A więc prosiłbym o zrobienie klasy na zasadzie tej:
http://amxx.pl/topic...-moc-uleczania/
Tyle że ona jest na stary cod a ja chciałbym o klase taką na nowy cod
tyle że zamiast 150hp to żeby można było max 300 hp dodać
i ta opcja że za doładowanie 10hp masz 1pkt hp dla siebie żeby zmienić na to że za ładowanie 10hp dostajesz 5pkt hp i żeby na klawisz "x" było rozdanie tych hp co się zdobywa najlepiej na bind (bind "x" "radio3") jeśli się da
Z góry dziękuje:)
Za pomoc leci ++++
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.01.2012 01:13
#2
Napisano 26.02.2012 23:55
Odświeżam
Sorry że post pod postem ale jest ktoś w stanie pomóc ???
Sorry że post pod postem ale jest ktoś w stanie pomóc ???
#3
Napisano 01.03.2012 00:14
hmm w sumie trzeba chyba tylko poprawić plik medik_tf2
więc tutaj łap podmieniony
ręki nie dam, ale powinno działać
ps. jest ustawione , że leczy do 255, nie mój plugin i nie wiem, czy jak da się 300 nie będą wyskakiwać jakieś nieprzewidziane błędy
jak coś to ryzykuj i zmień tutaj (health < 255) i tutaj if(get_user_health(namierzany[id]) < 255) no i oczywiście tutaj client_print(id,print_chat,"Mozesz naladowac 255 HP graczowi.") na 300
więc tutaj łap podmieniony
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Medyk [TF2]" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new g_MsgSync; new g_MsgSync2; new namierzany[32]; new bool:namierza[32] new Uber[32]; new DodaneHP[32] new bool:jest_medykiem[32]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "1=2", "2!0") register_event("StatusValue", "hideStatus", "be", "1=1", "2=0") register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazLadowanie"); RegisterHam(Ham_Spawn,"player","SpawnO",1); register_clcmd("radio2","DodajUBER") register_clcmd("say /pomoc","Pomoc") g_MsgSync = CreateHudSyncObj() g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj() } public Pomoc(id) { if(jest_medykiem[id]) { client_print(id,print_chat,"Gdy Nacelujesz na gracza zmien bron na noz i przytrzymaj e") client_print(id,print_chat,"Za kazde 10 HP dostajesz 5 do wykorzystania (klawisz x)") client_print(id,print_chat,"Mozesz naladowac 255 HP graczowi.") client_print(id,print_chat,"Klasa Wykonana przez CheQ'a dla Cs-Otwock,pl") } } public plugin_natives() { register_native("cod_medic","StworzMedyka",1) } public SpawnO(id) { if(jest_medykiem[id]) { Uber[id] = 0 client_print(id,print_chat,"Nie wiesz jak grac Moca Medyka? Wpisz /pomoc") } } public StworzMedyka(id,flaga) { if(flaga == 1) jest_medykiem[id] = true else jest_medykiem[id] = false; } public showStatus(id) { // Sprawdza czy gracz jest polaczony if (is_user_connected(id) && jest_medykiem[id]) { new pid = read_data(2); new Float:velocity_leczacy[3]; new Float:velocity_leczony[3]; pev(id, pev_origin, velocity_leczacy) pev(pid, pev_origin, velocity_leczony) if(velocity_leczacy[1] < velocity_leczony[1] + 10) { namierzany[id] = pid namierza[id] = true; } } } public hideStatus(id) { ClearSyncHud(id, g_MsgSync) namierza[id] = false; } public client_PreThink(id) { if(!jest_medykiem[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = get_user_weapon(id) new health = get_user_health(namierzany[id]) if((pev(id,pev_button) & IN_USE) && namierza[id] && (weapon == CSW_KNIFE) && (health < 255)) { set_task(0.2,"DodajeHP", id + 8723) } else remove_task(id + 8723); return PLUGIN_CONTINUE; } public DodajeHP(id) { id-=8723; if(!jest_medykiem[id] || Uber[id] == 100) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_health(namierzany[id]) 255) { client_print(id,print_center,"Dodaje %d HP",Uber[id]) set_task(0.2,"DodajHPzUbera",id+9123) } else client_print(id,print_center,"Nie ma Co dodac") return PLUGIN_HANDLED; } public DodajHPzUbera(id) { id -= 9123 if(!is_user_alive(id) || !jest_medykiem[id]) { remove_task(id+9123) return PLUGIN_CONTINUE; } set_user_health(id,get_user_health(id)+5) Uber[id]--; if(Uber[id]) set_task(0.2,"DodajHPzUbera",id+9123) else remove_task(id+9123) return PLUGIN_CONTINUE; }
ręki nie dam, ale powinno działać
ps. jest ustawione , że leczy do 255, nie mój plugin i nie wiem, czy jak da się 300 nie będą wyskakiwać jakieś nieprzewidziane błędy
jak coś to ryzykuj i zmień tutaj (health < 255) i tutaj if(get_user_health(namierzany[id]) < 255) no i oczywiście tutaj client_print(id,print_chat,"Mozesz naladowac 255 HP graczowi.") na 300
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 01.03.2012 00:21
#4
Napisano 05.04.2012 01:10
ok dzięki ale jest mały problem,przy kompilacji wywala błędy i nie da się skompilować klasy
#5
