Plugin robiący różne rzeczy w danej rundzi...
groundbrkr
14.01.2012
Siemka
Mam takie pytanie.
Jak zrobić aby plugin liczył rundy od początku i powiedzmy w 4. rundzie zrobił rundę "massacre" która polega na tym że każdy gracz ma 500 HP oraz krowę?
potem w 8. inne ciekawe rzeczy
Proszę pomoc
Mam takie pytanie.
Jak zrobić aby plugin liczył rundy od początku i powiedzmy w 4. rundzie zrobił rundę "massacre" która polega na tym że każdy gracz ma 500 HP oraz krowę?
potem w 8. inne ciekawe rzeczy
Proszę pomoc
Drzanas
14.01.2012
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new a_runda;
public plugin_init()
{
register_plugin("Rundy", "1", "Autor")
register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public NewRound()
{
a_runda++
}
public Poczatek_Rundy()
{
if(a_runda == 4){
//kod co ma się robić w 4 rundzie
}
if(a_runda == 8){
//kod co ma się robić w 4 rundzie
}
}
ja to bym coś w tym stylu zrobił, ale nie jestem pewien czy zadziała.
Pewnie jakiś błąd zrobiłem czy coś.
groundbrkr
15.01.2012
Wow dzięki wielkie
Już myślałem że nkt nie zrobi... ale mam prośbę!
Jestem bardzo słaby w kodowaniu i czy mógłbyś mi zrobić 3 dni?
Massacre Day: Krowa, 500HP <---- w HUD wyświetla się napis "MASSACRE DAY!!!!"
1 HP Day: Każdy ma 1 HP i lata ze scoutem!
Knife Day - wiadomo Noże, normalne HP.
nie, kurde, nie sprawdziłem czy działa i nie wiem jak to sprawdzić mógłyś zrobić żeby w pierwszej rundzie wyświetlało pierwsza runda!! wtedy się przekonamy czy działa
Już myślałem że nkt nie zrobi... ale mam prośbę!
Jestem bardzo słaby w kodowaniu i czy mógłbyś mi zrobić 3 dni?
Massacre Day: Krowa, 500HP <---- w HUD wyświetla się napis "MASSACRE DAY!!!!"
1 HP Day: Każdy ma 1 HP i lata ze scoutem!
Knife Day - wiadomo Noże, normalne HP.
nie, kurde, nie sprawdziłem czy działa i nie wiem jak to sprawdzić mógłyś zrobić żeby w pierwszej rundzie wyświetlało pierwsza runda!! wtedy się przekonamy czy działa
Nakupenda.
15.01.2012
działa na bimbalion procent
troszke nad tym siedziałem, więc jak coś niejasne to pytaj
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 15.01.2012 11:14
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
new var;
public plugin_init()
{
register_plugin("Rundy", "1.01", "Nakupenda.")
register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public NewRound()
{
var++
}
public Poczatek_Rundy()
{
if(var == 1 || var == 4 || var == 8 || var == 12)
{
event()
}
}
public event()
{
new iPlayers[32], iNum, iTemp;
get_players( iPlayers, iNum );
for( new id = 0; id < iNum; id++ )
{
iTemp = iPlayers[id];
if(is_user_connected(iTemp) && is_user_alive(iTemp))
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0)
strip_user_weapons( iTemp );
switch(var)
{
case 1:
{
show_hudmessage(iTemp, "Witaj!")
}
case 4:
{
give_item( iTemp, "weapon_M249" );
fm_set_user_health(iTemp, 500)
show_hudmessage(iTemp, "MASSACRE DAY!!!");
}
case 8:
{
give_item(iTemp, "weapon_scout");
fm_set_user_health(iTemp, 1);
show_hudmessage(iTemp, "Masz 1HP i Scouta!")
}
case 12:
{
give_item( iTemp, "weapon_knife" );
show_hudmessage(iTemp, "Masz tylko noz!")
}
}
}
}
}
troszke nad tym siedziałem, więc jak coś niejasne to pytaj
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 15.01.2012 11:14
groundbrkr
17.01.2012
Super @UP
Jasnee wszystko Tylko mam pytanie czy da się tutaj pozmieniać np. że dostaje się dodatkowy exp za zabójstwo? (cod Mod)
Jasnee wszystko Tylko mam pytanie czy da się tutaj pozmieniać np. że dostaje się dodatkowy exp za zabójstwo? (cod Mod)
Nakupenda.
17.01.2012
wystarczy zamiast osobnego pluginu wrzucic fragmenty tego kodu w cod'a
ale ja nie obcowalem nigdy z codem wiec z tym już Ci nie pomoge
ale ja nie obcowalem nigdy z codem wiec z tym już Ci nie pomoge