if(get_timeleft() == 60)
{
// cos
}
Do jakiego publica najlepiej to wstawić?
wartość 60 to 1 minuta tak?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Get_timeleft
Started By
Willson
, 26.01.2012 16:49
7 replies to this topic
#1
Posted 26.01.2012 16:49
#2
Posted 26.01.2012 16:52
Zależy co chcesz zrobić z tym jak to wykorzystać
If you can dream it, you can do it.
#4
Posted 26.01.2012 20:02
Zrobić coś takiego,żeby 1 min przed końcem mapy losowało gracza
#5
Posted 26.01.2012 22:59
w plugin_init
uruchomi funkcje voidLosuj 60 sekund przed końcem mapy
set_task( 60.0 , "voidLosuj" , .flags = "d" );
uruchomi funkcje voidLosuj 60 sekund przed końcem mapy
#6
Posted 27.01.2012 09:10
w takim razie jak zrobić,żeby wylosowany gracz coś otrzymał?Przykładem niech będzie broń m4
#7
Posted 27.01.2012 09:17
robisz public voidLosuj()
robisz tam pętle pobierasz ilość aktualnych gracza ( get_playersnum() )
i do tego switch(get_playersnum())
i case 1 : nic
case 2 : nic
case 3 : broń
Chyba tak możesz zrobić
robisz tam pętle pobierasz ilość aktualnych gracza ( get_playersnum() )
i do tego switch(get_playersnum())
i case 1 : nic
case 2 : nic
case 3 : broń
Chyba tak możesz zrobić
If you can dream it, you can do it.
#8
Posted 27.01.2012 19:17
public voidLosuj()
{
for (new i=0; i < 33; i++)
{
client_print(i,print_chat,"Test")
}
}
Gdy zostaje minuta to końca mapy,następuje warning:connection problem,po czym serwer się restartuje.Wie ktoś,dlaczego i co z tym można zrobić?
{
for (new i=0; i < 33; i++)
{
client_print(i,print_chat,"Test")
}
}
Gdy zostaje minuta to końca mapy,następuje warning:connection problem,po czym serwer się restartuje.Wie ktoś,dlaczego i co z tym można zrobić?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users