←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Przerobienie perku na klase

  • +
  • -
Alechandro - zdjęcie Alechandro 09.01.2012

czy muglby mi ktos przerobic te pekri na klasy obojetnie jakie nazwy i jakie staty

Załączone pliki

Odpowiedz

Flk - zdjęcie Flk 09.01.2012

nie wiem czy działa ale sprawdz powinno
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
new const nazwa[] = "Chance Booster";
new const opis[] = ""Masz 1/3 szansy na odrodzenie sie u wroga oraz wygladsz jak wrog";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s została stworzona przez Head Admina", nazwa);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(!ma_klase[id])
return;

if(random_num(1,3) == 1)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);

cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);

cs_set_user_team(id, team);
}
ZmienUbranie(id, 0);
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,5);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


zaraz zrobię resztę:)
Użytkownik wariat177 edytował ten post 09.01.2012 12:17
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 09.01.2012

@up
Nie będzie działało, gdyż się nie skompiluje. To jest poprawione:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
new const nazwa[] = "Chance Booster";
new const opis[] = "Masz 1/3 szansy na odrodzenie sie u wroga oraz wygladsz jak wrog";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s została stworzona przez Head Admina", nazwa);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
  return;

if(!ma_klase[id])
  return;

if(random_num(1,3) == 1)
{
  new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);

  cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
  ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);

  cs_set_user_team(id, team);
}
ZmienUbranie(id, 0);
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(reset)
  cs_reset_user_model(id);
else
{
  new num = random_num(0,5);
  cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz

Flk - zdjęcie Flk 09.01.2012

u mnie normalnie się skomplikowało wiec nie wiem:)
Odpowiedz

  • +
  • -
Alechandro - zdjęcie Alechandro 09.01.2012

dzieks lecą plusy
Odpowiedz