Perk, dający widzenie niewidzialnych
Gość_Sangre_* 30.12.2011
Potrzebuje perku który dawał by moc widzenia niewidzialnych graczy
Nazwa Perku: Gogle Termowizyjne
Opis: Widzisz niewidzialnych
i to by było chyba już wszystko
i jeszcze chciałem zapytać jak zrobić, aby szansa na drop perku z zabicia gracza wynosił 1/2, 1/4 itp szansy?
Użytkownik Sangre edytował ten post 30.12.2011 13:55
Nazwa Perku: Gogle Termowizyjne
Opis: Widzisz niewidzialnych
i to by było chyba już wszystko
i jeszcze chciałem zapytać jak zrobić, aby szansa na drop perku z zabicia gracza wynosił 1/2, 1/4 itp szansy?
Użytkownik Sangre edytował ten post 30.12.2011 13:55
V3ko
30.12.2011
znajdź
zamień na
a co do niewidzialnych to wykorzystaj do tego perk EagleEye.
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
zamień na
if(!perk_gracza[attacker] && random_num(1,2) == 2)
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
a co do niewidzialnych to wykorzystaj do tego perk EagleEye.
Jeansy 30.12.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>new const perk_name[] = "Gogle Termwizyjne";
new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych";
y
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(!ma_perk[host])
return;
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
Gość_Sangre_* 30.12.2011
znajdź
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
zamień naif(!perk_gracza[attacker] && random_num(1,2) == 2)
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
a co do niewidzialnych to wykorzystaj do tego perk EagleEye.
ok mam to z perkiem ale teraz przy kompilacji
wyskakuje mi problem z linijką
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;mam ją skaować czy coś?
a ten fragment wygląda u mnie tak
if(!perk_gracza[attacker] && random_num(1,2) == 2) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1); doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
Vasto_Lorde
22.01.2013
Czytaj kod Jeansy.
Użytkownik Vasto_Lorde edytował ten post 22.01.2013 17:43
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod>new const perk_name[] = "Gogle Termwizyjne"; new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych"; y new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) }public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_perk[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); }
Użytkownik Vasto_Lorde edytował ten post 22.01.2013 17:43