←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Modyfikacja
Przerobienie AFK Kickera.

  • +
  • -
GaddY - zdjęcie GaddY 09.01.2012

Witam, prosiłbym o przerobienie AFK Kickera na DR.
Co chciałbym żeby zostało przerobione?
-Dodanie colorchat w:
[AFK DeathRun](Zielone) %s(kolor Team) zostal zabity za brak checi do gry.(żółte) i tak samo jeśli chodzi o wiadomości dla CT.
-Ulepszenie AFK Kickera, tak, że terrorysta się nie rusza od spawna to go zabija po 30 sekundach, a gdy się ruszy już nie może się zabić, dla CT bez zmian.
Proszę o pomoc.
/*
	Plugin zostal stowrzony dla graj24.eu DR
	Jest on zrobiony na podstawie afk kiss.
	
	Standardowy czas odswiezania to 5sek.
	Cvary:
		 terro_tislay 30 - Po jakim czasie ma zabic TT
		 ct_tikick 40 - Po jakim czasie ma wywalic CT
		 ct_kickinfo 0/1 - Czy ma pokazywac ostrzezenie
	
	All Rights Reserved.
*/

#include <amxmodx>

#define CO_ILE 5

new g_last[33][3];
new g_spawn[33][3]
new g_time[33];
new bool:g_spawned[33];

public plugin_init() {
	register_plugin("DR AFK", "1.1", "byQQ");

	register_cvar("terro_tislay", "30");
	register_cvar("ct_tikick", "40");
	register_cvar("ct_kickinfo", "1");
	
	register_event("ResetHUD", "playerSpawned", "be");
	
	set_task(float(CO_ILE), "SprawdzAFK", _, _, _, "b");
}

public client_connect(id)
{
	g_time[id] = 0;
	g_spawned[id] = false;
}

public playerSpawned(id)
{
	g_spawned[id] = true;
	get_user_origin(id, g_last[id], 3);
	get_user_origin(id, g_spawn[id]);	
}

public SprawdzAFK()
{
	new players[32], num, id;
	new tslay, ctkick, playerpos[3], playerview[3];
	get_players(players, num, "ac");
	
	tslay = get_cvar_num("terro_tislay");
	ctkick = get_cvar_num("ct_tikick");
	
	for(new i = 0; i < num; i++)
	{
		id = players[i];
		
		get_user_origin(id, playerview, 3);
		get_user_origin(id, playerpos);

		if(g_spawned[id])
		{
			if(playerview[0] == g_last[id][0] &&  playerview[1] == g_last[id][1] && playerview[2] == g_last[id][2] ||
			(playerpos[0] == g_spawn[id][0] && playerpos[1] == g_spawn[id][1] && playerpos[2] == g_spawn[id][2]))
			{
				g_time[id] += CO_ILE;
				
				if(get_user_team(id) == 1 && g_time[id] >= tslay)
					slay(id);
				else if(g_time[id] >= ctkick && !immu(id))
				{
					kick(id, ctkick);
					info(id, ctkick);	
				}				
			} else g_time[id] = 0;
			
		}
					
		g_last[id][0] = playerview[0];
		g_last[id][1] = playerview[1];
		g_last[id][2] = playerview[2];		
	}
}

slay(id)
{
	user_silentkill(id);
	client_print(0, print_chat, "[AFK] %s zostal zabity za brak checi do gry.");	
}
kick(id, czas)
{
	new name[33];
	get_user_name(id, name, 32);
	client_print(0, print_chat, "[AFK] %s byl AFK przez %d sekund i zostal wykopany.", name, czas);

	server_cmd("kick #%d ^"Zostales wywalony bo byles AFK %d sek.^"", get_user_userid(id), czas)	
}

info(id, czas)
{
	if(get_cvar_num("ct_kickinfo") && g_time[id] >= czas/2 && g_time[id] != czas)
		client_print(id, print_chat, "[AFK] Rusz sie, za %d sek. zostaniesz wywalony.", czas-g_time[id]);
}

bool:immu(id) return (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) ? true : false;

