←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Może ktoś dodać klasę do QTMCodMod

  • +
  • -
Cyga - zdjęcie Cyga 09.01.2012

Może ktoś dodać tą klasę



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Nieśmiertelnik";
new const opis[] = "Ma MP5, M249, ELITES, 300 Gravity, HE, 2X FLASHBANG, DYMNY, Niewidzialny 150%, 5 Rakiet, 2 Multijump, BH, Szansa na natychmiastowe zamicie z broni";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 50;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Nieśmiertelnik] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);

ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_nvg(id, 1);
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}


public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE

if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;

new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);

set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

}
return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}
Użytkownik Cyga edytował ten post 11.01.2012 17:50
Odpowiedz

  • +
  • -
ExTaza?! - zdjęcie ExTaza?! 09.01.2012

Jeżeli multiskoki nie będą działać , bo jest taka możliwość. Napisz. Tak wszystko powinno działać.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Cyga - zdjęcie Cyga 10.01.2012

Dzięki ale broni nie ma
Odpowiedz

  • +
  • -
ExTaza?! - zdjęcie ExTaza?! 10.01.2012

Faktycznie ^^ Wszystko zrobilem o broniach zapomnialme ;P
Proszę.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Cyga - zdjęcie Cyga 10.01.2012

thx zamykam temat
Odpowiedz