←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Pomoc z rakietami + Z Dmg w m3

Zablokowany

  • +
  • -
I.PO.CO.NICK - zdjęcie I.PO.CO.NICK 15.01.2012

elo mam pytanie do tyczące klasy cod

Jest to początek kodu do dodawania rakiet dla postaci
public plugin_precache()
{
	 sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	 precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
	 ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public cod_class_skill_used(id)
{
	 if (!ilosc_rakiet_gracza[id])

dokładnie chodzi mi o to. ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;. czy mogę to przenieść wyżej bo mam coś takiego public cod_class_enabled tylko tam znajduje sie uprawnienia klasy (Premium) i teraz chce się dowiedzieć czy mogę pod tym dodać
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2 a tam to niżej usunąć wyglądało by tak (inaczej sie nie compiluje)
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez I.PO.CO.NICK");
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
  client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
  return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;

a początek kodu na rakiety nie miał by już
public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

Moje drugie pytanie czy jak zrobię tak to m3 będzie zabierało obrażenia z ilością inteligencji

if(weapon == CSW_M3 && damage > 1.0 && random_num(0,0) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 1.0, idinflictor, damagebits);

jak dobrze mi sie zdaje to damage+1.0 jest to ile dodać dodatkowych obrażeń do broni a 1.0, idinflictor, damagebits); jest to ile ma dodać obrażeń z inteligencji

i jak zrobiłem tak to będę miał wyłączonego 1/x (np1/3 szansa na zabicie z m3) czy w jedynce muszę 0 w pisać ?? random_num(0,0) == 1)


i moje ostatnie pytanie jaki jest kod na 1/4 wywalenia broni przeciwnikowi

Sory za taką nie spójności

Oczywiściedam + Z góry thx
Odpowiedz

  • +
  • -
Alechandro - zdjęcie Alechandro 15.01.2012

na wywalenie broni mam perk z którego wyciagniesz sobie kod pozdro :^D

Załączone pliki


Użytkownik Alechandro edytował ten post 15.01.2012 12:19
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 15.01.2012

1.To:


public cod_class_enabled(id)
			ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
zamieniasz na:


public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez I.PO.CO.NICK");
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
  client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
  return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;

}

2.
if(weapon == CSW_M3 && damage > 1.0 && random_num(0,0) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
a.) gdy dodasz ten kod to będzie zabijało za każdym razem bez względu ile ma się hp.

b.) aby usunąc 1/x to nie dodajesz żadnego 0 tylko po prostu kasujesz:

random_num(0,0) == 1

czyli ma to wyglądać tak:

if(weapon == CSW_M3)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 1.0, idinflictor, damagebits)

c.) Jeśli chcesz aby zadawało m3 np. +20 dmg + inteligencja to robisz to tak:

if(weapon == CSW_M3 && damage > 1.0 && random_num(0,0) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 1.0, idinflictor, damagebits)
20.0 - stałe dodatkowe obrażenia

1.0 - ile dmg ma dodawać za każdy punkt inteligencji

3.
#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Wyrzucenie Broni";
new const perk_desc[] = "Masz 1/4 szans na wyrzucenie broni przeciwnika";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");	
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
	ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public Damage(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);

	if(!is_user_alive(idattacker))
		return;

	if(!ma_perk[idattacker])
		return;

	if(random_num(1, 4) != 1)
		return;

	client_cmd(id, "drop");
}


Użytkownik radim edytował ten post 15.01.2012 13:32
Odpowiedz

  • +
  • -
I.PO.CO.NICK - zdjęcie I.PO.CO.NICK 16.01.2012

thx można zamknąć
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 16.01.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany