/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HE (1<<24) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Phantom (Premium)"; new const opis[] = "Klasa premium, dodatkowe 25 procent obrazen z M4A1 1/2 he 1/3 Awp, dodatkowy xp"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE ; new const zdrowie = 25; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 25; new const wytrzymalosc = 25; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1) } public cod_class_enabled(id) set_user_footsteps(id, 1); { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "Nie masz praw do tej klasy") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); ma_klase[id] = false;} public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.45, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.55, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(damagebits & DMG_HE && !random(1)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public Death(id) { new attacker = read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_klase[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+460); return PLUGIN_CONTINUE; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.12.2011 10:54
Witam klasa mi się nie compiluje pomógł by ktoś i powiedział co jest źle dam ++
#2
Napisano 27.12.2011 11:25
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HE (1<<24) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Phantom (Premium)"; new const opis[] = "Klasa premium, dodatkowe 25 procent obrazen z M4A1 1/2 he 1/3 Awp, dodatkowy xp"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE ; new const zdrowie = 25; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 25; new const wytrzymalosc = 25; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1) } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "Nie masz praw do tej klasy") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; set_user_footsteps(id, 1); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.45, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.55, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(damagebits & DMG_HE && !random(1)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public Death(id) { new attacker = read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_klase[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+460); return PLUGIN_CONTINUE; }
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#3
Napisano 27.12.2011 11:28
Problem był tu
Po co dajesz zmienna przed wykonaniem publicu, powinno być tak
public cod_class_enabled(id)
set_user_footsteps(id, 1);
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz praw do tej klasy")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
Po co dajesz zmienna przed wykonaniem publicu, powinno być tak
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz praw do tej klasy")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);
return COD_CONTINUE;
}
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
#4
Napisano 27.12.2011 15:20
dzięki za pomoc
#5
Napisano 27.12.2011 18:26
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych