←  Pluginy AMXX

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Drop the money

Gość__* 04.04.2008

Drop the money
Plugin dzięki któremu po śmierci wyrzucamy kase.

Posted Image

Instalacja:
Plik drop_the_money.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik drop_the_money.sma do addons/amxmodx/scripting
Plik briefcase_money_model.mdl do models

Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: drop_the_money.amxx

Attached Files

Quote

  • +
  • -
bartek124's Photo bartek124 05.04.2008

Czyli inni gracze maga ja wziąć, a ja jak się odrodzę to nie będę miał nic?
Quote

  • +
  • -
Miczu's Photo Miczu 05.04.2008

Nie widzialem w sma tracenia kasy, czyli jak masz 16k i cie zabije przeciwnik z 0 kasy to na nowej rudznie oboje macie po 16k wiec trzeba sie pilnowac by za duzo nie nosic :P
Quote

  • +
  • -
Abes Mapper's Photo Abes Mapper 05.04.2008

Miczu a dałbyś rade zrobić że traci? Wypada połowa i połowe traci :)
Quote

  • +
  • -
Miczu's Photo Miczu 06.04.2008

Abes_Ziomal, jeszcze sie nie nauczyles, ze jesli cos sie da to na 99% dal bym rade :>

A jak to widzisz : wyrzuca cala kase a tracisz polowe czy wypada ci z kieszeni polowa?
Quote

  • +
  • -
Abes Mapper's Photo Abes Mapper 06.04.2008

No że wypada połowa i ludek traci tą połowę która mu wypadła
Quote

  • +
  • -
Brodziu's Photo Brodziu 19.06.2008

przyda się dobra robota[/i]
Quote

  • +
  • -
Miczu's Photo Miczu 19.06.2008

Ktos odświeżyl temat i widze ze mialem tu jakies zalegle obietnice...
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <engine>


#define PLUGIN "Drop the Money"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "SAMURAI"

// sisez
#define MINS Float:{-12.650000, -22.070000, -3.950000}
#define MAXS Float:{19.870001, 8.390000, 20.540001}

new const money_model[] = "models/briefcase_money_model.mdl";
new const money_classname[] = "amxx_money";



public plugin_precache()
{
	// precache model
	precache_model(money_model);
}


public plugin_init() 
{
	// register plugin
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg","DeathMsg","ade") 
	register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")
	// FM_Touch forward
	register_forward(FM_Touch,"fw_touch");

}

// client_death CSX Forward
public DeathMsg()
{
	// get victim origin
	new victim = read_data(2)
	static Float:victim_origin[3], Float:fNewOrigin[3];
	pev(victim,pev_origin,victim_origin);
	
	// create new ent
	new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"));
	
	// adjust coordinates
	fNewOrigin[0] = victim_origin[0] + 40.0;
	fNewOrigin[1] = victim_origin[1];
	fNewOrigin[2] = victim_origin[2] - 32.0;
	
	// create new origin
	engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,fNewOrigin);
	
	//engfunc(EngFunc_MoveToOrigin,
	
	// check if isn't a valid ent
	if(!pev_valid(ent))
		return 0;
	
	// set model
	engfunc(EngFunc_SetModel,ent,money_model);
	
	// set classname
	set_pev(ent,pev_classname,money_classname);
	
	// spawn ent
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
	
	// set solid
	set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX);
	
	// set movetype
	set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
	
	// set sizes
	engfunc(EngFunc_SetSize,ent,MINS,MAXS);
	
	// drop entity to floor
	engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent);
	
	// store victims money in iuser4
	new money=cs_get_user_money(victim)/2
	set_pev(ent,pev_iuser4,money);
	cs_set_user_money(victim,money,1)

	return 0;
}

public Event_StartRound()
{
	new ent=0
	while((ent=find_ent_by_class(ent,money_classname))>0)
	{
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
	}
}
	 
public fw_touch(ent,id)
{	
	// check if toucher isn't valid
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
	
	// get touched classname
	static classname[32];
	pev(ent,pev_classname,classname,31);

	// check if isn't "amxx_money"
	if(!equali(classname,money_classname) )
		return FMRES_IGNORED;
	
	// stuff more get victim money, money to set etc
	static money_found, money_have, money_set;
	money_found = pev(ent,pev_iuser4);
	money_have = cs_get_user_money(id);
	money_set = money_found + money_have;
	
	// if result >= 16000 
	if(money_set > 16000)
	{
		cs_set_user_money(id,16000)
		set_pev(ent,pev_iuser4,money_set-16000)
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	// set user lost money
	cs_set_user_money(id,money_set);

	// finally remove ent
	engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);


	return FMRES_IGNORED;
}

-Pozbylem sie modulu co wymagal bodaj najnowszej wersji amxx'a (dziala teraz na moim 1.76d)
-Niestety dodalem modul

-W walizce jest 50% twojej kasy, czyli ginac tracisz 50% tak jak prosiliscie.
-Jesli masz 15900 a w walizce masz 200 to stara wersja nie pozwalala podniesc kasy... moja daje ci 16000 i w walizce zostaje 100 kasy :] jak 0 to walizka znika ^^
-Walizka znika na poczatku nowej rundy ;)
Quote

  • +
  • -
.minD's Photo .minD 19.02.2009

jaka jest komenda na włączenie tego pluginu wszystko zrobiłęm tak jak kazaliście a nie działa ;/
Quote

  • +
  • -
rS.'s Photo rS. 19.02.2009

Instalacja:
Plik drop_the_money.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik drop_the_money.sma do addons/amxmodx/scripting
Plik briefcase_money_model.mdl do models

do plugins.ini dopisujesz : drop_the_money.amxx
Quote

  • +
  • -
.minD's Photo .minD 20.02.2009

właśnie to zrobiłem...
w plugins.ini mam tak

;; AMX Mod X 1.80
win32 addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm.dll
linux addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so

drop_the_money.amxx



Instalacja:
Plik drop_the_money.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik drop_the_money.sma do addons/amxmodx/scripting
Plik briefcase_money_model.mdl do models

do plugins.ini dopisujesz : drop_the_money.amxx


wszystko zrobiłem tak jak według tego powyzej a nie działa :/
tak samo było ze spadochronem ale znalazłem komendę na niego ale to wogólę inna rzecz

Czy ta funkcja działa na typowych mapach np. dd, dd2 , inferno ponieważ tam się kupuje bronie a np. na fy_pool_day nie? BO na fy_pool_day'u nie działa :P na dd2 też nie :PP

[ Dodano: 20-02-2009, 07:56 ]
Posted Image

[ Dodano: 20-02-2009, 07:57 ]
Posted Image

[ Dodano: 20-02-2009, 07:58 ]
Posted Image
Quote

  • +
  • -
Abes Mapper's Photo Abes Mapper 20.02.2009

Pluginy wpisuje się do plugins.ini w addons/amxmodx/configs a nie w addons/metamod ....
Quote

  • +
  • -
.minD's Photo .minD 20.02.2009

aha thx :)
Quote