxClip = 2; case CSW_DEAGLE : MaxClip = 7; case CSW_SG552 : MaxClip = 30; case CSW_AK47 : MaxClip = 30; case CSW_P90 : MaxClip = 50; default: return PLUGIN_HANDLED; } return MaxClip; }Plugin w spoilerze
Spoiler
Użytkownik maslo edytował ten post 31.01.2012 22:13
mierzwi 29.01.2012
Ja to tylko edytowałem i wywaliłem niepotrzebny shitA nie lepiej zrobić to za pomocą tablicy?
goferek 29.01.2012
A dało by rade to przerobić tak aby dawało np: +10 ammo w magazynku dla vipa od określonej flagi ?
mierzwi 29.01.2012
ZapewneA dało by rade to przerobić tak aby dawało np: +10 ammo w magazynku dla vipa od określonej flagi ?
ogieR8
31.01.2012
Ej, mam bardzo ważne pytanie i pewnie odpowiedź przyda się nie tylko mi..
Jak użyję pętli takiej jak w nowej rundzie z ID, to zadziała to odpowiednio ? Bo chcę zrobić coś na takiej zasadzie :
Może działać, ale to jeszcze nie znaczy, że kod będzie dobry i w 100% sprawny.
Mi coś nie działa plugin.. Może ktoś go testował ? Sprawdzał ? Rano sprawdzę sam plugin, bo dziś go wsadziłem do mojego modka, żeby dodać skill broni, ale nie odpala ; /
Niestety.. Sam plugin bez wyciągania jego kodu też nie działa, na dodatek wyłączyłem wszystkie inne pluginy jakby wadziły.. Bez oabw, moduł odblokowany, więc po prostu plugin nie działa. A szkoda.. wielka. Zależy mi na dodatkowym ammo, zmniejszeniu czasu między przeładowaniem w AWP, jest na forum tutaj jedna funkcja do 'tego', ale tam przeładowuje szybciej po kliknięciu R, ale nie między pojedynczymi pociskami. Chciałbym, żeby z malutką wartością AWP działało prawie jak Auto-Lama, no ale cóż.. sam tego nie zrobie. I prosiłbym o naprawienie tego
Użytkownik ogieR- edytował ten post 31.01.2012 00:23
Jak użyję pętli takiej jak w nowej rundzie z ID, to zadziała to odpowiednio ? Bo chcę zrobić coś na takiej zasadzie :
case CSW_FAMAS: MaxClip = 25+quest_bonus_ammo[level_famas[id]];
new const quest_bonus_ammo[] = { 0, 1, 3, 5 }
Może działać, ale to jeszcze nie znaczy, że kod będzie dobry i w 100% sprawny.
Mi coś nie działa plugin.. Może ktoś go testował ? Sprawdzał ? Rano sprawdzę sam plugin, bo dziś go wsadziłem do mojego modka, żeby dodać skill broni, ale nie odpala ; /
Niestety.. Sam plugin bez wyciągania jego kodu też nie działa, na dodatek wyłączyłem wszystkie inne pluginy jakby wadziły.. Bez oabw, moduł odblokowany, więc po prostu plugin nie działa. A szkoda.. wielka. Zależy mi na dodatkowym ammo, zmniejszeniu czasu między przeładowaniem w AWP, jest na forum tutaj jedna funkcja do 'tego', ale tam przeładowuje szybciej po kliknięciu R, ale nie między pojedynczymi pociskami. Chciałbym, żeby z malutką wartością AWP działało prawie jak Auto-Lama, no ale cóż.. sam tego nie zrobie. I prosiłbym o naprawienie tego
Użytkownik ogieR- edytował ten post 31.01.2012 00:23
mierzwi 31.01.2012
Nie wiem mi to działa, z ciekawości zaraz sam jeszcze raz sprawdzę
@ EDIT: Tak, jednak był błąd w stocku którego nie zauważyłem haha :< Już zedytowałem pierwszy post i poprawiłem kod, + dla kolegi wyżej za czujność
Użytkownik maslo edytował ten post 31.01.2012 20:41
@ EDIT: Tak, jednak był błąd w stocku którego nie zauważyłem haha :< Już zedytowałem pierwszy post i poprawiłem kod, + dla kolegi wyżej za czujność
Użytkownik maslo edytował ten post 31.01.2012 20:41
ogieR8
31.01.2012
No byłbym bardzo wdzięczny
A mam takie pytanko.. Bo są rejestrowane eventy, ale są do nich flagi, i tu jest kłopot. Ja mam np w moim modzie :
A Twój plugin ma :
Jak widać flagi nie są te same, czyli nie wypada z publica evDeath do publica DeathMsg kopiować kod, gdyż flagi w przeniesionym kodzie będą inne niż te jakie Ty zaproponowałeś w swoim. Ale z drugiej strony mam rozterkęElo , czy nie zostawić tych dwóch eventów i w 2 zarejestrowane sposoby. Może troszkę chaotycznie, ale nie umiem tego opisać, a zawsze myślę jak to rozegrać..
