[ROZWIĄZANE] Pomoc z rakietami + Z Dmg w m3
I.PO.CO.NICK
15.01.2012
elo mam pytanie do tyczące klasy cod
Jest to początek kodu do dodawania rakiet dla postaci
dokładnie chodzi mi o to. ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;. czy mogę to przenieść wyżej bo mam coś takiego public cod_class_enabled tylko tam znajduje sie uprawnienia klasy (Premium) i teraz chce się dowiedzieć czy mogę pod tym dodać
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2 a tam to niżej usunąć wyglądało by tak (inaczej sie nie compiluje)
a początek kodu na rakiety nie miał by już
public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
Moje drugie pytanie czy jak zrobię tak to m3 będzie zabierało obrażenia z ilością inteligencji
if(weapon == CSW_M3 && damage > 1.0 && random_num(0,0) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
jak dobrze mi sie zdaje to damage+1.0 jest to ile dodać dodatkowych obrażeń do broni a 1.0, idinflictor, damagebits); jest to ile ma dodać obrażeń z inteligencji
i jak zrobiłem tak to będę miał wyłączonego 1/x (np1/3 szansa na zabicie z m3) czy w jedynce muszę 0 w pisać ?? random_num(0,0) == 1)
i moje ostatnie pytanie jaki jest kod na 1/4 wywalenia broni przeciwnikowi
Sory za taką nie spójności
Oczywiściedam + Z góry thx
Jest to początek kodu do dodawania rakiet dla postaci
public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public cod_class_enabled(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
dokładnie chodzi mi o to. ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;. czy mogę to przenieść wyżej bo mam coś takiego public cod_class_enabled tylko tam znajduje sie uprawnienia klasy (Premium) i teraz chce się dowiedzieć czy mogę pod tym dodać
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2 a tam to niżej usunąć wyglądało by tak (inaczej sie nie compiluje)
public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez I.PO.CO.NICK"); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE;
a początek kodu na rakiety nie miał by już
public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
Moje drugie pytanie czy jak zrobię tak to m3 będzie zabierało obrażenia z ilością inteligencji
if(weapon == CSW_M3 && damage > 1.0 && random_num(0,0) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
jak dobrze mi sie zdaje to damage+1.0 jest to ile dodać dodatkowych obrażeń do broni a 1.0, idinflictor, damagebits); jest to ile ma dodać obrażeń z inteligencji
i jak zrobiłem tak to będę miał wyłączonego 1/x (np1/3 szansa na zabicie z m3) czy w jedynce muszę 0 w pisać ?? random_num(0,0) == 1)
i moje ostatnie pytanie jaki jest kod na 1/4 wywalenia broni przeciwnikowi
Sory za taką nie spójności
Oczywiściedam + Z góry thx
Alechandro
15.01.2012
na wywalenie broni mam perk z którego wyciagniesz sobie kod pozdro
Użytkownik Alechandro edytował ten post 15.01.2012 12:19
Załączone pliki
Użytkownik Alechandro edytował ten post 15.01.2012 12:19
radim
15.01.2012
1.To:
2.
b.) aby usunąc 1/x to nie dodajesz żadnego 0 tylko po prostu kasujesz:
czyli ma to wyglądać tak:
c.) Jeśli chcesz aby zadawało m3 np. +20 dmg + inteligencja to robisz to tak:
1.0 - ile dmg ma dodawać za każdy punkt inteligencji
3.
Użytkownik radim edytował ten post 15.01.2012 13:32
public cod_class_enabled(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;zamieniasz na:
public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez I.PO.CO.NICK"); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; }
2.
if(weapon == CSW_M3 && damage > 1.0 && random_num(0,0) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 1.0, idinflictor, damagebits);a.) gdy dodasz ten kod to będzie zabijało za każdym razem bez względu ile ma się hp.
b.) aby usunąc 1/x to nie dodajesz żadnego 0 tylko po prostu kasujesz:
random_num(0,0) == 1
czyli ma to wyglądać tak:
if(weapon == CSW_M3) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 1.0, idinflictor, damagebits)
c.) Jeśli chcesz aby zadawało m3 np. +20 dmg + inteligencja to robisz to tak:
if(weapon == CSW_M3 && damage > 1.0 && random_num(0,0) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 1.0, idinflictor, damagebits)20.0 - stałe dodatkowe obrażenia
1.0 - ile dmg ma dodawać za każdy punkt inteligencji
3.
#include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "Wyrzucenie Broni"; new const perk_desc[] = "Masz 1/4 szans na wyrzucenie broni przeciwnika"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public Damage(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_perk[idattacker]) return; if(random_num(1, 4) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); }
Użytkownik radim edytował ten post 15.01.2012 13:32
sharkowy
16.01.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL