Ustawienie hostów na mapie i strefy ratowania
ASu
24.01.2012
Witam.
Potrzebuje tutka lub linka jak na mapach w wybranych miejscach postawić hosta.
(chodzi i tu o plik .cfg np zs_spawn/hosty/de_dust2.cfg)
Jak zmienić im model i ilość hp.
I jak (jeśli to wg możliwe) dodać na mapę (np. dust2) strefę ratowania hostów.
Pozdrawiam Drako
@Refresh
Sorry że tak szybko podbijam ale dzisiaj mnie dłużej nie bd
Potrzebuje tutka lub linka jak na mapach w wybranych miejscach postawić hosta.
(chodzi i tu o plik .cfg np zs_spawn/hosty/de_dust2.cfg)
Jak zmienić im model i ilość hp.
I jak (jeśli to wg możliwe) dodać na mapę (np. dust2) strefę ratowania hostów.
Pozdrawiam Drako
@Refresh
Sorry że tak szybko podbijam ale dzisiaj mnie dłużej nie bd
R3X
24.01.2012
http://twhl.info/tutorial.php?id=56
http://twhl.info/wiki.php?id=230
http://twhl.info/wiki.php?id=218
Powinieneś z tym pracować w plugin_precache.
http://twhl.info/wiki.php?id=230
http://twhl.info/wiki.php?id=218
Powinieneś z tym pracować w plugin_precache.
ASu
24.01.2012
Nie za bardzo coś z tego zrozumiałem.
Może tak czy jest to wg. możliwe stworzenia strefy ratowania hostów na mapach innych niż cs_
I czy może mi ktoś pomóc z tym co napisałem wyżej.
Może tak czy jest to wg. możliwe stworzenia strefy ratowania hostów na mapach innych niż cs_
I czy może mi ktoś pomóc z tym co napisałem wyżej.
Nakupenda.
24.01.2012
z tego co widze to wszystkie strefy i miejsca hostów się ustawia przy robieniu mapy - nie wpłyniesz na nie tak o.
ASu
24.01.2012
chodzi mi oto by np. przy kontakcie wejściu na bs bd uznawane za strefę ratowania hostów.
Lub ustawienie jej całkiem gdzie indziej.
Lub ustawienie jej całkiem gdzie indziej.
R3X
24.01.2012
Dałem Ci nazwy bytów i jeśli nie wiesz co z nimi zrobić to nikt nie jest w stanie Ci pomóc inaczej niż dając gotowca.
Co do możliwości to jeśli dodawanie Bombsiteów działa to czemu nie hosty
Co do możliwości to jeśli dodawanie Bombsiteów działa to czemu nie hosty
Nakupenda.
24.01.2012
a to źle zrozumiałem
czasem żeby się czegoś nauczyć, trzeba dostać podsunięty kod pod nos i dopiero potem go analizować.
czasem żeby się czegoś nauczyć, trzeba dostać podsunięty kod pod nos i dopiero potem go analizować.
ASu
24.01.2012
chodzi oto że ja angielskiego za bardzo nie kumam wiec na google ale to tłumaczy jak by chciało a nie mogło.
To pomoże ktoś z tym kodem nakarmię grubo.
Użytkownik Drako edytował ten post 24.01.2012 23:19
To pomoże ktoś z tym kodem nakarmię grubo.
Użytkownik Drako edytował ten post 24.01.2012 23:19
G[o]Q
24.01.2012
co do hostów to mozesz zbadać ich przez meel'a Micza zmiana właściwości zycie model itd to zwykle pev_*
ASu
25.01.2012
tu jest host o zmienionym modelu i hp ktory respi sie na jednym z bs
http://forums.allied...ad.php?p=890901
Ale ja chce żeby czytało losowo z pliki configs/zs_spawns/host/mapa.cfg
i hostów ma być aż 4 które by się respiły wiec pomoże ktoś ?
http://forums.allied...ad.php?p=890901
Ale ja chce żeby czytało losowo z pliki configs/zs_spawns/host/mapa.cfg
i hostów ma być aż 4 które by się respiły wiec pomoże ktoś ?
ASu
25.01.2012
Jak masz jakiś tut pl to daj bo ja jak uczyłem się pisania pluginów to robiłem wszystko samemu.
Szedłem trasą prób i błędów aż doszedłem co i jak robić dla sb.
Ale teraz chce napisać coś nowego i nie daje rady sam.
Szedłem trasą prób i błędów aż doszedłem co i jak robić dla sb.
Ale teraz chce napisać coś nowego i nie daje rady sam.
DarkGL
25.01.2012
gorzej niż cieniutko do nauki jak chcesz coś więcej działaćchodzi oto że ja angielskiego za bardzo nie kumam
Przykłady
http://amxx.pl/topic...e-ent-fakemeta/
http://amxx.pl/topic...ja-enta-engine/
i mój kod na tworzenie kukły ( fejkowy ent udający gracza )
set_pev( iEnt , pev_classname , "cien" ); new Float:fOrigin[ 3 ]; pev( id ,pev_origin , fOrigin ); fOrigin[ 2 ] += 2.0; set_pev( iEnt ,pev_origin , fOrigin ); set_pev( iEnt , pev_owner , id ); new szModel[ 64 ] , szAllPath[ 256 ]; cs_get_user_model( id , szModel , charsmax( szModel )); formatex( szAllPath , charsmax( szAllPath ) , "models/player/%s/%s.mdl" , szModel , szModel ); set_pev( iEnt , pev_model , szAllPath ); set_pev(iEnt, pev_solid, SOLID_BBOX) set_pev(iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS) new Float:fMaxs[ 3 ] = { 16.0 , 16.0 , 36.0 }; new Float:fMins[ 3 ] = { -16.0 , -16.0 , -36.0 }; engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, szAllPath) engfunc(EngFunc_SetOrigin, iEnt, fOrigin) engfunc(EngFunc_SetSize , iEnt , fMins , fMaxs ); set_pev( iEnt , pev_sequence , 1 ); set_pev( iEnt , pev_takedamage , 2.0 ); set_pev( iEnt , pev_health , float( get_user_health( id ) ) );
ASu
25.01.2012
thx Dark pobawię się tym i dam znać
mam małe problemy z tym.