1. Kopiować kod z 1 eventu do drugiego, ale za to flagi mogą być nie zgodne dla prawidłowości pluginu przeniesionego
2. Zarejestrować 2 eventy, ale tu minusem jest 'dubel'.
Z góry dzięki za wyjaśnienie tego i naprawienie pluginu.
Dzięki za plusa, ale dalej jest błąd przez Twoją nie uwagę
Zamień na:
hehe.
Użytkownik ogieR- edytował ten post 31.01.2012 21:48
A mam takie pytanko.. Bo są rejestrowane eventy, ale są do nich flagi, i tu jest kłopot. Ja mam np w moim modzie :
register_event("DeathMsg","DeathMsg","ade")
A Twój plugin ma :
register_event("DeathMsg", "evDeath", "a");
Jak widać flagi nie są te same, czyli nie wypada z publica evDeath do publica DeathMsg kopiować kod, gdyż flagi w przeniesionym kodzie będą inne niż te jakie Ty zaproponowałeś w swoim. Ale z drugiej strony mam rozterkęElo , czy nie zostawić tych dwóch eventów i w 2 zarejestrowane sposoby. Może troszkę chaotycznie, ale nie umiem tego opisać, a zawsze myślę jak to rozegrać..
1. Kopiować kod z 1 eventu do drugiego, ale za to flagi mogą być nie zgodne dla prawidłowości pluginu przeniesionego
2. Zarejestrować 2 eventy, ale tu minusem jest 'dubel'.
Z góry dzięki za wyjaśnienie tego i naprawienie pluginu.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Dzięki za plusa, ale dalej jest błąd przez Twoją nie uwagę
#include
#include
#include
Zamień na:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
hehe.
Użytkownik ogieR- edytował ten post 31.01.2012 21:48
mierzwi 31.01.2012
Wyjaśnienie po ang: http://www.amxmodx.o...event&go=search
Na polski przekładając te literki to są flagi, każda flaga odpowiada jakiejś czynności, mały spis (nie wiem czy dobre tłumaczenie, anglik ze mnie nie jest):
Na polski przekładając te literki to są flagi, każda flaga odpowiada jakiejś czynności, mały spis (nie wiem czy dobre tłumaczenie, anglik ze mnie nie jest):
"a" - Global Event // event na cały plug (?) "b" - Event sent to a single target // wysyłany tylko do 1 osoby "c" - Send only once when repeated to other players // wysyłane jest raz kiedy powtarza się dla innych graczy (?) "d" - Only if sent to a dead player // działa jeśli wiadomość jest wysyłana do martwego gracza "e" - Only if sent to an alive player // działa jeśli wiadomość jest wysyłana do żywego gracza
ogieR8
01.02.2012
Co może być nie tak ?
?
Kompilować to się kompiluje, ale niestety kompilacja =/= poprawnie działający plugin.
Użytkownik ogieR- edytował ten post 01.02.2012 02:44
max_clip(WeapID) { /* Tu zwiekszamy naboje */
new MaxClip = 0;
new plus[33];
for (new i=0; i < 33; i++) {
plus[i]=quest_ammo_bonus[level_rifle[i]];
switch(WeapID) {
case CSW_P228 : MaxClip = 13;
case CSW_SCOUT : MaxClip = 10;
case CSW_HEGRENADE : MaxClip = 1;
case CSW_XM1014 : MaxClip = 7;
case CSW_C4 : MaxClip = 1;
case CSW_MAC10 : MaxClip = 30;
case CSW_AUG : MaxClip = 30+plus[i];
case CSW_SMOKEGRENADE : MaxClip = 1;
case CSW_ELITE : MaxClip = 30;
case CSW_FIVESEVEN : MaxClip = 20;
case CSW_UMP45 : MaxClip = 25;
case CSW_SG550 : MaxClip = 30;
case CSW_GALI : MaxClip = 35+plus[i];
case CSW_FAMAS : MaxClip = 25+plus[i];
case CSW_USP : MaxClip = 12;
case CSW_GLOCK18 : MaxClip = 20;
case CSW_AWP : MaxClip = 10;
case CSW_MP5NAVY : MaxClip = 30;
case CSW_M249 : MaxClip = 100;
case CSW_M3 : MaxClip = 8;
case CSW_M4A1 : MaxClip = 30+plus[i];
case CSW_TMP : MaxClip = 30;
case CSW_G3SG1 : MaxClip = 20;
case CSW_FLASHBANG : MaxClip = 2;
case CSW_DEAGLE : MaxClip = 7;
case CSW_SG552 : MaxClip = 30+plus[i];
case CSW_AK47 : MaxClip = 30+plus[i];
case CSW_P90 : MaxClip = 50;
default: return PLUGIN_HANDLED;
}
}
return MaxClip;
}
new const quest_ammo_bonus[] = { 0, 5, 10, 15 }
?
