[ROZWIĄZANE] Give item - źle działa
RusEK
03.01.2012
Witam,
jestem początkujący w sprawach pluginów, dopiero co zaczynam. Napisałem taki o to plugin:
I tylko funkcja_usp działa. Tak jak napisałem, jestem nowy w tym, i chciałbym się dowiedzieć co jest źle, i na co uważać w prostych pluginach.
Z góry dzięki.
Pozdrawiam
@edit
Pomoże ktos?
Użytkownik RusEK edytował ten post 03.01.2012 19:35
jestem początkujący w sprawach pluginów, dopiero co zaczynam. Napisałem taki o to plugin:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "Test 3" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "RusEK" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /usp" , "funkcja_usp") register_clcmd("say /ak" , "funkcja_ak47") register_clcmd("say /m4" , "funkcja_m4a1") } public funkcja_usp(id) { give_item ( id, "weapon_usp" ) } public funkcja_ak47(id) { give_item ( id , "weapon_ak47" ) } public funkcja_m4a1(id) { give_item ( id , "weapon_m4a1" ) }
I tylko funkcja_usp działa. Tak jak napisałem, jestem nowy w tym, i chciałbym się dowiedzieć co jest źle, i na co uważać w prostych pluginach.
Z góry dzięki.
Pozdrawiam
@edit
Pomoże ktos?
Użytkownik RusEK edytował ten post 03.01.2012 19:35
Syczaj
03.01.2012
Po 1. Zawsze sprawdzaj czy gracz jest podłączony, jeśli dajesz item.
Po 2. Użyj fakemety.
Użytkownik Syczaj edytował ten post 03.01.2012 19:47
Po 2. Użyj fakemety.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Test 3" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "RusEK" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /usp" , "funkcja_usp"); register_clcmd("say /ak" , "funkcja_ak47"); register_clcmd("say /m4" , "funkcja_m4a1"); } public funkcja_usp(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)){ fm_give_item (id,"weapon_usp"); } } public funkcja_ak47(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)){ fm_give_item (id,"weapon_ak47"); } } public funkcja_m4a1(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)){ fm_give_item (id,"weapon_m4a1"); } }
Użytkownik Syczaj edytował ten post 03.01.2012 19:47
sebul
03.01.2012
Jak gracz żyje, to nie może być nie podłączony, czyli tak jakby sprawdza.a czy is_user_alive nie sprawdza czy gracz jest podlączony ?
sebul
03.01.2012
Tak, "fm_give_item" korzysta z fakemety, a "give_item" z funa, to drugie podobno jest lepszym rozwiązaniem (niejednokrotnie o tym gdzieś czytałem), jeśli chodzi o dawanie przedmiotów.
G[o]Q
03.01.2012
Jak gracz żyje, to nie może być nie podłączony, czyli tak jakby sprawdza.
to była ironia
co do fakemety to róznica jest ale i tak nie zauwazalna wiec skoro napiszesz 1k linijek uzywając fakemety zamiast funa/engine to nie ma sensu od tego odchodzić tylko dlatego ze funkcje natywne modułów są szybsze bo na stos leci o jedna funkcje mniej
DarkGL
04.01.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL