←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Wyciągnięcie z ZM funkcji na odrzut [...]

  • +
  • -
ogieR8 - zdjęcie ogieR8 24.01.2012

~ Witam.
Tworzę moda, w którym wśród wielu dodatków są levele broni. A, że shot kojarzy nam się z pewnością z jakaś strzelbą, która po strzeleniu w przeciwnika ukazuje się jako jego odrzut zwłok/ciała - zainspirowało mnie to. Chcę, aby z zwiększonym poziomem broni M3 i XM1014 były większe dmg, ale to już mam, ale również odrzut. Np na 1 lvl kilka jednostek dalej nas pchało w tył, równolegle do strony z której zostaliśmy zaatakowani i, aby ciało leciało w tym samym kierunku co kule. Nie, że użyjemy np.


fl_iNewVelocity[2] = -15.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)


Bo to by chyba odbiło gracza do tyłu od strony na jaką patrzy, a nie zawsze patrzymy na wroga, co jak uderzy nas z boku ? To polecimy na jego prawą/lewą stronę ? <lol2>

Doradziłem sobie ZM, gdyż pamiętam z tego tutka : http://amxx.pl/topic...e-zombie-do-zm/ wartość na odrzut zoombie tak więc se pomyślałem, czy by z tego tej funkcji nie wyciągnąć, ale jak się okazało napotkałem na kilka problemów i kodów, które są dla mnie nie zrozumiałe. Niestety ZM mnie przerasta, jeśli chodzi o wyciąganie kodu ;>

A teraz konkretami. Np mamy poziom 0 - normalnie, poziom 1 - odrzut w tył od strony lecących kul o np Velocity = 3.0, poziom 2 - Velocity = 6.0 itd, ale to już edycji sam udzielę. Jeśli ktoś byłby taki miły i mi pomógł z tym to byłbym oczywiście bardzo wdzięczny, i + poleci.

Pozdrawiam
Użytkownik ogieR- edytował ten post 24.01.2012 11:49
Odpowiedz

  • +
  • -
mastah1771 - zdjęcie mastah1771 20.02.2012

przyłączam się do tej prośby :D Mi chodzi o taką funkcję, którą można dodać w sklepie do kupienia, że jeżeli Zombie kupi "Brak Odrzutu" to wchodzi do kampy i strzały nic mu nie robią idzie przed siebie.
Odpowiedz