UpdateData
Fili:P
29.01.2012
Cześć, chciałbym uzyskać taki efekt:
Załóżmy że mamy gracza A i B, oraz 2 byty przez, które można przechodzić załóżmy jakieś kwadraty, nazwy bytów to C i D. Jeżeli gracz A dotknie bytu C to wyświetli się wcześniej nie widoczny byt D. Ale uwaga! Jeżeli gracz B nie przejdzie bytu C, a gracz A go przejdzie, to tylko gracz A będzie widział następny byt. Prosiłbym o gotowy kod, albo jakąś teorię, jedyne co wiem to że muszę użyć updatedata.
Pozdrawiam i proszę o skuteczną pomoc
Załóżmy że mamy gracza A i B, oraz 2 byty przez, które można przechodzić załóżmy jakieś kwadraty, nazwy bytów to C i D. Jeżeli gracz A dotknie bytu C to wyświetli się wcześniej nie widoczny byt D. Ale uwaga! Jeżeli gracz B nie przejdzie bytu C, a gracz A go przejdzie, to tylko gracz A będzie widział następny byt. Prosiłbym o gotowy kod, albo jakąś teorię, jedyne co wiem to że muszę użyć updatedata.
Pozdrawiam i proszę o skuteczną pomoc
Jak się nazwać
29.01.2012
Takie rzeczy się robi w FM_AddToFullPack lecz kodu raczej nie zrobię