jak niektórzy zauważyli, przy klasach Mefisto oraz Mnich pojawia się błąd związany z niewidzialnością - te klasy po dostaniu itemku zmniejszającego niewidzialnośc, wcale nie robią się bardziej niewidoczne. Jest to spowodowane mechanicznym skopiowaniem kodu przez autora diablo od Ninjy
Łatka ta rozwiązuje ten problem
Należy znaleźć public set_renderchange(id) i w tej funkcji podmienić kod:
else if (player_class[id] == Mnich)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 200
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=3
render-=2
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else if (player_class[id] == Mefisto)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 150
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=2
render--
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}