Jak go stworze mogę przez niego przejść.
Nie mogę go ratować (podejsc i E)
i niemożna go zabić
@Edit
Pomoże ktoś?
I jak by mogł to kod a nie takie coś ponieważ jeste ciemny z tego akurat i nie dam raczej sam tego rady.
mam małe problemy z tym.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define PLUGIN "Nowy Plugin" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "Drako" new const gszFuncBreakable[] = "func_breakable"; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("/test2", "Test"); } public plugin_precache(){ engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/player/zombie_source/zombie_source.mdl"); //MODEL DLA NASZEGO BYTU } public Test(id) { new iEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, gszFuncBreakable)); set_pev( iEnt , pev_classname , "cien" ); new Float:fOrigin[ 3 ]; pev( id ,pev_origin , fOrigin ); fOrigin[ 2 ] += 2.0; set_pev( iEnt ,pev_origin , fOrigin ); set_pev( iEnt , pev_owner , id ); new szModel[ 64 ] , szAllPath[ 256 ]; cs_get_user_model( id , szModel , charsmax( szModel )); formatex( szAllPath , charsmax( szAllPath ) , "models/player/zombie_source/zombie_source.mdl"); set_pev( iEnt , pev_model , szAllPath ); set_pev(iEnt, pev_solid, SOLID_BBOX) set_pev(iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS) new Float:fMaxs[ 3 ] = { 16.0 , 16.0 , 36.0 }; new Float:fMins[ 3 ] = { -16.0 , -16.0 , -36.0 }; engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, szAllPath) engfunc(EngFunc_SetOrigin, iEnt, fOrigin) engfunc(EngFunc_SetSize , iEnt , fMins , fMaxs ); set_pev( iEnt , pev_sequence , 1 ); set_pev( iEnt , pev_takedamage , 2.0 ); set_pev( iEnt , pev_health , float( get_user_health( id ) ) ); }
Jak go stworze mogę przez niego przejść.
Nie mogę go ratować (podejsc i E)
i niemożna go zabić
@Edit
Pomoże ktoś?
I jak by mogł to kod a nie takie coś ponieważ jeste ciemny z tego akurat i nie dam raczej sam tego rady.
DarkGL
25.01.2012
set_pev( iEnt , pev_owner , id );
osoba której id podasz jako owner może przechodzić przez gracza
bo to nie tworzy hostaNie mogę go ratować (podejsc i E)
ASu
25.01.2012
@Edit
mam toki nowy kod z alieda
Działa jak ma ale
Może mi ktoś powiedzieć teraz jak umieścić je na mapie by czytało z pliku.cfg
I jak zrobić by moc je ratować.
mam toki nowy kod z alieda
#include <amxmodx> #include <engine> public plugin_init() { register_clcmd("onna", "onna") register_think("npc_onna","npc_think"); } public plugin_precache() { precache_model("models/player/zombie_source/zombie_source.mdl") precache_model("models/p_m4a1.mdl") } public onna(id) { new Float:origin[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin) new ent = create_entity("info_target") give_weapon(ent) entity_set_origin(ent,origin); origin[2] += 300.0 entity_set_origin(id,origin) entity_set_float(ent,EV_FL_takedamage,1.0) entity_set_float(ent,EV_FL_health,100.0) entity_set_string(ent,EV_SZ_classname,"npc_onna"); entity_set_model(ent,"models/player/zombie_source/zombie_source.mdl"); entity_set_int(ent,EV_INT_solid, 2) entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller1,125); entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller2,125); entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller3,125); entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller4,125); new Float:maxs[3] = {16.0,16.0,36.0} new Float:mins[3] = {-16.0,-16.0,-36.0} entity_set_size(ent,mins,maxs) entity_set_float(ent,EV_FL_animtime,2.0) entity_set_float(ent,EV_FL_framerate,1.0) entity_set_int(ent,EV_INT_sequence,0); entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) drop_to_floor(ent) return 1; } public give_weapon(ent) { new entWeapon = create_entity("info_target") entity_set_string(entWeapon, EV_SZ_classname, "npc_weapon") entity_set_int(entWeapon, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW) entity_set_int(entWeapon, EV_INT_solid, SOLID_NOT) entity_set_edict(entWeapon, EV_ENT_aiment, ent) entity_set_model(entWeapon, "models/p_m4a1.mdl") } public npc_think(id) { entity_set_float(id,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) }
Działa jak ma ale
Może mi ktoś powiedzieć teraz jak umieścić je na mapie by czytało z pliku.cfg
I jak zrobić by moc je ratować.