Error: Invalid function call, not a valid address on line 3992 Warning: Expression has no effect on line 3992 Error: Expected token: ";", but found ")" on line 3992 Error: Invalid expression, assumed zero on line 3992 Error: Too many error messages on one line on line 3992 Compilation aborted. 4 Errors.
A oto lów linijki , a raczej caly public
public DeathMsgMisje() { new info[201]; new g_killer = read_data(1); new g_victim = read_data(2); new g_headshot = read_data(3); new g_player_xp = doswiadczenie_gracza(g_killer) new g_player_xp2 = doswiadczenie_gracza(g_victim) if(get_user_team(g_killer) != get_user_team(g_victim)) { if(ma_misje[g_killer]) { if(0 < g_mission[g_killer] <= 3 && klasa_gracza(g_victim) == g_class_id[g_killer]) { g_player_frags[g_killer]++; format(info, 200, "[COD MISJE] Zabiles juz %i razy %s", g_player_frags[g_killer], g_class); ColorChat(g_killer, RED, info) } if(3 < g_mission[g_killer] <= 7 && get_user_index(g_player_name) == g_target[g_killer]) { if(g_mission[g_killer] == 4) { format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 20 EXP!"); ColorChat(g_killer, GREEN, info) doswiadczenie_gracza(g_killer, g_player_xp+20); } if(g_mission[g_killer] == 5) { format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 40 EXP!"); ColorChat(g_killer, GREEN, info) doswiadczenie_gracza(g_killer, g_player_xp+40); } if(g_mission[g_killer] == 6) { format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 60 EXP!"); ColorChat(g_killer, GREEN, info) doswiadczenie_gracza(g_killer, g_player_xp+60); } if(g_mission[g_killer] == 7) { format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 80 EXP!"); ColorChat(g_killer, GREEN, info) doswiadczenie_gracza(g_killer, g_player_xp+80); } ma_misje[g_killer] = false; } if(g_mission[g_killer] == 8 && firstblood == 1 && g_killer!=g_victim) { format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 15 EXP!"); ColorChat(g_killer, GREEN, info) doswiadczenie_gracza(g_killer, g_player_xp+15); ma_misje[g_killer] = false; firstblood = 0; } if(8 < g_mission[g_killer] <= 12 && g_headshot) { g_player_headshots[g_killer]++; format(info, 200, "[COD MISJE] Zabiles juz %i razy headshootem", g_player_headshots[g_killer]); ColorChat(g_killer, RED, info) } } } if(ma_misje[g_victim]) { if(3 < g_mission[g_victim] <= 7) { format(info, 200, "[COD MISJE] Nie udalo Ci sie zapolowac na gracza, tracisz 200 XP!"); ColorChat(g_victim, RED, info) if(g_player_xp2 >= 100) doswiadczenie_gracza(g_victim, g_player_xp2-100); else doswiadczenie_gracza(g_victim, 0) ma_misje[g_victim] = false; } } SprawdzMisje(g_killer); }Co jest nie tak ? Bo ja już nie wiem