Drop the money
Gość__* 04.04.2008
Drop the money
Plugin dzięki któremu po śmierci wyrzucamy kase.
Instalacja:
Plik drop_the_money.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik drop_the_money.sma do addons/amxmodx/scripting
Plik briefcase_money_model.mdl do models
Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: drop_the_money.amxx
Plugin dzięki któremu po śmierci wyrzucamy kase.
Instalacja:
Plik drop_the_money.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik drop_the_money.sma do addons/amxmodx/scripting
Plik briefcase_money_model.mdl do models
Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: drop_the_money.amxx
Attached Files
bartek124
05.04.2008
Czyli inni gracze maga ja wziąć, a ja jak się odrodzę to nie będę miał nic?
Miczu
05.04.2008
Nie widzialem w sma tracenia kasy, czyli jak masz 16k i cie zabije przeciwnik z 0 kasy to na nowej rudznie oboje macie po 16k wiec trzeba sie pilnowac by za duzo nie nosic
Miczu
06.04.2008
Abes_Ziomal, jeszcze sie nie nauczyles, ze jesli cos sie da to na 99% dal bym rade :>
A jak to widzisz : wyrzuca cala kase a tracisz polowe czy wypada ci z kieszeni polowa?
A jak to widzisz : wyrzuca cala kase a tracisz polowe czy wypada ci z kieszeni polowa?
Miczu
19.06.2008
Ktos odświeżyl temat i widze ze mialem tu jakies zalegle obietnice...
-Pozbylem sie modulu co wymagal bodaj najnowszej wersji amxx'a (dziala teraz na moim 1.76d)
-Niestety dodalem modul
-W walizce jest 50% twojej kasy, czyli ginac tracisz 50% tak jak prosiliscie.
-Jesli masz 15900 a w walizce masz 200 to stara wersja nie pozwalala podniesc kasy... moja daje ci 16000 i w walizce zostaje 100 kasy jak 0 to walizka znika
-Walizka znika na poczatku nowej rundy
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <engine> #define PLUGIN "Drop the Money" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "SAMURAI" // sisez #define MINS Float:{-12.650000, -22.070000, -3.950000} #define MAXS Float:{19.870001, 8.390000, 20.540001} new const money_model[] = "models/briefcase_money_model.mdl"; new const money_classname[] = "amxx_money"; public plugin_precache() { // precache model precache_model(money_model); } public plugin_init() { // register plugin register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg","DeathMsg","ade") register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0") // FM_Touch forward register_forward(FM_Touch,"fw_touch"); } // client_death CSX Forward public DeathMsg() { // get victim origin new victim = read_data(2) static Float:victim_origin[3], Float:fNewOrigin[3]; pev(victim,pev_origin,victim_origin); // create new ent new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target")); // adjust coordinates fNewOrigin[0] = victim_origin[0] + 40.0; fNewOrigin[1] = victim_origin[1]; fNewOrigin[2] = victim_origin[2] - 32.0; // create new origin engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,fNewOrigin); //engfunc(EngFunc_MoveToOrigin, // check if isn't a valid ent if(!pev_valid(ent)) return 0; // set model engfunc(EngFunc_SetModel,ent,money_model); // set classname set_pev(ent,pev_classname,money_classname); // spawn ent dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent); // set solid set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX); // set movetype set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY); // set sizes engfunc(EngFunc_SetSize,ent,MINS,MAXS); // drop entity to floor engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent); // store victims money in iuser4 new money=cs_get_user_money(victim)/2 set_pev(ent,pev_iuser4,money); cs_set_user_money(victim,money,1) return 0; } public Event_StartRound() { new ent=0 while((ent=find_ent_by_class(ent,money_classname))>0) { engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent); } } public fw_touch(ent,id) { // check if toucher isn't valid if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; // get touched classname static classname[32]; pev(ent,pev_classname,classname,31); // check if isn't "amxx_money" if(!equali(classname,money_classname) ) return FMRES_IGNORED; // stuff more get victim money, money to set etc static money_found, money_have, money_set; money_found = pev(ent,pev_iuser4); money_have = cs_get_user_money(id); money_set = money_found + money_have; // if result >= 16000 if(money_set > 16000) { cs_set_user_money(id,16000) set_pev(ent,pev_iuser4,money_set-16000) return FMRES_IGNORED; } // set user lost money cs_set_user_money(id,money_set); // finally remove ent engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent); return FMRES_IGNORED; }
-Pozbylem sie modulu co wymagal bodaj najnowszej wersji amxx'a (dziala teraz na moim 1.76d)
-Niestety dodalem modul
-W walizce jest 50% twojej kasy, czyli ginac tracisz 50% tak jak prosiliscie.
-Jesli masz 15900 a w walizce masz 200 to stara wersja nie pozwalala podniesc kasy... moja daje ci 16000 i w walizce zostaje 100 kasy jak 0 to walizka znika
-Walizka znika na poczatku nowej rundy
.minD
19.02.2009
jaka jest komenda na włączenie tego pluginu wszystko zrobiłęm tak jak kazaliście a nie działa ;/
rS.
19.02.2009
Instalacja:
Plik drop_the_money.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik drop_the_money.sma do addons/amxmodx/scripting
Plik briefcase_money_model.mdl do models
do plugins.ini dopisujesz : drop_the_money.amxx
Plik drop_the_money.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik drop_the_money.sma do addons/amxmodx/scripting
Plik briefcase_money_model.mdl do models
do plugins.ini dopisujesz : drop_the_money.amxx
.minD
20.02.2009
właśnie to zrobiłem...
w plugins.ini mam tak
;; AMX Mod X 1.80
win32 addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm.dll
linux addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so
drop_the_money.amxx
wszystko zrobiłem tak jak według tego powyzej a nie działa
tak samo było ze spadochronem ale znalazłem komendę na niego ale to wogólę inna rzecz
Czy ta funkcja działa na typowych mapach np. dd, dd2 , inferno ponieważ tam się kupuje bronie a np. na fy_pool_day nie? BO na fy_pool_day'u nie działa na dd2 też nie :PP
[ Dodano: 20-02-2009, 07:56 ]
[ Dodano: 20-02-2009, 07:57 ]
[ Dodano: 20-02-2009, 07:58 ]
w plugins.ini mam tak
;; AMX Mod X 1.80
win32 addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm.dll
linux addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so
drop_the_money.amxx
Instalacja:
Plik drop_the_money.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik drop_the_money.sma do addons/amxmodx/scripting
Plik briefcase_money_model.mdl do models
do plugins.ini dopisujesz : drop_the_money.amxx
wszystko zrobiłem tak jak według tego powyzej a nie działa
tak samo było ze spadochronem ale znalazłem komendę na niego ale to wogólę inna rzecz
Czy ta funkcja działa na typowych mapach np. dd, dd2 , inferno ponieważ tam się kupuje bronie a np. na fy_pool_day nie? BO na fy_pool_day'u nie działa na dd2 też nie :PP
[ Dodano: 20-02-2009, 07:56 ]
[ Dodano: 20-02-2009, 07:57 ]
[ Dodano: 20-02-2009, 07:58 ]
Abes Mapper
20.02.2009
Pluginy wpisuje się do plugins.ini w addons/amxmodx/configs a nie w addons/metamod ....