←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Probelm z HUD

H.W.D.P's Photo H.W.D.P 23.12.2011

Cześć nie wiem czemu nie wyświetla mi hp i perka w hud :mur:
public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
        new hp = get_user_health(target);
	    

        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;

        new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
        new Float:fProcent = 0.0;
        fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^n Zdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]), hp);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
     new hp = get_user_health(id);
    

    new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
    new Float:fProcent = 0.0;
    fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa] %s^n[Doswiadczenie] %0.1f%%^n[Poziom] %i^n[Zdrowie] %d^n[Perk] %s", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]), hp) ;

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Oraz są błędy przy komplikacji ^D^
Quote

  • +
  • -
HaDeS From HELL's Photo HaDeS From HELL 23.12.2011

To
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa] %s^n[Doswiadczenie] %0.1f%%^n[Poziom] %i^n[Zdrowie] %d^n[Perk] %s", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]), hp) ;
Na
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa] %s^n[Doswiadczenie] %0.1f%%^n[Poziom] %i^n[Zdrowie] %d^n[Perk] %s", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

Edited by Szybcioor, 23.12.2011 15:40.
Quote

H.W.D.P's Photo H.W.D.P 23.12.2011

dzięki

Wszystko działa ^D^
A wiesz jak dodać opcje :
[Vip] Tak (ze jak ma flage H to pisze tak a jak nie ma to będzie pisał [Vip] Nie
Quote