[ROZWIĄZANE] przerobienie perka
Flk 08.01.2012
siema może ktoś przerobić perka żeby miał 99 skoków w powietrzu
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Buty archaniola";
new const opis[] = "Mozesz wykonac skok w powierzu";
new bool:ma_perk[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Admiral"))
return COD_STOP;
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
return FMRES_IGNORED;
}
robaloss
08.01.2012
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> new const nazwa[] = "Buty archaniola"; new const opis[] = "Mozesz wykonac skok w powierzu"; new bool:ma_perk[33]; new bool:moze_skoczyc[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(nazwa, opis); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public cod_perk_enabled(id) { if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Admiral")) return COD_STOP; ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = 99; return FMRES_IGNORED; }
chyba bedzie dzialac niewiem
robaloss
08.01.2012
masz gotowego nie ma spr.
Użytkownik robaloss edytował ten post 08.01.2012 15:39
Załączone pliki
Użytkownik robaloss edytował ten post 08.01.2012 15:39
radim
08.01.2012
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> new const nazwa[] = "Buty archaniola"; new const opis[] = "Mozesz wykonac skok w powierzu"; new bool:ma_perk[33]; new skoki[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(nazwa, opis); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public cod_perk_enabled(id) { if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Admiral")) return COD_STOP; ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 98; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa return FMRES_IGNORED; }Ilość skoków w powietrzu zmieniasz tutaj:
skoki[id] = 98; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa
DarkGL
08.01.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL