Przerobienie AFK Kickera.
GaddY
09.01.2012
Witam, prosiłbym o przerobienie AFK Kickera na DR.
Co chciałbym żeby zostało przerobione?
-Dodanie colorchat w:
[AFK DeathRun](Zielone) %s(kolor Team) zostal zabity za brak checi do gry.(żółte) i tak samo jeśli chodzi o wiadomości dla CT.
-Ulepszenie AFK Kickera, tak, że terrorysta się nie rusza od spawna to go zabija po 30 sekundach, a gdy się ruszy już nie może się zabić, dla CT bez zmian.
Proszę o pomoc.
Użytkownik GaddY edytował ten post 10.01.2012 18:51
Co chciałbym żeby zostało przerobione?
-Dodanie colorchat w:
[AFK DeathRun](Zielone) %s(kolor Team) zostal zabity za brak checi do gry.(żółte) i tak samo jeśli chodzi o wiadomości dla CT.
-Ulepszenie AFK Kickera, tak, że terrorysta się nie rusza od spawna to go zabija po 30 sekundach, a gdy się ruszy już nie może się zabić, dla CT bez zmian.
Proszę o pomoc.
/* Plugin zostal stowrzony dla graj24.eu DR Jest on zrobiony na podstawie afk kiss. Standardowy czas odswiezania to 5sek. Cvary: terro_tislay 30 - Po jakim czasie ma zabic TT ct_tikick 40 - Po jakim czasie ma wywalic CT ct_kickinfo 0/1 - Czy ma pokazywac ostrzezenie All Rights Reserved. */ #include <amxmodx> #define CO_ILE 5 new g_last[33][3]; new g_spawn[33][3] new g_time[33]; new bool:g_spawned[33]; public plugin_init() { register_plugin("DR AFK", "1.1", "byQQ"); register_cvar("terro_tislay", "30"); register_cvar("ct_tikick", "40"); register_cvar("ct_kickinfo", "1"); register_event("ResetHUD", "playerSpawned", "be"); set_task(float(CO_ILE), "SprawdzAFK", _, _, _, "b"); } public client_connect(id) { g_time[id] = 0; g_spawned[id] = false; } public playerSpawned(id) { g_spawned[id] = true; get_user_origin(id, g_last[id], 3); get_user_origin(id, g_spawn[id]); } public SprawdzAFK() { new players[32], num, id; new tslay, ctkick, playerpos[3], playerview[3]; get_players(players, num, "ac"); tslay = get_cvar_num("terro_tislay"); ctkick = get_cvar_num("ct_tikick"); for(new i = 0; i < num; i++) { id = players[i]; get_user_origin(id, playerview, 3); get_user_origin(id, playerpos); if(g_spawned[id]) { if(playerview[0] == g_last[id][0] && playerview[1] == g_last[id][1] && playerview[2] == g_last[id][2] || (playerpos[0] == g_spawn[id][0] && playerpos[1] == g_spawn[id][1] && playerpos[2] == g_spawn[id][2])) { g_time[id] += CO_ILE; if(get_user_team(id) == 1 && g_time[id] >= tslay) slay(id); else if(g_time[id] >= ctkick && !immu(id)) { kick(id, ctkick); info(id, ctkick); } } else g_time[id] = 0; } g_last[id][0] = playerview[0]; g_last[id][1] = playerview[1]; g_last[id][2] = playerview[2]; } } slay(id) { user_silentkill(id); client_print(0, print_chat, "[AFK] %s zostal zabity za brak checi do gry."); } kick(id, czas) { new name[33]; get_user_name(id, name, 32); client_print(0, print_chat, "[AFK] %s byl AFK przez %d sekund i zostal wykopany.", name, czas); server_cmd("kick #%d ^"Zostales wywalony bo byles AFK %d sek.^"", get_user_userid(id), czas) } info(id, czas) { if(get_cvar_num("ct_kickinfo") && g_time[id] >= czas/2 && g_time[id] != czas) client_print(id, print_chat, "[AFK] Rusz sie, za %d sek. zostaniesz wywalony.", czas-g_time[id]); } bool:immu(id) return (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) ? true : false;
Użytkownik GaddY edytował ten post 10.01.2012 18:51
LucKy_skiLL
09.01.2012
Tutaj masz z colorchatem
/*
Plugin zostal stowrzony dla graj24.eu DR
Jest on zrobiony na podstawie afk kiss.
Standardowy czas odswiezania to 5sek.
Cvary:
terro_tislay 30 - Po jakim czasie ma zabic TT
ct_tikick 40 - Po jakim czasie ma wywalic CT
ct_kickinfo 0/1 - Czy ma pokazywac ostrzezenie
All Rights Reserved.
*/
#include <amxmodx>
#define CO_ILE 5
new g_last[33][3];
new g_spawn[33][3]
new g_time[33];
new bool:g_spawned[33];
public plugin_init() {
register_plugin("DR AFK", "1.1", "byQQ");
register_cvar("terro_tislay", "30");
register_cvar("ct_tikick", "40");
register_cvar("ct_kickinfo", "1");
register_event("ResetHUD", "playerSpawned", "be");
set_task(float(CO_ILE), "SprawdzAFK", _, _, _, "b");
}
public client_connect(id)
{
g_time[id] = 0;
g_spawned[id] = false;
}
public playerSpawned(id)
{
g_spawned[id] = true;
get_user_origin(id, g_last[id], 3);
get_user_origin(id, g_spawn[id]);
}
public SprawdzAFK()
{
new players[32], num, id;
new tslay, ctkick, playerpos[3], playerview[3];
get_players(players, num, "ac");
tslay = get_cvar_num("terro_tislay");
ctkick = get_cvar_num("ct_tikick");
for(new i = 0; i < num; i++)
{
id = players[i];
get_user_origin(id, playerview, 3);
get_user_origin(id, playerpos);
if(g_spawned[id])
{
if(playerview[0] == g_last[id][0] && playerview[1] == g_last[id][1] && playerview[2] == g_last[id][2] ||
(playerpos[0] == g_spawn[id][0] && playerpos[1] == g_spawn[id][1] && playerpos[2] == g_spawn[id][2]))
{
g_time[id] += CO_ILE;
if(get_user_team(id) == 1 && g_time[id] >= tslay)
slay(id);
else if(g_time[id] >= ctkick && !immu(id))
{
kick(id, ctkick);
info(id, ctkick);
}
} else g_time[id] = 0;
}
g_last[id][0] = playerview[0];
g_last[id][1] = playerview[1];
g_last[id][2] = playerview[2];
}
}
slay(id)
{
user_silentkill(id);
ColorChat(0, GREEN, "[AFK DeathRun]^x01 Gracz^x03 %s^x01 zostal zabity za brak checi do gry");
}
kick(id, czas)
{
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
ColorChat(0, GREEN, "[AFK DeathRun]^x01 Gracz^x03 %s^x01 byl AFK przez^x04 %d^x01 sekund i zostal wykopany", name, czas);
server_cmd("kick #%d ^"Zostales wywalony bo byles AFK przez %d sek^"", get_user_userid(id), czas)
}
info(id, czas)
{
if(get_cvar_num("ct_kickinfo") && g_time[id] >= czas/2 && g_time[id] != czas)
ColorChat(id, GREEN, "[AFK DeathRun]^x01 Rusz sie, za^x03 %d sek.^x01 zostaniesz wywalony", czas-g_time[id]);
}
bool:immu(id) return (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) ? true : false
GaddY
23.01.2012
To jeszcze jakby jeszcze ktoś przerobił opcję dla TT byłoby wyśmienicie
ref
Może dziś? :s
A dziś?
Dziś?
Użytkownik GaddY edytował ten post 12.01.2012 20:07
ref
Może dziś? :s
A dziś?
Dziś?
Użytkownik GaddY edytował ten post 12.01.2012 20:07
forma
23.01.2012
Opisz co chcesz w tym pluginie przerobić/poprawić bo za bardzo nie rozumiem
GaddY
13.02.2012
Przeróbka miałaby dotyczyć osoby TT:
-Jak od początku rundy afczy, zostanie zgładzony po 30sek.
-Jak zrobi jeden krok i się zatrzyma już go nie zabije
I tak co runde z każdym tt by sprawdzało
Ref!
Halo?
Ref...
-Jak od początku rundy afczy, zostanie zgładzony po 30sek.
-Jak zrobi jeden krok i się zatrzyma już go nie zabije
I tak co runde z każdym tt by sprawdzało
Ref!
Halo?
Ref...