Napisano 05.04.2012 10:23
brakowało jednego znaku
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Medyk [TF2]" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new g_MsgSync; new g_MsgSync2; new namierzany[32]; new bool:namierza[32] new Uber[32]; new DodaneHP[32] new bool:jest_medykiem[32]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "1=2", "2!0") register_event("StatusValue", "hideStatus", "be", "1=1", "2=0") register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazLadowanie"); RegisterHam(Ham_Spawn,"player","SpawnO",1); register_clcmd("radio2","DodajUBER") register_clcmd("say /pomoc","Pomoc") g_MsgSync = CreateHudSyncObj() g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj() } public Pomoc(id) { if(jest_medykiem[id]) { client_print(id,print_chat,"Gdy Nacelujesz na gracza zmien bron na noz i przytrzymaj e") client_print(id,print_chat,"Za kazde 10 HP dostajesz 5 do wykorzystania (klawisz x)") client_print(id,print_chat,"Mozesz naladowac 255 HP graczowi.") client_print(id,print_chat,"Klasa Wykonana przez CheQ'a dla Cs-Otwock,pl") } } public plugin_natives() { register_native("cod_medic","StworzMedyka",1) } public SpawnO(id) { if(jest_medykiem[id]) { Uber[id] = 0 client_print(id,print_chat,"Nie wiesz jak grac Moca Medyka? Wpisz /pomoc") } } public StworzMedyka(id,flaga) { if(flaga == 1) jest_medykiem[id] = true else jest_medykiem[id] = false; } public showStatus(id) { // Sprawdza czy gracz jest polaczony if (is_user_connected(id) && jest_medykiem[id]) { new pid = read_data(2); new Float:velocity_leczacy[3]; new Float:velocity_leczony[3]; pev(id, pev_origin, velocity_leczacy) pev(pid, pev_origin, velocity_leczony) if(velocity_leczacy[1] < velocity_leczony[1] + 10) { namierzany[id] = pid namierza[id] = true; } } } public hideStatus(id) { ClearSyncHud(id, g_MsgSync) namierza[id] = false; } public client_PreThink(id) { if(!jest_medykiem[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = get_user_weapon(id) new health = get_user_health(namierzany[id]) if((pev(id,pev_button) & IN_USE) && namierza[id] && (weapon == CSW_KNIFE) && (health < 255)) { set_task(0.2,"DodajeHP", id + 8723) } else remove_task(id + 8723); return PLUGIN_CONTINUE; } public DodajeHP(id) { id-=8723; if(!jest_medykiem[id] || Uber[id] == 100) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_health(namierzany[id]) < 255) { client_print(id,print_center,"Dodaje %d HP",Uber[id]) set_task(0.2,"DodajHPzUbera",id+9123) } else client_print(id,print_center,"Nie ma Co dodac") return PLUGIN_HANDLED; } public DodajHPzUbera(id) { id -= 9123 if(!is_user_alive(id) || !jest_medykiem[id]) { remove_task(id+9123) return PLUGIN_CONTINUE; } set_user_health(id,get_user_health(id)+5) Uber[id]--; if(Uber[id]) set_task(0.2,"DodajHPzUbera",id+9123) else remove_task(id+9123) return PLUGIN_CONTINUE; }
#6
Napisano 05.04.2012 10:24
Jeśli chcesz klase z tym pluginem napisz ją tak
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" native cod_medic(id,flaga) public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class("Nazwa","Ulecza",1<<CSW_M4A1,0,0,0,0) } public cod_class_enabled(id) { cod_medic(id,1) } public cod_class_disabled(id) { cod_medic(id,0) }
#7
Napisano 07.04.2012 11:46
Ernest wywala takie błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_myclass.sma(141) : warning 203: symbol is never used: "DodaneHP"
codclass_myclass.sma(141) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "g_MsgSync2"
Header size: 1032 bytes
Code size: 4100 bytes
Data size: 2492 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
Total requirements: 24008 bytes
2 Warnings.
Done.
PS:
Jak można to zrobiłbyś tak by miała ona tak:
Nazwa klasy: Lekarz Wojskowy
Opis:Ulecza na nozu + wskrzeszanie
Staty:
zdrowie:+20
int: +5
kond: +15
wytrz.: +25
I żeby była premium na ADMIN_LEVEL_H
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_myclass.sma(141) : warning 203: symbol is never used: "DodaneHP"
codclass_myclass.sma(141) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "g_MsgSync2"
Header size: 1032 bytes
Code size: 4100 bytes
Data size: 2492 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
Total requirements: 24008 bytes
2 Warnings.
Done.
PS:
Jak można to zrobiłbyś tak by miała ona tak:
Nazwa klasy: Lekarz Wojskowy
Opis:Ulecza na nozu + wskrzeszanie
Staty:
zdrowie:+20
int: +5
kond: +15
wytrz.: +25
I żeby była premium na ADMIN_LEVEL_H
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąNapisany przez wojtu1, 16.05.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych