←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Proźba o przerobienie plugina :D

Zablokowany

  • +
  • -
NitroS - zdjęcie NitroS 09.02.2009

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ 

#include <amxmodx> 
#include <cstrike> 
#include <engine> 
#include <csx> 
#include <amxmisc> 

#define PLUGIN "Wiadomosci podczas gry" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "Ty" 


public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
    
    
    // Eventyt 
        register_event( "SendAudio", "t_win" , "a", "2&%!MRAD_terwin" ); 
        register_event( "SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin"  ); 
} 


// Kiedy podlozona 
public bomb_planted() 
{ 
    client_print(0,print_chat,"* Bomba zostala podlozona") 
} 

// Kiedy wybuchnie 
public bomb_explode(planter) 
{ 
    client_print(0,print_chat,"* Brawo, zdobyles punkt dla druzyny") 
} 

// Kiedy rozbroja    
public bomb_defused(defuser) 
{ 
    client_print(0,print_chat,"* Brawo, zdobyles punkt dla druzyny") 
} 
// Gdy wygra terro 
public t_win() 
{ 
  client_print(0,print_chat,"* Czerwoni wygrali")    
} 


// Gdy wygra ct 
public ct_win() 
{ 
  client_print(0,print_chat,"* Niebiescy wygrali")    
}

CHcaiłbym aby to sie nie pokazywało na czacie tylko na hudzie w różnych kolorach np. zielony itp. za pomoc pomógł[/code]
Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 09.02.2009

w którym miejscu?
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 09.02.2009

Wyśrodkowane zielone teksty, a na dole przykładowe inne kolory jak byś chciał zmienić.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <csx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Wiadomosci podczas gry"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Ty"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	
	// Eventyt
	register_event( "SendAudio", "t_win" , "a", "2&%!MRAD_terwin" );
	register_event( "SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin"  );
}


// Kiedy podlozona
public bomb_planted()
{
	set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)
	show_hudmessage(0, "* Bomba zostala podlozona")
}

// Kiedy wybuchnie
public bomb_explode(planter)
{
	set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)
	show_hudmessage(0, "* Brawo, zdobyles punkt dla druzyny")
}

// Kiedy rozbroja   
public bomb_defused(defuser)
{
	set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)
	show_hudmessage(0, "* Brawo, zdobyles punkt dla druzyny")
}
// Gdy wygra terro
public t_win()
{
	set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)
	show_hudmessage(0, "* Czerwoni wygrali")  
}


// Gdy wygra ct
public ct_win()
{
	set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)
	show_hudmessage(0, "* Niebiescy wygrali") 
}

//Ustawianie kolorow:
//set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0) - czerwony
//set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0) - zielony
//set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, -1.0) - niebieski
//set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, -1.0) - zolty
//set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, -1.0) - rozowy 
//set_hudmessage(0, 255, 255, -1.0, -1.0) - cyan
//set_hudmessage(0, 0, 0, -1.0, -1.0) - czarny
//set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, -1.0) - biały
Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 09.02.2009

Tylko Pavulon, czy taki napis na środku "Podlozyles pake" czy cuś nie będzie przeszkadzał? Właśnie z tego powodu się zapytałem.

Kolejna kwestia to bomb_explode
show_hudmessage(0, "* Brawo, zdobyles punkt dla druzyny")

Czy logiczne jest pokazywać to wszystkim? Wydaje mi się, że tylko podkładającemu. Ta sama sprawa z defuserem
Odpowiedz

  • +
  • -
wizu - zdjęcie wizu 09.02.2009

No i po co to?
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <csx>
#include <amxmisc>
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 09.02.2009

Anom, to nie ja go tworzyłem tylko zamieniłem na hud'a a że na szybko przed egzaminem to nie przyjrzałem się.
Sensowniejsze może być to:
#include <amxmodx>
#include <csx>

public plugin_init() {
    register_plugin("Wiadomosci podczas gry", "1.0", "Ty")

    register_event( "SendAudio", "t_win" , "a", "2&%!MRAD_terwin" )
    register_event( "SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin"  )
}

public bomb_planted()
{
    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.80, 0, 5.0, 10.0)
    show_hudmessage(0, "* Bomba zostala podlozona")
}

public bomb_explode(planter)
{
    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 5.0, 10.0)
    show_hudmessage(planter, "* Brawo, zdobyles punkt dla druzyny")
}
  
public bomb_defused(defuser)
{
    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 5.0, 10.0)
    show_hudmessage(defuser, "* Brawo, zdobyles punkt dla druzyny")
}

public t_win()
{
    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 5.0, 10.0)
    show_hudmessage(0, "* Czerwoni wygrali") 
}

public ct_win()
{
    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 5.0, 10.0)
    show_hudmessage(0, "* Niebiescy wygrali")
}
Na dodatek wszystkim poza "* Brawo, zdobyles punkt dla druzyny" można by wyświetlić dodatkowe info.

@Edit: dodany csx
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 09.02.2009

Modul CSX jest potrzebny do eventow od bomby...
Odpowiedz
Zablokowany