Archy są bardzo potężnym, a nawet najpotężniejszym itemem. Uważam, że dobrym rozwiązaniem było by ograniczyć ich działanie. Na myśli mam sytuacje gdy ktoś ma archy, leci z nimi w dół, uderza o ziemię i żeby jego wróg miał szansę uniknąć wstrząsu odrywając się od ziemi (podskakując).
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1
Ograniczyć Archy
Temat rozp. Me-Cool, 08.02.2009 02:12
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.02.2009 02:12
#2
Napisano 08.02.2009 12:21
Da sie zrobic i pewnie tak zrobie ;-)
#3
Napisano 09.02.2009 00:50
dobry pomysl, draznia mnie takie skaczace ninje albo boty z tarczami..., któży tylko tym itemem potrafia zabijac, a na normalnym tp potrafia zabic tylko z autokampy... lecz trzeba pamietac o tym, że miczu, jak sam mowil, nie ma czasu ;/.
#4
Napisano 09.02.2009 01:11
Szybka latka, dla chetnych:
Wystarczy zamienic z oryginalna funkcja, skompilowac i wystarczy podskoczyc by uniknac archa... Dodam pozniej do kodu diablo jak będę mial czas na pozostale poprawki (to autrat bylo banalne wiec daje wam od reki).
public add_bonus_stomp(id) { set_gravitychange(id) new origin[3] get_user_origin(id,origin) new dam = earthstomp[id]-origin[2] earthstomp[id] = 0 //If jump is is high enough, apply some shake effect and deal damage, 300 = down from BOMB A in dust2 if (dam < 80) return PLUGIN_CONTINUE dam = dam-80 message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id) write_short( 1<<14 ); write_short( 1<<12 ); write_short( 1<<14 ); message_end(); new entlist[513] new numfound = find_sphere_class(id,"player",230.0+player_strength[id]*2,entlist,512) for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i] if (pid == id || !is_user_alive(pid)) continue if (get_user_team(id) == get_user_team(pid)) continue if (!(pev(pid, pev_flags) & FL_ONGROUND)) continue new Float:id_origin[3] new Float:pid_origin[3] new Float:delta_vec[3] pev(id,pev_origin,id_origin) pev(pid,pev_origin,pid_origin) delta_vec[x] = (pid_origin[x]-id_origin[x])+10 delta_vec[y] = (pid_origin[y]-id_origin[y])+10 delta_vec[z] = (pid_origin[z]-id_origin[z])+200 set_pev(pid,pev_velocity,delta_vec) message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,pid) write_short( 1<<14 ); write_short( 1<<12 ); write_short( 1<<14 ); message_end(); if (get_user_health(pid) - dam <= 0) UTIL_Kill(id,pid,"world") else set_user_health(pid,get_user_health(pid)-dam) } return PLUGIN_CONTINUE }
Wystarczy zamienic z oryginalna funkcja, skompilowac i wystarczy podskoczyc by uniknac archa... Dodam pozniej do kodu diablo jak będę mial czas na pozostale poprawki (to autrat bylo banalne wiec daje wam od reki).
#5
Napisano 09.02.2009 16:19
Dodałem do kodu i wywala błąd przy kompilacji
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpFqS4JR.sma(6245) : error 017: undefined symbol "change_health" 1 Error. Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/phpFqS4JR.amx (compile failed).
#6
Napisano 09.02.2009 16:25
Oj sorki, najwyrazniej jest tam fragment kodu optymalizacji do kolejnej wersji moda :F
Poprawilem powyzszy kod, sprobuj tera
Poprawilem powyzszy kod, sprobuj tera
#7
Napisano 12.02.2009 23:35
1. Można by jeszcze było zrobić, aby archy & wingi mógła mieć max jedna osoba w jednym teamie.
2. I jeszcze żeby nie było czegoś takiego, że jak arch skacze na ziemie a ty stoisz na dachu jakiegoś budynku to nic Ci się nie dzieje. Znaczy, że działają tylko na jeden poziom plus jakieś małe schodki, wzniesienia.
2. I jeszcze żeby nie było czegoś takiego, że jak arch skacze na ziemie a ty stoisz na dachu jakiegoś budynku to nic Ci się nie dzieje. Znaczy, że działają tylko na jeden poziom plus jakieś małe schodki, wzniesienia.