Dodanie 1/1 z HE, AWP w klasie Snajper
Ranny Ptaszek
04.01.2012
Witam
Mógłby ktoś zrobić, aby ta klasa miała 1/1 z AWP oraz 1/1 z HE? Także jest chyba mały błąd z niewidzialnością na kucaniu, tak więc gdyby ktoś mógł zerknąć
P.S.
Co oznacza "public CmdStart(id, uc_handle)"? To jakiś podwójny skok czy co?
Odświeżam
Użytkownik Ranny Ptaszek edytował ten post 03.01.2012 14:36
Mógłby ktoś zrobić, aby ta klasa miała 1/1 z AWP oraz 1/1 z HE? Także jest chyba mały błąd z niewidzialnością na kucaniu, tak więc gdyby ktoś mógł zerknąć
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Wyszkolony Snajper";
new const opis[] = "Ma 1/2 z AWP oraz mniej widoczna podczas kucania";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Wyszkolony Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Oczywiście, za każdą pomoc lecą plusy!
P.S.
Co oznacza "public CmdStart(id, uc_handle)"? To jakiś podwójny skok czy co?
Odświeżam
Użytkownik Ranny Ptaszek edytował ten post 03.01.2012 14:36
Ranny Ptaszek
04.01.2012
Co oznacza "public CmdStart(id, uc_handle)"? To jakiś podwójny skok czy co?
To oznacza ten multi jump? Jeżeli tak, to niech zostanie
PRoMEN 04.01.2012
masz i od razu pisz czy działA:
ps ja ci NIE dałem multiego (chcesz czy nie bo jak tak to dodam)
ps ja ci NIE dałem multiego (chcesz czy nie bo jak tak to dodam)
Załączone pliki
Ranny Ptaszek
04.01.2012
Możesz dodać
P.S.
P.S.
Co oznacza "public CmdStart(id, uc_handle)"? To jakiś podwójny skok czy co?
sharkowy
04.01.2012
1/1 z HE.
1. Includujesz <hamsandwich>
2. Pod bibliotekami dodajesz
4. Dodajesz na końcu:
1. Includujesz <hamsandwich>
2. Pod bibliotekami dodajesz
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)3. Rejestrujesz w plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
4. Dodajesz na końcu:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_HEGRENADE) { cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
PRoMEN 04.01.2012
ok masz jak chciałeś 2 multi 1/1 awp 1/1 he
ps.thx shark i tak o tym wiedziałem ale zapomniałem dodać jeszcze 1 linijke
taa... (shark załużmy że to twoja zasługa)
ps.thx shark i tak o tym wiedziałem ale zapomniałem dodać jeszcze 1 linijke
taa... (shark załużmy że to twoja zasługa)
Załączone pliki
Użytkownik PRoMEN edytował ten post 04.01.2012 14:44