Więc tak, dodałem 3 nowe statystyki, gdy wbiję np. 2 lvl i dodam do nowej statystyki, i potem jak wbiję kolejny lvl np 3, to zamiast normalnie 2 pkt do rozdania to mam 4 i tak dalej i tak dalej.
Sma nie dam ponieważ jest mocno edytowane i tylko z tym sobie nie umiem poradzić.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.01.2012 22:54
#2
Napisano 06.01.2012 23:02
to logicznę że nie dasz sma
dobra pokaż public SprawdzPoziom(id)
dobra pokaż public SprawdzPoziom(id)
#3
Napisano 06.01.2012 23:26
public SprawdzPoziom(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false;
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id]++;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-grawitacja_gracza[id]-regeneracja_gracza[id]-obrazenia_gracza[id];
zdobyl_poziom = true;
}
while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
{
poziom_gracza[id]--;
stracil_poziom = true;
}
if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
ResetujPunkty(id);
}
if(stracil_poziom)
{
ResetujPunkty(id);
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
}
else if(zdobyl_poziom)
{
new szName[32];
get_user_name(id, szName, 31);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
ZapiszDane(id);
}
proszę Cie bardzo.
Uuuu, chyba wiem.
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
Tutaj muszę dodać jeszcze statystyki tak ?
Ok, to jest to. + dla Ciebie.
#4
Napisano 07.01.2012 10:06
tak co każdą statystykę chyba w 3 miejsach
public WczytajDane <-----jedno musisz dodać
i w public SprawdzPoziom <----- do dwóch musisz dodać
np -jem_dzem[id]
@Ps
po co ci w else if(zdobyl_poziom)
jest potrzebne
?
public WczytajDane <-----jedno musisz dodać
i w public SprawdzPoziom <----- do dwóch musisz dodać
np -jem_dzem[id]
@Ps
po co ci w else if(zdobyl_poziom)
jest potrzebne
new szName[32]; get_user_name(id, szName, 31);
?
Użytkownik Mr.Szybcioor edytował ten post 07.01.2012 10:50
#5
Napisano 07.01.2012 14:02
jest potrzebne
new szName[32];
get_user_name(id, szName, 31);
?
Bo mam tam że gdy gracz awansowal na na dany poziom, to każdemu się wyświetla że gracz awansował na x lvl. ;]
#6
Napisano 07.01.2012 14:38
aaaaaaa to takie coś jak w diablo modzie jest ?
#7
Napisano 07.01.2012 15:30
Jeśli myśle o tym co ty to tak.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych