←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[BCM] Błędy z funkcjami

  • +
  • -
FreaK.? - zdjęcie FreaK.? 27.12.2011

Witam!

Mam problem z BCM. Dodałem funkcję, że po wejściu na broń AWP wyświetla się napis. Niestety łączy się on dziwnie z poprzednią funkcją. Czyli, że raz dostałem AWP i już więcej nie mogę dostać. Prosiłbym o rozdzielenie tej funkcji:

}
else
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.0, 1.0, 0.25, 0.25, 2);
show_hudmessage(id, "Juz raz wziales %s!", g_bronie[numer]);
}


if(numer == 0) set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, -1.0);
show_hudmessage(id, "^1%s^3 Dorwal AWP! sp***dalac!!");


return PLUGIN_HANDLED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
FetaGreen - zdjęcie FetaGreen 27.12.2011

Daj na pw caly action dodam ci to (Nie boj sie action_bron jest na necie dodam ci to)
Odpowiedz

  • +
  • -
FreaK.? - zdjęcie FreaK.? 27.12.2011

ActionBron(id, ent)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.0, 1.0, 0.25, 0.25, 2);
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
show_hudmessage(id, "Nie mozesz brac broni bedąc w CT");
return PLUGIN_HANDLED;
}
static property[5];
GetProperty(ent, 1, property);

static property2[5];
GetProperty(ent, 2, property2);

numer = str_to_num(property);
new szWeapon[32];
format(szWeapon, 31, "weapon_%s", g_bronie[numer]);


new iWeapons[32], iNum;

if(!WzialBron[id][str_to_num(property)])
{
if(!(get_user_weapons(id, iWeapons, iNum) & (1<<get_weaponid(szWeapon))))
{
give_item(id, szWeapon);
new ammo = str_to_num(property2);
cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, szWeapon, id), ammo);
BCM_Print(id, "^x04[ProFrags]^x03 Dostales Bron: ^x04 %s ^x03z^x04 %i^x03 Nabojami", g_bronie[numer], ammo);
WzialBron[id][str_to_num(property)] = true;

emit_sound(id, CHAN_STATIC, s_bron, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}
else
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.0, 1.0, 0.25, 0.25, 2);
show_hudmessage(id, "Juz raz wziales %s!", g_bronie[numer]);
}


if(numer == 0) set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, -1.0);
show_hudmessage(id, "^1%s^3 Dorwal AWP! sp***dalac!!");


return PLUGIN_HANDLED;
}



Proszę bardzo. Wiem, że jest publiczny :P
Odpowiedz

  • +
  • -
FetaGreen - zdjęcie FetaGreen 28.12.2011


ActionBron(id, ent)
{
set_hudmessage(0, 255, 255, -1.0, 0.60, 0, 0.0, 0.1, 0.1, 0.1, -1);

if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) {
show_hudmessage(id, "Nie mozesz brac broni bedąc w CT");
return PLUGIN_HANDLED;
}
new name[32];
get_user_name(id, name, 31);
static property[5];
GetProperty(ent, 1, property);

static property2[5];
GetProperty(ent, 2, property2);

numer = str_to_num(property);
new szWeapon[32];
format(szWeapon, 31, "weapon_%s", g_bronie[numer]);

new iWeapons[32], iNum;

if(!WzialBron[id][str_to_num(property)]){
if(!(get_user_weapons(id, iWeapons, iNum) & (1<<get_weaponid(szWeapon)))){
give_item(id, szWeapon);
new ammo = str_to_num(property2);
cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, szWeapon, id), ammo);
BCM_Print(id, "^x04[ProFrags]^x03 Dostales Bron: ^x04 %s ^x03z^x04 %i^x03 Nabojami", g_bronie[numer], ammo);
emit_sound(id, CHAN_STATIC, g_sound_bron, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

set_hudmessage(0,255,255, -1.0, -1.0, 0, 32.0, 4.0, 0.1, 0.5, 1);
show_hudmessage(0, "UWAGA!^n Gracz %s zdobyl %s", name, g_bronie[numer]);
WzialBron[id][str_to_num(property)] = true;
}
}
else {
set_hudmessage(0, 255, 255, -1.0, 0.60, 0, 0.0, 0.1, 0.1, 0.1, -1);
show_hudmessage(id, "Juz raz wziales %s", g_bronie[numer]);
}


return PLUGIN_HANDLED;
}


Nie jestem pewien czy dziala napisz mi jak by co
Użytkownik FetaGreen edytował ten post 28.12.2011 21:35
Odpowiedz

  • +
  • -
FreaK.? - zdjęcie FreaK.? 28.12.2011

Nie wiem czy działa bo nie sprawdzę bo już widzę, że jest źle O_0 Miało być tylko dla AWP a jest dla każdej broni ;P
Odpowiedz

  • +
  • -
FetaGreen - zdjęcie FetaGreen 29.12.2011

TO ci nie bedzie dzialalo bo tak jak ty zrobiles to bedzie tak ze np. Bierzesz usp i bedzie napisane (Gracz) Dorwal AWP! sp***dalac!! to trzeba troche wecej kodu przerabiac
Odpowiedz

mlekowita - zdjęcie mlekowita 29.12.2011

if(numer == 0) set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, -1.0);
show_hudmessage(id, "^1%s^3 Dorwal AWP! sp***dalac!!");


Tutaj by się przydała łatka. ;)
jeżeli masz show_hudmessage(id ...
to id oznacza że pokaże tylko temu co dorwał to AWP

zmień na 0 i pokaże wszystkim kto dorwał te AWP !
Odpowiedz

  • +
  • -
FetaGreen - zdjęcie FetaGreen 29.12.2011

ale gdy wezmie dgl to bedzie napisane (gracz) dorwa AWP Spier****!



Wiem jak to zrobic :) Po prostu zrob nowy action same AWP i hud dodaj do actionu i gotowe :P\
Mam ci to zrobic?
Użytkownik FetaGreen edytował ten post 29.12.2011 23:55
Odpowiedz

  • +
  • -
FreaK.? - zdjęcie FreaK.? 30.12.2011

Słuchajcie :P Ja tego BM'a to mam do HLDS :X Nie potrzebuje takiego bajeru. Chciałem tylko takie coś wstawić bo zamierzam tego bm'a sprzedawać albo coś. Dzięki za chęci i za pomysł Feta oraz RISE macie po + dzięki
Odpowiedz