Kompilować to się kompiluje, ale niestety kompilacja =/= poprawnie działający plugin.
Użytkownik ogieR- edytował ten post 01.02.2012 02:44
Shelvi
01.02.2012
Tylko co ci nie działa? Zapewne poustawiałeś daną ilość naboi i pewnie nie hula? Po prostu wystrzel 1 nabój i przeładuj np miałeś max 30 ustawiłeś na 100, więc gdy zaczniesz grę masz 30 wystrzelisz 1 nabój przeładujesz i masz 100 chociaż powinno od samego początku pokazywać 100
max_clip(WeapID) /* Tu zwiekszamy naboje */ { new MaxClip = 0; switch(WeapID) { case CSW_P228 : MaxClip = 23; case CSW_SCOUT : MaxClip = 60; ..... default: return PLUGIN_HANDLED; } return MaxClip; }Mi się wydaje że wystarczy zmienić zawartość i będziesz miał więcej lecz działa to tak jak pisałem, że zmieni się po przeładowaniu
Stachuu :D ??
01.02.2012
to niech ustawia poprzez ham_ (wyciąganie broni) i powinno od razu ustawiac dobra wartosc .
mierzwi 01.02.2012
W ogóle twój pomysł jest do bani Zrób tak żeby max_clip miało id czyli max_clip(id, WeapID) i tam dodaj na podstawie zmiennejCo może być nie tak ?
max_clip(WeapID) { /* Tu zwiekszamy naboje */
new MaxClip = 0;
new plus[33];
for (new i=0; i < 33; i++) {
plus[i]=quest_ammo_bonus[level_rifle[i]];
switch(WeapID) {
case CSW_P228 : MaxClip = 13;
case CSW_SCOUT : MaxClip = 10;
case CSW_HEGRENADE : MaxClip = 1;
case CSW_XM1014 : MaxClip = 7;
case CSW_C4 : MaxClip = 1;
case CSW_MAC10 : MaxClip = 30;
case CSW_AUG : MaxClip = 30+plus[i];
case CSW_SMOKEGRENADE : MaxClip = 1;
case CSW_ELITE : MaxClip = 30;
case CSW_FIVESEVEN : MaxClip = 20;
case CSW_UMP45 : MaxClip = 25;
case CSW_SG550 : MaxClip = 30;
case CSW_GALI : MaxClip = 35+plus[i];
case CSW_FAMAS : MaxClip = 25+plus[i];
case CSW_USP : MaxClip = 12;
case CSW_GLOCK18 : MaxClip = 20;
case CSW_AWP : MaxClip = 10;
case CSW_MP5NAVY : MaxClip = 30;
case CSW_M249 : MaxClip = 100;
case CSW_M3 : MaxClip = 8;
case CSW_M4A1 : MaxClip = 30+plus[i];
case CSW_TMP : MaxClip = 30;
case CSW_G3SG1 : MaxClip = 20;
case CSW_FLASHBANG : MaxClip = 2;
case CSW_DEAGLE : MaxClip = 7;
case CSW_SG552 : MaxClip = 30+plus[i];
case CSW_AK47 : MaxClip = 30+plus[i];
case CSW_P90 : MaxClip = 50;
default: return PLUGIN_HANDLED;
}
}
return MaxClip;
}new const quest_ammo_bonus[] = { 0, 5, 10, 15 }
?
Kompilować to się kompiluje, ale niestety kompilacja =/= poprawnie działający plugin.
ogieR8
01.02.2012
Dobraa, mam. Nie wiem czego nie ogarnąłem. No akurat pomógł mi tylko maslo, wiec dostanie znowu +, ale za chęci Wam też dam, no niech będzie ;PPP
Użytkownik ogieR- edytował ten post 01.02.2012 14:08
sebul
16.07.2012
Wiem, że autor jest zbanowany i trochę odkopię temat, ale w tej funkcji jest zwracane 1, dla broni, np. o id = 40, bo
Jak już ktoś koniecznie chce używać tej funkcji, to powinna ona wyglądać tak
#define PLUGIN_HANDLED 1 /* stop other plugins */
Jak już ktoś koniecznie chce używać tej funkcji, to powinna ona wyglądać tak
Spoiler
Pan PrO
24.11.2012
Jest bug bo gdy mam full ammo to da się przeładowywać i ustawia standardowe ammo