←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CaptureTheFlag
Runda się kończy + error_logi

  • +
  • -
jot`. - zdjęcie jot`. 16.01.2012

Witam,
posiadam na serwerze moda just Capture The Flag - http://forums.allied...ad.php?t=132115
Oczywiście wgrany moduł orpheu, także z alliedmoders. Problem leży w tym, że:

a) pojawiają się bardzo dziwne error_logi, pomimo, że plugin w zasadzie działa jak należy:
bez debuga
L 01/15/2012 - 12:26:02: Start of error session.
L 01/15/2012 - 12:26:02: Info (map "de_aztec") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120115.log")
L 01/15/2012 - 12:26:02: [ORPHEU] Function "InstallGameRules" not found
L 01/15/2012 - 12:26:02: [AMXX] Run time error 10 (plugin "jctf.amxx") (native "OrpheuGetFunction") - debug not enabled!
L 01/15/2012 - 12:26:02: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 01/15/2012 - 12:26:03: [ORPHEU] Function "CHalfLifeMultiplay::CheckMapConditions" not found
L 01/15/2012 - 12:26:03: [AMXX] Run time error 10 (plugin "jctf.amxx") (native "OrpheuGetFunction") - debug not enabled!
L 01/15/2012 - 12:26:03: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 01/15/2012 - 12:26:03: [ORPHEU] Function "CHalfLifeMultiplay::CheckMapConditions" not found
L 01/15/2012 - 12:26:03: [AMXX] Run time error 10 (plugin "jctf.amxx") (native "OrpheuGetFunction") - debug not enabled!
L 01/15/2012 - 12:26:03: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 01/15/2012 - 12:46:35: Start of error session.
L 01/15/2012 - 12:46:35: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120115.log")
L 01/15/2012 - 12:46:35: [ORPHEU] Function "InstallGameRules" not found
L 01/15/2012 - 12:46:35: [AMXX] Run time error 10 (plugin "jctf.amxx") (native "OrpheuGetFunction") - debug not enabled!
L 01/15/2012 - 12:46:35: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 01/15/2012 - 12:46:35: [ORPHEU] Function "CHalfLifeMultiplay::CheckMapConditions" not found
L 01/15/2012 - 12:46:35: [AMXX] Run time error 10 (plugin "jctf.amxx") (native "OrpheuGetFunction") - debug not enabled!
L 01/15/2012 - 12:46:35: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 01/15/2012 - 12:46:35: [ORPHEU] Function "CHalfLifeMultiplay::CheckMapConditions" not found
L 01/15/2012 - 12:46:35: [AMXX] Run time error 10 (plugin "jctf.amxx") (native "OrpheuGetFunction") - debug not enabled!
L 01/15/2012 - 12:46:35: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

z debugiem:

L 01/16/2012 - 10:05:37: Info (map "de_aztec") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120116.log")
L 01/16/2012 - 10:05:37: [ORPHEU] Function "InstallGameRules" not found
L 01/16/2012 - 10:05:37: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jctf.amxx")
L 01/16/2012 - 10:05:37: [AMXX] Run time error 10: native error (native "OrpheuGetFunction")
L 01/16/2012 - 10:05:37: [AMXX]	[0] jctf_332906.sma::game_blockConditions (line 1185)
L 01/16/2012 - 10:05:38: [ORPHEU] Function "CHalfLifeMultiplay::CheckMapConditions" not found
L 01/16/2012 - 10:05:38: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jctf.amxx")
L 01/16/2012 - 10:05:38: [AMXX] Run time error 10: native error (native "OrpheuGetFunction")
L 01/16/2012 - 10:05:38: [AMXX]	[0] jctf_332906.sma::game_blockConditions (line 1488)
L 01/16/2012 - 10:05:38: [AMXX]	[1] jctf_332906.sma::game_blockConditions (line 1476)
L 01/16/2012 - 10:05:38: [ORPHEU] Function "CHalfLifeMultiplay::CheckMapConditions" not found
L 01/16/2012 - 10:05:38: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jctf.amxx")
L 01/16/2012 - 10:05:38: [AMXX] Run time error 10: native error (native "OrpheuGetFunction")
L 01/16/2012 - 10:05:38: [AMXX]	[0] jctf_332906.sma::game_blockConditions (line 1488)
L 01/16/2012 - 10:05:38: [AMXX]	[1] jctf_332906.sma::server_cmd_infiniteround (line 1554)

Cvar ctf_infiniteround (default 1) - round doesn't end if all players form one team die (requires FEATURE_ORPHEU) changing this restarts game!
nie działa jak należy, tzn gdy wszyscy zginą, runda się kończy (tzn jest jej restart, drużyny respią się na swoim respawnach, jedynym plusem jest to, że czas rundy, pomimo jej końca płynie dalej, bo ogólnie runda ma 20 minut).

Jakieś pomysły? Dodam, że funkcje orpheu na FTP są napisane z małych liter, w error_logach widzę, że są z dużej, np.: CheckMapConditions. Może po prostu zwykła literówka?
Użytkownik jot`. edytował ten post 16.01.2012 10:24
Odpowiedz

  • +
  • -
Zlotyy - zdjęcie Zlotyy 03.12.2013

Mam to samo 

Odpowiedz