Pasek Zdrowia (2.0)
efee
24.12.2011
Ten plugin dodaje do gry pasek zdrowia, nie będę się rozpisywał, sami zobaczcie.
~~> health_ShowMode ( Domyslnie : 1 )
0 : Nie pokazuj pasku zdrowia
1 : Terrorysci moga zobaczyc zdrowie swojej druzyny a CT swojej
2 : Terrorysci moga zobaczyc paski zdrowia CT i na odwrót
~~> health_BotSupport ( Default : 1 )
0 : Boty nie maja pasku zdrowia
1 : Boty maja paski zdrowia
~~> health_ShowToSpectators ( Default : 1 )
0 : Obserwatorzy nie widza pasku zdrowia
1 : Obserwatorzy widza pasek zdrowia
Nie ma ss ale jest filmik
http://www.youtube.com/watch?v=CMQXeEwVteY
Standardowa, health.spr do sprite
/hb - włączanie i wyłączanie pasku zdrowia dla siebie
Źródło http://forums.allied...ad.php?t=174463
~~> health_ShowMode ( Domyslnie : 1 )
0 : Nie pokazuj pasku zdrowia
1 : Terrorysci moga zobaczyc zdrowie swojej druzyny a CT swojej
2 : Terrorysci moga zobaczyc paski zdrowia CT i na odwrót
~~> health_BotSupport ( Default : 1 )
0 : Boty nie maja pasku zdrowia
1 : Boty maja paski zdrowia
~~> health_ShowToSpectators ( Default : 1 )
0 : Obserwatorzy nie widza pasku zdrowia
1 : Obserwatorzy widza pasek zdrowia
Nie ma ss ale jest filmik
http://www.youtube.com/watch?v=CMQXeEwVteY
Standardowa, health.spr do sprite
/hb - włączanie i wyłączanie pasku zdrowia dla siebie
Źródło http://forums.allied...ad.php?t=174463
Attached Files
Whisper
24.12.2011
Ciekawy plugin ale uciążliwy według mnie bo jak się zbierze kilka osób to jest tych pasków dużo... I upodabnia CS'a do jakichś wormsów czy czegoś w tym rodzaju
Diablo Mod 18.02.2012
Da się go przerobić żeby tylko po śmierci działał ? jak wszyscy żyją to nie widać jak zginą to im sie pokazujeFajny Plug
Diablo Mod 18.02.2012
Serce, ustawiłem tak
if( !is_user_alive( id ) ) { g_playerStatus[ id ] = ALIVE g_playerTeam[ id ] = cs_get_user_team( id ) checkHealth( id ) }to teraz w ogóle się nie pokazuje
Na 5tyk
18.02.2012
public hbHandle( id )
{
if(!is_user_alive)
{
if( g_showHB[ id ] )
{
g_showHB[ id ] = false
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, msg_SayText, .player = id )
write_byte( id )
write_string( "^x04[ HEALTH BARS ]^x03 Disabled for you^x01 ! Write /hb to^x04 enable^x01 it" )
message_end( )
}
else
{
g_showHB[ id ] = true
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, msg_SayText, .player = id )
write_byte( id )
write_string( "^x04[ HEALTH BARS ]^x03 Enabled for you^x01 ! Write /hb to^x04 disable^x01 it" )
message_end( )
}
}
}
Podmień to, nie wiem czy działa
Diablo Mod 18.02.2012
nie działa to
public hbHandle( id )
{
if( g_showHB[ id ] )
więc zmieniłem na
niestety pokazuje dalej dla żywych
i do tego nie widać jak jestem martwy
Edited by Diablo Mod, 18.02.2012 13:12.
public hbHandle( id )
{
if( !is_user_alive){
if( g_showHB[ id ] )
więc zmieniłem na
if( !is_user_alive( id ) )i dopiero się skompilowało teraz zobacze czy działa a w ogóle mam tamten wcześniejszy kod też zamienić?
niestety pokazuje dalej dla żywych
i do tego nie widać jak jestem martwy
Edited by Diablo Mod, 18.02.2012 13:12.