Klasa 5 smoke
Arex 07.01.2012
Witam poszukuje klasy ktora ma 5 smoke ;D
I drugą co dostaje co 5 sekund smoke ;D
Pilnie potrzebuje
I drugą co dostaje co 5 sekund smoke ;D
Pilnie potrzebuje
PRoMEN 07.01.2012
daj mi .sma 1 klasy to ci zrobie
Użytkownik PRoMEN edytował ten post 07.01.2012 09:08
Użytkownik PRoMEN edytował ten post 07.01.2012 09:08
radim
07.01.2012
1.
2.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "5 sec Smoke";
new const opis[] = "Dostaje co 5 sec smoka (SG)";
new const bronie = 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const niewidzialnosc = 0;
new const grawitacja = 0;
new const armor = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, niewidzialnosc, grawitacja, armor);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_task(5.0, "DajSmoke", id, _, _, "b");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public DajSmoke(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
if(!ma_klase[id]) return;
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}[code=auto:0]
Użytkownik radim edytował ten post 07.01.2012 09:39
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <cstrike> new const nazwa[] = "5 Smoke'ow"; new const opis[] = "Dostaje 5 smoke'ow (SG) co runde."; new const bronie = 1<<CSW_SMOKEGRENADE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public ResetHUD(id) set_task(0.1, "ResetHUDx", id); public ResetHUDx(id) { if(!is_user_connected(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 3); }
2.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "5 sec Smoke";
new const opis[] = "Dostaje co 5 sec smoka (SG)";
new const bronie = 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const niewidzialnosc = 0;
new const grawitacja = 0;
new const armor = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, niewidzialnosc, grawitacja, armor);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_task(5.0, "DajSmoke", id, _, _, "b");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public DajSmoke(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
if(!ma_klase[id]) return;
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}[code=auto:0]
Użytkownik radim edytował ten post 07.01.2012 09:39