Użytkownik GaddY edytował ten post 10.01.2012 18:51
Odpowiedz

  • +
  • -
LucKy_skiLL - zdjęcie LucKy_skiLL 09.01.2012

Tutaj masz z colorchatem


/*
Plugin zostal stowrzony dla graj24.eu DR
Jest on zrobiony na podstawie afk kiss.
Standardowy czas odswiezania to 5sek.
Cvary:
terro_tislay 30 - Po jakim czasie ma zabic TT
ct_tikick 40 - Po jakim czasie ma wywalic CT
ct_kickinfo 0/1 - Czy ma pokazywac ostrzezenie
All Rights Reserved.
*/
#include <amxmodx>
#define CO_ILE 5
new g_last[33][3];
new g_spawn[33][3]
new g_time[33];
new bool:g_spawned[33];
public plugin_init() {
register_plugin("DR AFK", "1.1", "byQQ");

register_cvar("terro_tislay", "30");
register_cvar("ct_tikick", "40");
register_cvar("ct_kickinfo", "1");

register_event("ResetHUD", "playerSpawned", "be");

set_task(float(CO_ILE), "SprawdzAFK", _, _, _, "b");
}
public client_connect(id)
{
g_time[id] = 0;
g_spawned[id] = false;
}
public playerSpawned(id)
{
g_spawned[id] = true;
get_user_origin(id, g_last[id], 3);
get_user_origin(id, g_spawn[id]);
}
public SprawdzAFK()
{
new players[32], num, id;
new tslay, ctkick, playerpos[3], playerview[3];
get_players(players, num, "ac");

tslay = get_cvar_num("terro_tislay");
ctkick = get_cvar_num("ct_tikick");

for(new i = 0; i < num; i++)
{
id = players[i];

get_user_origin(id, playerview, 3);
get_user_origin(id, playerpos);

if(g_spawned[id])
{
if(playerview[0] == g_last[id][0] && playerview[1] == g_last[id][1] && playerview[2] == g_last[id][2] ||
(playerpos[0] == g_spawn[id][0] && playerpos[1] == g_spawn[id][1] && playerpos[2] == g_spawn[id][2]))
{
g_time[id] += CO_ILE;

if(get_user_team(id) == 1 && g_time[id] >= tslay)
slay(id);
else if(g_time[id] >= ctkick && !immu(id))
{
kick(id, ctkick);
info(id, ctkick);
}
} else g_time[id] = 0;

}

g_last[id][0] = playerview[0];
g_last[id][1] = playerview[1];
g_last[id][2] = playerview[2];
}
}
slay(id)
{
user_silentkill(id);
ColorChat(0, GREEN, "[AFK DeathRun]^x01 Gracz^x03 %s^x01 zostal zabity za brak checi do gry");
}
kick(id, czas)
{
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
ColorChat(0, GREEN, "[AFK DeathRun]^x01 Gracz^x03 %s^x01 byl AFK przez^x04 %d^x01 sekund i zostal wykopany", name, czas);

server_cmd("kick #%d ^"Zostales wywalony bo byles AFK przez %d sek^"", get_user_userid(id), czas)
}
info(id, czas)
{
if(get_cvar_num("ct_kickinfo") && g_time[id] >= czas/2 && g_time[id] != czas)
ColorChat(id, GREEN, "[AFK DeathRun]^x01 Rusz sie, za^x03 %d sek.^x01 zostaniesz wywalony", czas-g_time[id]);
}
bool:immu(id) return (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) ? true : false
Odpowiedz

  • +
  • -
GaddY - zdjęcie GaddY 23.01.2012

To jeszcze jakby jeszcze ktoś przerobił opcję dla TT byłoby wyśmienicie :)

ref

Może dziś? :s

A dziś? :(

Dziś?
Użytkownik GaddY edytował ten post 12.01.2012 20:07
Odpowiedz

  • +
  • -
forma - zdjęcie forma 23.01.2012

Opisz co chcesz w tym pluginie przerobić/poprawić bo za bardzo nie rozumiem
Odpowiedz

  • +
  • -
GaddY - zdjęcie GaddY 13.02.2012

Przeróbka miałaby dotyczyć osoby TT:
-Jak od początku rundy afczy, zostanie zgładzony po 30sek.
-Jak zrobi jeden krok i się zatrzyma już go nie zabije
I tak co runde z każdym tt by sprawdzało :P

Ref!

Halo?

Ref...
Odpowiedz