HE 1/3
RedIce
19.01.2012
Chciałem zrobić klase 1/3 z HE i teraz moje pytanie brzmi:
Proszę o skonfigurowanie tego pliku żeby był on na HE a nie na każda broń
Użytkownik RedIce edytował ten post 19.01.2012 16:47
Proszę o skonfigurowanie tego pliku żeby był on na HE a nie na każda broń
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){<br> if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )<br> return HAM_IGNORED;
Użytkownik RedIce edytował ten post 19.01.2012 16:47
*RefresH* 19.01.2012
Trzeba dodać na początku:
i na smym końcu sma dodać:
spróbuj dodać 1/3 z he tak jak tu.
A tu zmieniasz szanse:
Poradnik by Goliath
Użytkownik *RefresH* edytował ten post 19.01.2012 16:59
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
i na smym końcu sma dodać:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
spróbuj dodać 1/3 z he tak jak tu.
A tu zmieniasz szanse:
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
Poradnik by Goliath
Użytkownik *RefresH* edytował ten post 19.01.2012 16:59