Przerobienie perku na klase
Alechandro
09.01.2012
czy muglby mi ktos przerobic te pekri na klasy obojetnie jakie nazwy i jakie staty
Załączone pliki
Flk 09.01.2012
nie wiem czy działa ale sprawdz powinno
zaraz zrobię resztę
Użytkownik wariat177 edytował ten post 09.01.2012 12:17
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
new bool:ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
new const nazwa[] = "Chance Booster";
new const opis[] = ""Masz 1/3 szansy na odrodzenie sie u wroga oraz wygladsz jak wrog";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s została stworzona przez Head Admina", nazwa);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
if(random_num(1,3) == 1)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
cs_set_user_team(id, team);
}
ZmienUbranie(id, 0);
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,5);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
zaraz zrobię resztę
Użytkownik wariat177 edytował ten post 09.01.2012 12:17
radim
09.01.2012
@up
Nie będzie działało, gdyż się nie skompiluje. To jest poprawione:
Nie będzie działało, gdyż się nie skompiluje. To jest poprawione:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <colorchat> new bool:ma_klase[33]; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"} new const nazwa[] = "Chance Booster"; new const opis[] = "Masz 1/3 szansy na odrodzenie sie u wroga oraz wygladsz jak wrog"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s została stworzona przez Head Admina", nazwa); } public cod_class_disabled(id) { ZmienUbranie(id, 1); ma_klase[id] = false; } public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; if(random_num(1,3) == 1) { new CsTeams:team = cs_get_user_team(id); cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT); ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id); cs_set_user_team(id, team); } ZmienUbranie(id, 0); } public ZmienUbranie(id, reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,5); cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; }