←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
[ROZWIĄZANE] Problem [native error (nativ...

Zablokowany

  • +
  • -
Klakier - zdjęcie Klakier 18.01.2012

Witam, mam problem otóż najprawdopodobniej on jest przyczyną crashów. W konsoli wyskakuje mi takie cos:

L 01/15/2012 - 20:25:43: Start of error session.
L 01/15/2012 - 20:25:43: Info (map "de_westwood") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120115.log")
L 01/15/2012 - 20:25:43: Invalid player id 22
L 01/15/2012 - 20:25:43: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod.amxx")
L 01/15/2012 - 20:25:43: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_origin")
L 01/15/2012 - 20:25:43: [AMXX] [0] cod_324178.sma::radar_scan (line 3554)

Z góry dzięki. Zaraz dam ten kod.

refresh !!

refresh !!
Odpowiedz

  • +
  • -
robaloss - zdjęcie robaloss 18.01.2012

pokaż .sma
Odpowiedz

  • +
  • -
Klakier - zdjęcie Klakier 18.01.2012


public radar_scan()
{
new PlayerCoords[3];
new id;
new Players[32];
new i;
new playerCount = 0;

for (id=1; id<=g_maxplayers; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!radar[id])) continue;

if(get_players(Players, playerCount, "a") && is_user_alive(id))
{
playerCount++;
}
for (i=1;i<=playerCount;i++)
{
get_user_origin(i, PlayerCoords)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd,{0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel,{0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_radar, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
robaloss - zdjęcie robaloss 19.01.2012


public radar_scan()

{

        new PlayerCoords[3];

        new id;

        new Players[32];

        new i;

        new playerCount = 0;



        for (id=1; id<=g_maxplayers; id++)

        {

                if((!is_user_alive(id))||(!radar[id])) continue;

                

                if(get_players(Players, playerCount, "a") &&is_user_alive(id))

                {

                playerCount++; 

                }

                

                for (i=1;i<=playerCount;i++)

                {       

                        get_user_origin(i, PlayerCoords)

                

                        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)

                        write_byte(id)

                        write_byte(i)           

                        write_coord(PlayerCoords[0])

                        write_coord(PlayerCoords[1])

                        write_coord(PlayerCoords[2])

                        message_end()

                

                        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)

                        write_byte(i)

                        message_end()

                }

                emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_radar, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

        }

Użytkownik robaloss edytował ten post 19.01.2012 15:35
Odpowiedz

  • +
  • -
Klakier - zdjęcie Klakier 19.01.2012

poradziłem juz sobie a tobie dzięki za chęci :)
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 19.01.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany