Ninja ma glockaW
wirus2
31.12.2011
Witajcie zrobiłem sobie do COD klasę premium "Ninje" ale ona powindła mieć nóż bo nie dałem jej żadnej broni a ona ma glocka daje kod sma
Użytkownik wirus2 edytował ten post 31.12.2011 11:35
#include #include #include #include #include #include #include new const nazwa[] = "Ninja [P]"; new const opis[] = ""; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 0; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Ninja [P]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0); } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
Użytkownik wirus2 edytował ten post 31.12.2011 11:35
yellowstone 31.12.2011
a bronie w codmod.cfg masz zablokowane?
albo powiedz co ma mieć ta klasa gravitke itd i ci zrobię
albo powiedz co ma mieć ta klasa gravitke itd i ci zrobię
fbang
31.12.2011
http://amxx.pl/topic...lnego-uspglock/
+ zmień kod na 1/1 z noża, bo ten z generatora ci nie zadziala
+ zmień kod na 1/1 z noża, bo ten z generatora ci nie zadziala
d0naciak
31.12.2011
Daj mu noz
Na samą gore dodaj
do plugin_init() dodaj to
I an koniec pluginu dodajesz
Na samą gore dodaj
#include <fun>
do plugin_init() dodaj to
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
I an koniec pluginu dodajesz
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id]
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}
wirus2
01.01.2012
Ok działa + dla ciebie
jak wkleiłem to nie dało sie kompilator:
Użytkownik wirus2 edytował ten post 01.01.2012 14:41
jak wkleiłem to nie dało sie kompilator:
public Odrodzenie(id) { if(ma_klase[id] { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); } }a jak to wszystko działało :
public Odrodzenie(id) { if(ma_klase[id] ) strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); }
Użytkownik wirus2 edytował ten post 01.01.2012 14:41