Jak stworzyc rangi?
atdirmaq
27.12.2011
Odpalamy amxx studio
Są to biblioteki dzięki którym możemy stworzyc plugin
Nazwa pluginu
Wersja pluginu
Autor pluginu
Za pomocą tego rejestrujemy plugin,wersję i autora
"ranga"- nazwa funkcji
pojawianie się statów
Dosłownie : jeżeli gracz ma mniej lub tyle samo zabójstw co 4 to
daj mu rangę Ja tu tylko sprzatam
Przy dodawaniu kolejnych rank przed ifem ma pojawic sie else
3 pierwsze liczby są to kolory RGB (kolor czcionki), 2 ostatnie to polozenie napisu na hudzie.
Umożliwia pojawienie się napisu ranga : ilosc zabojstw na hudzie, } kończy plugin
Całosc wygląda tak :
.sma i .amxx dla leniuchów , co do tych rang to one moga pasowac praktycznie na kazdy serwer
Edited by atdirmaq, 24.01.2012 09:44.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx>
Są to biblioteki dzięki którym możemy stworzyc plugin
#define PLUGIN "Rangi"
Nazwa pluginu
#define VERSION "1.2"
Wersja pluginu
#define AUTHOR "Bulle [t]"
Autor pluginu
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
Za pomocą tego rejestrujemy plugin,wersję i autora
register_clcmd("say /ranga", "ranga", 0) }"say - co trzeba wpisac aby ranga się pojawiła
"ranga"- nazwa funkcji
public ranga(id) { static stats[8], body[8] get_user_stats(id, stats, body)
pojawianie się statów
new ranga[38]
if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 4)
Dosłownie : jeżeli gracz ma mniej lub tyle samo zabójstw co 4 to
format(ranga,29,"Ja tu tylko sprzatam")
daj mu rangę Ja tu tylko sprzatam
else if ( stats[0] >= 5 && stats[0] <= 14) format(ranga,29,"Szachista")
Przy dodawaniu kolejnych rank przed ifem ma pojawic sie else
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.45)
3 pierwsze liczby są to kolory RGB (kolor czcionki), 2 ostatnie to polozenie napisu na hudzie.
show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0]) }
Umożliwia pojawienie się napisu ranga : ilosc zabojstw na hudzie, } kończy plugin
Całosc wygląda tak :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx> #define PLUGIN "Rangi" #define VERSION "1.2" #define AUTHOR "Bulle [t]" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /ranga", "ranga", 0, "- wyswietla range i statystyki") } public ranga(id) { static stats[8], body[8] get_user_stats(id, stats, body) new ranga[38] if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 4) format(ranga,29,"Ja tu tylko sprzatam") else if ( stats[0] >= 5 && stats[0] <= 14) format(ranga,29,"Szachista") set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.45) show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0]) }
.sma i .amxx dla leniuchów , co do tych rang to one moga pasowac praktycznie na kazdy serwer
Attached Files
Edited by atdirmaq, 24.01.2012 09:44.
atdirmaq
24.01.2012
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.45)
zmień na
set_hudmessage (127,255,0, 0.15, 0.45)
Edited by atdirmaq, 24.01.2012 09:50.
zmień na
set_hudmessage (127,255,0, 0.15, 0.45)
Edited by atdirmaq, 24.01.2012 09:50.
Blondyneczka ;* 06.06.2012
Przepraszam ,że odkopuje.
To jak to zrobić ???
zeroo optymalizacji.. lepiej tablice utworzyć rang i potrzebnych fragów
To jak to zrobić ???
dasiek
06.06.2012
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx> #define PLUGIN "Rangi" #define VERSION "1.2" #define AUTHOR "Bulle [t]" new nazwa_rangi[][] = {"Nowy","Sprzatacz","itp"} // Tu są rangi. public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /ranga", "ranga") } public ranga(id) { static stats[8], body[8] get_user_stats(id, stats, body) set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.45) show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",nazwa_rangi[stats[0]]) }
Blondyneczka ;* 06.06.2012
new nazwa_rangi[][] = {"Nowy","Sprzatacz","itp"} // Tu są rangi.Możesz mi powiedzieć ,które odpowiada za nazwę rangi i które ile fragów aby ją zdobyć ???
dasiek
06.06.2012
Domyślnie zrobiłem tak że co fraga masz inną range (tak na szybko do pokazania rang w tablicy) Jak chcesz to można to zrobić na zasadzie tabeli z Expem i odpowiednie rangi to odpowiedni lvl.