Problem Runda rozgrzewkowa
Bulgarian 13.01.2012
Witam.
Problem mój polega na tym iż ludzie powinni mieć noże przez okres rozgrzewki.
Wszystko mam ustawione jak należy, ale nie wiem dlaczego niektórzy mogą miec normalnie bronie i zabijac (USP, GLOCK), do czasu aż nie zmienią na nóż ...
Da się coś z tym zrobić bardzo byłbym wdzięczny.
Czekam na waszą odp.
crazy_restart_mp3.sma 4.92KB 20 downloads
Edited by Bulgarian, 13.01.2012 18:24.
Problem mój polega na tym iż ludzie powinni mieć noże przez okres rozgrzewki.
Wszystko mam ustawione jak należy, ale nie wiem dlaczego niektórzy mogą miec normalnie bronie i zabijac (USP, GLOCK), do czasu aż nie zmienią na nóż ...
Da się coś z tym zrobić bardzo byłbym wdzięczny.
Czekam na waszą odp.
crazy_restart_mp3.sma 4.92KB 20 downloads
Edited by Bulgarian, 13.01.2012 18:24.
olek0017 13.01.2012
Sprwadz to
Edited by olek0017, 13.01.2012 18:41.
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#define fm_cs_set_user_nobuy(%1) set_pdata_int(%1, 235, get_pdata_int(%1, 235) & ~(1<<0))
new bool:isrestart = false
new timer
new const muzyczka2[] = {"sound/misc/muzyczka.mp3"}
public plugin_precache()
{
precache_generic(muzyczka2)
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Crazy Restart", "4.8", "Salamon")
register_event("TextMsg","start","a","2&#Game_C")
register_cvar("crazy_restart","1")
register_cvar("crazy_restart_time","60")
register_cvar("crazy_restart_weapon","weapon_knife")
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","SpawnGracza",1);
}
public SpawnGracza(id){
if(isrestart)
{
fm_cs_set_user_nobuy(id);
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
}
}
public start()
{
timer = get_cvar_num("crazy_restart_time")
new Float:res_time = get_cvar_float("crazy_restart_time")
if(get_cvar_num("crazy_restart") == 1)
{
isrestart = true
//dodajemy pluginy ktore chcemy zatrzymac na czas rundy nozowej
//a robimy to w nastepujacy sposob
//server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu2.amxx")
//dopisujemy te pluginy ktore chcemy zatrzymac i te same spowrotem
//wlaczamy nizej
set_task(res_time + 1, "end")
set_task(3.0, "muzyczka")
set_task(1.0, "count_me", 123, _, _, "b")
set_task(4.0, "ammo", 123, _, _, "b")
}
}
public muzyczka()
{
client_cmd(0, "mp3 play %s", muzyczka2)
}
public ammo()
{
new weapon[192]
get_cvar_string("crazy_restart_weapon", weapon, 191)
for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++)
{
give_item(i, weapon)
engclient_cmd(i, weapon)
}
}
public end()
{
isrestart = false
remove_task(123)
//tu spowrotem wlaczamy pluginy ktore zatrzymalismy wyzej
//server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu2.amxx")
//robimy tak z kazdym, a jak widac jedyne co sie zmienia to enable
set_cvar_num("sv_restartround",1)
}
public count_me()
{
new red = random_num(5,255)
new green = random_num(5,255)
new blue = random_num(5,255)
set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.01, 0, 0.1, 0.92, 0.1, 0.1, -1)
show_hudmessage(0,"******************************^n Restart za %i sekund ^n******************************", timer)
if(timer == 3)
{
client_cmd(0, "spk vox/three.wav")
}
if(timer == 2)
{
client_cmd(0, "spk vox/two.wav")
}
if(timer == 1)
{
client_cmd(0, "spk vox/one.wav")
}
timer--
}
Edited by olek0017, 13.01.2012 18:41.
Bulgarian 14.01.2012
Dalej ten sam problem nawet gorzej bo ludzie mogą sobie kupić broń.
Czekam na dalszą pomoc.
Edited by Bulgarian, 14.01.2012 14:37.
Czekam na dalszą pomoc.
Edited by Bulgarian, 14.01.2012 14:37.
olek0017 14.01.2012
to dziala na pewno sprawdzalem
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#define fm_cs_set_user_nobuy(%1) set_pdata_int(%1, 235, get_pdata_int(%1, 235) & ~(1<<0))
new bool:isrestart = false
new timer
new const muzyczka2[] = {"sound/misc/muzyczka.mp3"}
public plugin_precache()
{
precache_generic(muzyczka2)
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Crazy Restart", "4.8", "Salamon")
register_event("TextMsg","start","a","2&#Game_C")
register_cvar("crazy_restart","1")
register_cvar("crazy_restart_time","60")
register_cvar("crazy_restart_weapon","weapon_knife")
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","SpawnGracza",1);
register_message(get_user_msgid("StatusIcon") , "StatusIcon")
}
public StatusIcon(iMsgid, iDest, id){
if(isrestart){
static szIcon[5]
get_msg_arg_string(2, szIcon, 4)
if(szIcon[0] == 'b' && szIcon[2] == 'y' && szIcon[3] == 'z') {
if(get_msg_arg_int(1)) {
fm_cs_set_user_nobuy(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SpawnGracza(id){
if(isrestart)
{
fm_cs_set_user_nobuy(id);
strip_user_weapons(id)
if(is_user_connected(id))
give_item(id,"weapon_knife")
}
}
public start()
{
timer = get_cvar_num("crazy_restart_time")
new Float:res_time = get_cvar_float("crazy_restart_time")
if(get_cvar_num("crazy_restart") == 1)
{
isrestart = true
//dodajemy pluginy ktore chcemy zatrzymac na czas rundy nozowej
//a robimy to w nastepujacy sposob
//server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu2.amxx")
//dopisujemy te pluginy ktore chcemy zatrzymac i te same spowrotem
//wlaczamy nizej
set_task(res_time + 1, "end")
set_task(3.0, "muzyczka")
set_task(1.0, "count_me", 123, _, _, "b")
set_task(4.0, "ammo", 123, _, _, "b")
}
}
public muzyczka()
{
client_cmd(0, "mp3 play %s", muzyczka2)
}
public ammo()
{
new weapon[192]
get_cvar_string("crazy_restart_weapon", weapon, 191)
for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++)
{
give_item(i, weapon)
engclient_cmd(i, weapon)
}
}
public end()
{
isrestart = false
remove_task(123)
//tu spowrotem wlaczamy pluginy ktore zatrzymalismy wyzej
//server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu2.amxx")
//robimy tak z kazdym, a jak widac jedyne co sie zmienia to enable
set_cvar_num("sv_restartround",1)
}
public count_me()
{
new red = random_num(5,255)
new green = random_num(5,255)
new blue = random_num(5,255)
set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.01, 0, 0.1, 0.92, 0.1, 0.1, -1)
show_hudmessage(0,"******************************^n Restart za %i sekund ^n******************************", timer)
if(timer == 3)
{
client_cmd(0, "spk vox/three.wav")
}
if(timer == 2)
{
client_cmd(0, "spk vox/two.wav")
}
if(timer == 1)
{
client_cmd(0, "spk vox/one.wav")
}
timer--
}