←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Spadochroniarz + Saper - Problem ze spadoc...

  • +
  • -
Ranny Ptaszek - zdjęcie Ranny Ptaszek 15.01.2012

Cześć!

Mam mały problem z klasą SpadochroniarzoSaper.


Po wykorzystaniu wszystkich min, nie działa spadochron!

Klasa: http://amxx.pl/wklej...32662148814320/

Bardzo proszę o Pomoc i Oczywiście za każdą pomoc polecą plusy!


Użytkownik Ranny Ptaszek edytował ten post 15.01.2012 17:58
Odpowiedz

  • +
  • -
heroes - zdjęcie heroes 16.01.2012

masz tylko 5 spadochronów
Odpowiedz

  • +
  • -
Ranny Ptaszek - zdjęcie Ranny Ptaszek 17.01.2012

To mógłby ktoś zrobić, aby spadochrony były nieograniczone? A jeżeli chodzi o miny to ma być normalnie czyli 3 ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Klakier - zdjęcie Klakier 17.01.2012

zobacz

Załączone pliki

  • Załączony plik  spado.sma   6,78 KB   49 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
Ranny Ptaszek - zdjęcie Ranny Ptaszek 27.01.2012

Nadal jest ograniczona ilość tych spadochronów ;(

Odświeżam

Odświeżam
Użytkownik Ranny Ptaszek edytował ten post 26.01.2012 20:45
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 29.01.2012

cod_class_skill_used(id) zamien na

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(pozostale_spadochrony[id] > 0)
{
if(para_ent[id])
uzywa[id] = false;
else
{
uzywa[id] = true;
}
}
else
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz wszystkie 5 spadochronow");

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);


return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz