←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] przerobienie perka

Zablokowany

Flk - zdjęcie Flk 08.01.2012

siema może ktoś przerobić perka żeby miał 99 skoków w powietrzu
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Buty archaniola";
new const opis[] = "Mozesz wykonac skok w powierzu";
new bool:ma_perk[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(nazwa, opis);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Admiral"))
return COD_STOP;
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
robaloss - zdjęcie robaloss 08.01.2012

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Buty archaniola";
new const opis[] = "Mozesz wykonac skok w powierzu";
new bool:ma_perk[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(nazwa, opis);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Admiral"))
  return COD_STOP;
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
  return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
   moze_skoczyc[id] = false;
   new Float:velocity[3];
   pev(id, pev_velocity,velocity);
   velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
   set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  moze_skoczyc[id] = 99;
 
return FMRES_IGNORED;
}

chyba bedzie dzialac niewiem
Odpowiedz

Flk - zdjęcie Flk 08.01.2012

tez tak probowałem ale dalej ma skok tylko
Odpowiedz

  • +
  • -
robaloss - zdjęcie robaloss 08.01.2012

masz gotowego nie ma spr.

Załączone pliki


Użytkownik robaloss edytował ten post 08.01.2012 15:39
Odpowiedz

Flk - zdjęcie Flk 08.01.2012

tez nie dziala
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 08.01.2012

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Buty archaniola";
new const opis[] = "Mozesz wykonac skok w powierzu";

new bool:ma_perk[33];
new skoki[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_perk(nazwa, opis);
    
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
    if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Admiral"))
        return COD_STOP;
    ma_perk[id] = true;
    return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
    ma_perk[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
        return FMRES_IGNORED;
    
    new flags = pev(id, pev_flags);
    
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 98; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa
    
    return FMRES_IGNORED;
}

Ilość skoków w powietrzu zmieniasz tutaj:
skoki[id] = 98; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa
Odpowiedz

Flk - zdjęcie Flk 08.01.2012

dzięki radim plusik leci :)
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 08.01.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany