[ROZWIĄZANE] DeathMsg na flage?
ric0
07.01.2012
Witam. Mam taki kod :
Czy jest możliwość aby te funkcję były dostępne dopiero gdy gracz ma określoną flagę?
Aaa.. i nie chcę dodawać warunku w
Użytkownik Rozum ? edytował ten post 07.01.2012 23:57
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+2000);
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+25.0<max_health? cur_health+25.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Czy jest możliwość aby te funkcję były dostępne dopiero gdy gracz ma określoną flagę?
Aaa.. i nie chcę dodawać warunku w
public cod_class_enabled(id)tylko w tym publicu wyżej . jest taka możliwość ?
Użytkownik Rozum ? edytował ten post 07.01.2012 23:57
HaDeS From HELL
08.01.2012
może dodaj po prostu
??
jakoś tak
if((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
??
jakoś tak
public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return PLUGIN_CONTINUE; if ((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer]) cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+2000); if(ma_klase[killer]) { new cur_health = pev(killer, pev_health); new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer); new Float:new_health = cur_health+25.0<max_health? cur_health+25.0: max_health; set_pev(killer, pev_health, new_health); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
ric0
08.01.2012
Wywala wtedy błąd:
Użytkownik Rozum ? edytował ten post 08.01.2012 00:10
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Undefined symbol "id" on line 56
1 Error.
Could not locate output file sciezka(compile failed).
Użytkownik Rozum ? edytował ten post 08.01.2012 00:10
ric0
08.01.2012
Tak już wiem. Domyślilem się. Ale pojawia się warning : "deathmsg" return should value - czy coś takiego. Jak to wyeliminować?
Użytkownik Rozum ? edytował ten post 08.01.2012 00:19
Użytkownik Rozum ? edytował ten post 08.01.2012 00:19
KariiO
08.01.2012
return PLUGIN_CONTINUE przed ostatnią klamrą zamykającą powinien załatwić sprawę.Tak już wiem. Domyślilem się. Ale pojawia się warning : "deathmsg" return should value - czy coś takiego. Jak to wyeliminować?
radim
08.01.2012
public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!(get_user_flags(xxx) & ADMIN_LEVEL_H)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer]) cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+2000); if(ma_klase[killer]) { new cur_health = pev(killer, pev_health); new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer); new Float:new_health = cur_health+25.0<max_health? cur_health+25.0: max_health; set_pev(killer, pev_health, new_health); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Nie różni się działaniem, ale taki sposób jest moim zdaniem wygodniejszy.
W miejsce xxx wpisz killer lub victim
Użytkownik radim edytował ten post 08.01.2012 15:48
ric0
08.01.2012
Dziękować wszystkim. Każdy po plusie.
@radim dzięki twój sposób jest dużo wygodniejszy i wykorzystam go przy innych rzeczach .
@radim dzięki twój sposób jest dużo wygodniejszy i wykorzystam go przy innych rzeczach .
DarkGL
08.01.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL