←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Na mefisto nie działa own invisible oraz m...

  • +
  • -
koszyk - zdjęcie koszyk 08.01.2012

Witam ,mam taki problem ,że na Mefisto nie działa mi own invisible oraz mega invisible .
Odpowiedz

  • +
  • -
kijkol - zdjęcie kijkol 08.01.2012

Sadze, ze uzywasz diablo by Onyke?
Jesli nie to nie zgadne jakiego wiec pomoz mi i innym, i powiedz jak chcesz pomocy.......
Odpowiedz

  • +
  • -
koszyk - zdjęcie koszyk 09.01.2012

Tak tak onyke .

Mam jeszcze problem taki z rakietami ,że jak używam itemu 1/1 np.ropiejaca esencja destrukcji i mam scouta to jak strzelam rakietami to one też zadają 1/1 .
Odpowiedz

M@R(iN - zdjęcie M@R(iN 10.01.2012

Potwierdzam mam to samo;d

Czekam na pomoc również:)
Odpowiedz

  • +
  • -
koszyk - zdjęcie koszyk 12.01.2012

REFRESH
Odpowiedz

  • +
  • -
*MARIUSZ* - zdjęcie *MARIUSZ* 12.01.2012

Mam to samo również czekam na pomoc
Odpowiedz

Koniarek - zdjęcie Koniarek 12.01.2012

Ja Również
Odpowiedz

  • +
  • -
Leszcz - zdjęcie Leszcz 12.01.2012

daj sma.
Odpowiedz

  • +
  • -
koszyk - zdjęcie koszyk 12.01.2012

Leszczu jak umiesz to to napisz ,a nie daj .sma .
Jak ktoś ma większość funkcji edytowanych to Ci .sma nie da .
Odpowiedz

  • +
  • -
Leszcz - zdjęcie Leszcz 12.01.2012

to pokarz logi? przy kompilacji sa bledy?
daj wycinek pluginu odpowiadajacy za ow funkcje.
Odpowiedz

Koniarek - zdjęcie Koniarek 12.01.2012

@up

Ty w ogóle wiesz o co Nam chodzi?Nam chodzi o to ze Mefisto ma Niewidzialnosci z 255 zmniejszona do 100 i jak sie dostanie Mega Invisible powinno zmniejszyc a to niedziala :(
Odpowiedz

M@R(iN - zdjęcie M@R(iN 13.01.2012

No dokładnie tak jak mówi Koniarek
Czekamy na jakąs odp;d
Odpowiedz

  • +
  • -
koszyk - zdjęcie koszyk 13.01.2012

to pokarz logi?


Coś z gramatyką jesteś na bakier to pierwsza sprawa ,a druga jeśli nie wiesz o co chodzi to nie nabijaj postów .
Odpowiedz

  • +
  • -
Nakupenda. - zdjęcie Nakupenda. 13.01.2012

... grupa dzieci żądająca gotowego kodu bo ma "super edytowane diablo by onyke".

To jest fragment ORYGINALNEGO kodu Onyke, komentarze moje. Jeden z niedziałających itemków ma player_b_inv[id]=8, jest to jak się nie myle, own invisible. Zobaczcie teraz na algorytm


else if (player_class[id] == Mefisto)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] //255 - 8 = 247
render = 150

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20 //247 (tutaj następuje zaokrąglenie w górę, do liczby podzielnej przez 20 - jest to 260) :20 = 13
render-- // zatem render = 150-13 = 137
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}


Zatem po otrzymaniu itemka, render zmienił się z 150 na 137 - jest to niedużo i być może dlatego tego nie zauważacie.

Tu się kryje jeszcze taka ironia, że itemek Mega Invisible, zmniejsza niewidzialność DOKŁADNIE o tyle samo co Own Invisible przy mefiście, bo 255-1 zaokrąglone daje też 260.

Pozdróweczki, jak nie rozumiecie, przeczytajcie ze 3 razy. Miło by było jakby Onke sam też sie wypowiedział na ten temat.


@edit:

żeby już wszystko było jasne, tak samo jest dla mnicha (tylko render początkowy to 200) i ninjy (odpowiednio 13)

co ciekawe, dla każdej innej klasy jest zupełnie inaczej; np. player_b_inv[id]=8 oznacza że render=8, a player_b_inv[id]=30 oznacza że render=30. Jak widać, jest to troche niesprawiedliwie w stosunku do mefista i mnicha.

Jeszcze jedno moje przemyślenie: prawdopodobnie cały ten kod mnicha i mefa wziął się stąd, że ninja ma render równy 13 i żeby on się odpowiednio zmniejszał - o 1 na każde 20 plejer_be_inwóf[ajdi].

Przydałoby się coś z tym zrobić. Autorze kodu?


@edit2:

Pozwolę sobie na jeszcze jedną edycję. Ponieważ znając userów amxx'a wszcy będą narzekać że i tak nie ma gotowego kodu, to proszę:


else if (player_class[id] == Mnich)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 200

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=3
render-=2
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else if (player_class[id] == Mefisto)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 150

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=2
render--
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}


Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 13.01.2012 15:44
Odpowiedz

M@R(iN - zdjęcie M@R(iN 14.01.2012

Heh z tego wiem tyle ze nic:D
Odpowiedz

  • +
  • -
Nakupenda. - zdjęcie Nakupenda. 15.01.2012

w skrócie:

podmień sobie swój kod na ten, poprawny:

						else if (player_class[id] == Mnich)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 200

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=3
render-=2
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else if (player_class[id] == Mefisto)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 150

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=2
render--
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}

Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 15.01.2012 10:19
Odpowiedz

  • +
  • -
koszyk - zdjęcie koszyk 15.01.2012

Tak tak onyke .

Mam jeszcze problem taki z rakietami ,że jak używam itemu 1/1 np.ropiejaca esencja destrukcji i mam scouta to jak strzelam rakietami to one też zadają 1/1 .


A to umiesz naprawić ?
Odpowiedz

M@R(iN - zdjęcie M@R(iN 17.01.2012

Nakupenda. działa ładnie, a co do wypowiedzi koszyk? Jeszcze ten jeden bład umie ktos naprawic?

?????
Użytkownik M@R(iN edytował ten post 15.01.2012 21:47
Odpowiedz

  • +
  • -
5gram - zdjęcie 5gram 18.01.2012

ktoś jak wstawia swój plugin tym bardziej Diablo powinien uwzględnić, że znajdują się jakieś bugi m.in. takie jak u kolegów powyżej albo je naprawić...-,-
Odpowiedz

  • +
  • -
Nakupenda. - zdjęcie Nakupenda. 18.01.2012

po to dałem w tym temacie łatke, tylko jakoś nikt się nią nie interesuje a wszyscy narzekają -.-

Wrzuce do działu łatki i poradniki
Odpowiedz